Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nine1987 schreef:Je hwbt helemaal gelijk... (Mens herft een hypo gehad em is daaraan uiteindelijk overleden.. Gelukkig.. Niet netjes om te zeggen, maar dat mens dreef je tot waanzin..)
Echt een vreselijke tijd.. Vaker de wijkagent gebeld, maar die kon er niks mee.. Ggz gebeld, die konden er ook niets mee, omdat ze geen gevaar vormde.. Nja... Daar zit je dan met zo'n gefipte.. Was er echt niet rouwig om dat die kassie wijlen was...
. Gegeven moment verhuist ivm sloop van die blokken dit jaar , de dagen na het nieuws was hij enorm onrustig kon hij niet helemaal handelen. Hij heeft ook nooit gepraat tegen mij , ik durfde ook niet tegen hem wat te zeggen. Sammie schreef:Ik vind het vooral verschrikkelijk voor je buurvrouw, dat je in zo'n angstige wereld moet leven waarin alles en iedereen tegen je is.
Bellatrix schreef:Ik vind het voor haar ook heel erg...de overbuurman had led verlichting in zijn tuin gezet en ze is bij hem aan de deur geweest en heeft gevraagd of hij de camera's uit de tuin wilde halen want ze hoefde niet gefilmd te worden...