hoe zwangerschapstest fake

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:21

Een 1 aprilgrap is een situatie of een gebeurtenis waarvan je eigenlijk weet dat het niet waar kan zijn en waar je dus achteraf flink om kan lachen <dat je er ingetuimd bent>. Wat ts voorstelt is dus geen 1 aprilgrap. Ik kan er de humor eigenlijk ook niet zo van in zien e.e.a. afhankelijk van hoe de relatie is. Iemand die geen kinderen wil zal flink pissig en gestrest zijn en vervolgens hooguit opgelucht. Iemand die ze wel wil wordt mogelijk blij en vervolgens teleurgesteld of verdrietig gemaakt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 16:23

Precies jouw relatie, jij bent de enige die kunt inschatten of zo'n grap past binnen jullie relatie. Het wordt past naar als je vriend helemaal blij reageert zoals bij een bokker hiervoor. :D[/quote]En als dat zo is, is er iets verkeerd ingeschat eh :7.[/quote]

Als dat zo is is een misplaatste 1 april grap het minste van mijn problemen _O-

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:23

Ik heb nog wel een foto van een positieve test, als je die wilt kan ik hem sturen via pb, kan je hem bv een apje sturen met daarin de foto en uitleg dat je heg niet persoonlijk durfde te zeggen :j

MissBmx

Re: hoe zwangerschapstest fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:27

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:34

Ik heb er nog wel eentje liggen voor je :+

Wat je ook kunt doen is gewoon een kruidvat test kopen, daar verschijnt een streepje als je niet zwanger bent en een plusje als je t wel bent. WEet hij veel dat er een plusje moet verschijnen.

Woogy

niet noodzakelijk de inhoud die slecht is...maar waarom zou je überhaupt iemand in de maling willen nemen?

Youknowme

Ik snap niet zo goed wat mensen daar geen grap aan vinden?! Ik hou daar wel van :D

De kruitvat testen kleuren de streepjes een beetje paarsig, misschien kan je met een stip de streepjes maken? Of weet hij überhaupt of er 2 streepjes moeten staan? Dan kan je anders gewoon een test met 1 streepje laten zien.

Het is dat ik al zwanger ben anders had je me wel op ideeën gebracht :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:36

miccamaaike schreef:

Wat je ook kunt doen is gewoon een kruidvat test kopen, daar verschijnt een streepje als je niet zwanger bent en een plusje als je t wel bent. WEet hij veel dat er een plusje moet verschijnen.

Dat ligt er aan welke test je hebt. Kruidvat heeft ook een test waar je een controlestreep krijgt en er eentje naast verschijnt als je echt zwanger bent. Deze tweede streep verschijnt na ruim 5 minuten altijd, dus als je die lang genoeg laat liggen zou die vals positief worden.

Hoe dan ook... ik vind het geen goede 1 april grap. Zoals iemand anders hier al zei dit is een gewone prank.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:40

Sammie schreef:
miccamaaike schreef:

Dat ligt er aan welke test je hebt. Kruidvat heeft ook een test waar je een controlestreep krijgt en er eentje naast verschijnt als je echt zwanger bent. Deze tweede streep verschijnt na ruim 5 minuten altijd, dus als je die lang genoeg laat liggen zou die vals positief worden.

Hoe dan ook... ik vind het geen goede 1 april grap. Zoals iemand anders hier al zei dit is een gewone prank.

Toen ik niet zwanger was verscheen er bij mij nooit een streep bij de kruitvat test, liet hem geregeld een dag liggen voor de zekerheid haha.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:44

Nou Sammie til je er niet een beetje zwaar aan?

Ik heb een keer een foto van een tatoeage op mijn arm van de naam van mijn vriend + hartje doorgestuurd. Hij HAAT tatoeages en zou mij serieus verzoeken dat ding te verwijderen of de relatie verbreken. Hij kwam naar huis toe en ik werd meteen half ontkleed want meneer vroeg zich af of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd was. Vervolgens werd ik onder de douche gezet en ging hij schrobben.

Hij vindt dit zo'n goede grap dat wij het er nog af en toe over hebben. Die foto heeft hij aan iedereen laten zien incl. collega's. Hij is heeeel moeilijk te foppen en vond het erg knap dat het mij die keer is gelukt.

Helaas heb ik de grap van TS al een paar keer uitgehaald. Weet zeker dat hij mij nu niet meer geloofd -O-
Vriend wil geen kinderen en ik kan hem daarmee heerlijk op de kast jagen.

En TS wij zijn al jaaaren samen dus je relatie kan zo'n grap overleven. Heb ook niet op de bank hoeven slapen hoor :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:45

Ze hebben er twee, volgens de bijsluiter kan dit of zal dit < altijd > gebeuren. Zit nu wel even te twijfelen of het nu echt altijd gebeurt of dat de kans bestaat dat dit gebeurd. Kan het nu ook < gelukkig := > niet controleren wat er nu wel precies staat. Maar ik zou nu nog steeds neigen naar het eerste hoor. Dat er dus staat dat die twee streep na meer dan 5 minuten altijd zal verschijnen.
Selka schreef:
Nou Sammie til je er niet een beetje zwaar aan?

Nee, want dit vind ik. En wat een ander vindt moet hij of zij zelf weten :+

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:48

Oh de versie die ik had deed dat wel, de test die je al vroeg kunt gebruiken (niet de allergoedkoopste test).

Zoiets zeg maar. Als je niet zwanger bent verschijnt er maar 1 streep. Weet hij veel.
https://goo.gl/photos/3QkN78X4aTtVMZog9

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:52

Zou toch geniaal zijn als vriend van TS lucht krijgt van deze grap en de gekochte zwangerschaptest van TS vervangt door eentje die standaard een (vals) positieve uitslag geeft... :D dan zou TS zich een hoedje schrikken... :D

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:53

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:57

Vind het wel een geweldige grap. Kan een zwangere Bokker de test niet per post naar je opsturen :') ?

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 16:59

Wat word er hier mierenneukerig over gedaan. Ts weet of haar vriend er wel of niet tegen kan. :')
Met een stift er op kleuren? Die plekjes met de uitslag zijn volgens mij met de goedkopere testen niet bedekt.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:00

wow waar staat dat er meningen worden gevraagd ?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 17:05

Denk ook even aan koppels waar 1 (of beide) door keuze is gesteriliseerd, bij dit soort mensen zou het toch echt hilarisch zijn? :')

ik zou het zo doen; zorgen dat je een test hebt en dat het iets laat zien. Vervolgens laat jij het zien aan je vriend; hij wil vast de verpakking ernaast hebben om het zeker te weten. Die verpakking heb jij in het prullenbakje bij de wc gedaan, dus die moet hij zelf maar even pakken. En dan natuurlijk met grote letters op de verpakking "1 april!" zetten.
Succes! Laat je nog even weten hoe het ging?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 19:07

Annettu_ schreef:
wow waar staat dat er meningen worden gevraagd ?

Precies naast de plek waar staat dat meningen niet gegeven mogen worden.

@lara er zijn situaties bekend waarbij de vrouw na de sterilisatie vd man gewoon zwanger is geworden. Als de 'pijpleiding' op de een of andere manier weer vast groeit en ja dat kan komt er weer gewoon zaad uit de piel ;) en daar zijn ook al de grootst mogelijke ruzies uit ontstaan.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:30

Hier ligt ook nog wel eentje van mijn zusje nog...
Ik vind het een goede grap en vind het wel kunnen. Maar straks is hij teleurgesteld en had hij echt gehoopt vader te worden :P

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:45

Of een iets vriendelijker variant: voor in de auto een bordje 'baby on board'

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:49

En wat nou als hij super blij is en je liefdevol in zijn armen sluit?
Dan zou ik me behoorlijk *piep* voelen om dan te zeggen dat het een grap was :=

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:50

Sammie schreef:
Een 1 aprilgrap is een situatie of een gebeurtenis waarvan je eigenlijk weet dat het niet waar kan zijn en waar je dus achteraf flink om kan lachen <dat je er ingetuimd bent>. Wat ts voorstelt is dus geen 1 aprilgrap. Ik kan er de humor eigenlijk ook niet zo van in zien e.e.a. afhankelijk van hoe de relatie is. Iemand die geen kinderen wil zal flink pissig en gestrest zijn en vervolgens hooguit opgelucht. Iemand die ze wel wil wordt mogelijk blij en vervolgens teleurgesteld of verdrietig gemaakt.

Ik heb het ook eens gedaan bij mijn man..
Althans, geen neppe test, maar een berichtje.
Hij kon er achteraf wel om lachen :j

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:55

Youknowme schreef:
Ik snap niet zo goed wat mensen daar geen grap aan vinden?! Ik hou daar wel van :D

Ik niet.
Wij willen beide geen kinderen, maar een zwangerschap zou ons in een positie brengen dat we een keuze over leven en dood moeten maken;
- het kind laten komen met alle gevolgen van dien
- de zwangerschap beëindigen, met alle gevolgen van dien

Ik houd te veel van mijn man om hem dat aan te willen doen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:59

@Wwendy
Dat is ook prima, dat jij zo'n "grap" niet zit zitten.
Maar voor een ander kan dat mss wel prima.
Mijn man zag de humor er wel van in.