Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[/quote]En als dat zo is, is er iets verkeerd ingeschat eh
.[/quote]

miccamaaike schreef:Ik heb er nog wel eentje liggen voor je
Wat je ook kunt doen is gewoon een kruidvat test kopen, daar verschijnt een streepje als je niet zwanger bent en een plusje als je t wel bent. WEet hij veel dat er een plusje moet verschijnen.
Sammie schreef:miccamaaike schreef:Ik heb er nog wel eentje liggen voor je
Wat je ook kunt doen is gewoon een kruidvat test kopen, daar verschijnt een streepje als je niet zwanger bent en een plusje als je t wel bent. WEet hij veel dat er een plusje moet verschijnen.
Dat ligt er aan welke test je hebt. Kruidvat heeft ook een test waar je een controlestreep krijgt en er eentje naast verschijnt als je echt zwanger bent. Deze tweede streep verschijnt na ruim 5 minuten altijd, dus als je die lang genoeg laat liggen zou die vals positief worden.
Hoe dan ook... ik vind het geen goede 1 april grap. Zoals iemand anders hier al zei dit is een gewone prank.
> niet controleren wat er nu wel precies staat. Maar ik zou nu nog steeds neigen naar het eerste hoor. Dat er dus staat dat die twee streep na meer dan 5 minuten altijd zal verschijnen.Selka schreef:Nou Sammie til je er niet een beetje zwaar aan?
dan zou TS zich een hoedje schrikken...
? 
Annettu_ schreef:wow waar staat dat er meningen worden gevraagd ?
en daar zijn ook al de grootst mogelijke ruzies uit ontstaan.
Sammie schreef:Een 1 aprilgrap is een situatie of een gebeurtenis waarvan je eigenlijk weet dat het niet waar kan zijn en waar je dus achteraf flink om kan lachen <dat je er ingetuimd bent>. Wat ts voorstelt is dus geen 1 aprilgrap. Ik kan er de humor eigenlijk ook niet zo van in zien e.e.a. afhankelijk van hoe de relatie is. Iemand die geen kinderen wil zal flink pissig en gestrest zijn en vervolgens hooguit opgelucht. Iemand die ze wel wil wordt mogelijk blij en vervolgens teleurgesteld of verdrietig gemaakt.
Youknowme schreef:Ik snap niet zo goed wat mensen daar geen grap aan vinden?! Ik hou daar wel van