Blixem schreef:sterreke98 schreef:Of zo'n hele hoge knot midden op het hoofd![]()
Dik in de foundation, wenkbrauwen te hard, nude lippen erbij. Hoera
Nee fel roze lippenstift
Ohja kan ook
of heel vies rood haha. Wel leuk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En idd een knot of strakke staart. Als je haar strak zit komt je gezicht meestal al wat harder over.
M_D_H schreef:Volgens mij maakt het niet uit hoe ze er uit zien.
In iedere bevolkingslaag heb je pesters en er is geen echte 'kledingstijl/make-upstijl' voor.
Het ligt vooral aan je attitude, arragant, hautain, achterbaks.
Een pester toont zich vooral door de houding en niet door Hoe ze er uit zien.

Riel schreef:Sinds wanneer zijn pest-meisjes populaire? In ieder geval, succes met het toneeltje!
elenaMM77 schreef:Riel schreef:Sinds wanneer zijn pest-meisjes populaire? In ieder geval, succes met het toneeltje!
nooit zwaar gepest?
de meeste pesters zijn 'populair'.
simpelweg omdat anderen bang zijn om het slachtoffer te worden, worden het volgers, of zwijgers, waardoor een slachtoffer snel geïsoleerd raakt.
TS, en mensen die reageren beweren volgens mij ook nergens dat alle pestende meisjes populair zijn.
TS wil een populair pest-meisje gebruiken als typetje in een toneelstuk.
Riel schreef:duidelijk nooit gepest ofwel je hebt in zeer harmonieuze klassen gezetten..elenaMM77 schreef:nooit zwaar gepest?
de meeste pesters zijn 'populair'.
simpelweg omdat anderen bang zijn om het slachtoffer te worden, worden het volgers, of zwijgers, waardoor een slachtoffer snel geïsoleerd raakt.
TS, en mensen die reageren beweren volgens mij ook nergens dat alle pestende meisjes populair zijn.
TS wil een populair pest-meisje gebruiken als typetje in een toneelstuk.
Dan ben je niet "echt" populair. Populariteit dwing je niet met angst etc... af. Ze worden misschien wel zo "genoemd" maar op het einde van de rit vallen ze vroeg of laat door de mand en valt het "populariteits"masker af. Verder is er inderdaad niets mis met het toneeltje en daarom heb ik TS veel succes gewenst.
Riel schreef:Dan ben je niet "echt" populair. Populariteit dwing je niet met angst etc... af. Ze worden misschien wel zo "genoemd" maar op het einde van de rit vallen ze vroeg of laat door de mand en valt het "populariteits"masker af. Verder is er inderdaad niets mis met het toneeltje en daarom heb ik TS veel succes gewenst.
elenaMM77 schreef:ligt er helemaal aan vanuit welke context de hoofdpersoon populair is..
omdat ze anders is en stoer?
omdat ze 'rijk' is
omdat ze 'aggressief' is..
pas dan kun je haar stylen denk ik..
voor mij blijft dit de ultieme 'populaire (zolang het moraal het niet won had ze aanhangers)' pestkopje
[ Afbeelding ]
al moet ik zeggen, haar 'opvolgster' was naast 'populair' en 'rijk' + pestkop ook nog eens veel manipulatiever, dus misschien wint
[ Afbeelding ]