populaire pest-meisjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:15

Blixem schreef:
sterreke98 schreef:
Of zo'n hele hoge knot midden op het hoofd :')
Dik in de foundation, wenkbrauwen te hard, nude lippen erbij. Hoera :')

Nee fel roze lippenstift :')

Ohja kan ook :') of heel vies rood haha.
Wel leuk!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:18

Bij mij waren het inderdaad meestal de types met een complete make-up doos op hun gezicht, te strakke broeken, te strakke shirtjes en uggs. (nep, zolang je maar doet alsof ze echt zijn) Uggs zijn onmisbaar :+ En idd een knot of strakke staart. Als je haar strak zit komt je gezicht meestal al wat harder over.

Maar de attitude die ze uitstralen is belangrijk, ze komen allemaal arrogant over maar eigenlijk zijn het de meest onzekere types.

Snollygoster

Re: populaire pest-meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:21

Het eerste wat in mij opkomt is een bontkraag/vuilbakjas type met een nutella kop, oversized oorbellen, lelijk geblondeerd haar met extensions, een dikke laag brokkelmascara en eventueel een lip of tongpiercing :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:22

Volgens mij maakt het niet uit hoe ze er uit zien.
In iedere bevolkingslaag heb je pesters en er is geen echte 'kledingstijl/make-upstijl' voor.

Het ligt vooral aan je attitude, arragant, hautain, achterbaks.
Een pester toont zich vooral door de houding en niet door Hoe ze er uit zien.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:25

Afbeelding

Vicky Pollard uit Little Britain :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-16 21:29

M_D_H schreef:
Volgens mij maakt het niet uit hoe ze er uit zien.
In iedere bevolkingslaag heb je pesters en er is geen echte 'kledingstijl/make-upstijl' voor.

Het ligt vooral aan je attitude, arragant, hautain, achterbaks.
Een pester toont zich vooral door de houding en niet door Hoe ze er uit zien.

Voor iets wat geen kledingstijl voor is hebben toch veel mensen dezelfde ideeën :D
Uiteraard is gedrag het belangrijker, maar aangezien we maar 5 minuten hebben (dus weinig tijd om mijn personage vorm te geven) wil ik het er gewoon wat 'dik opleggen'

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:29

Sinds wanneer zijn pest-meisjes populaire? In ieder geval, succes met het toneeltje!
Laatst bijgewerkt door Riel op 16-03-16 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:30

Mean Girls!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:31

En ik mis nog de nieuwste telefoon waar ze 24/7 mee aan de gang zijn. :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-16 21:32

Riel schreef:
Sinds wanneer zijn pest-meisjes populaire? In ieder geval, succes met het toneeltje!

In 'mijn tijd' was dat eigenlijk altijd zo. Iig is het type wat ik in mijn hoofd heb een populaire

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:32

Riel schreef:

nooit zwaar gepest?

de meeste pesters zijn 'populair'.
simpelweg omdat anderen bang zijn om het slachtoffer te worden, worden het volgers, of zwijgers, waardoor een slachtoffer snel geïsoleerd raakt.

TS, en mensen die reageren beweren volgens mij ook nergens dat alle pestende meisjes populair zijn.
TS wil een populair pest-meisje gebruiken als typetje in een toneelstuk.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:49

Amyyy schreef:
nickelson jas/ jas met taille én een bontkraag, legging, adidas/nikes, uggs, lang stijl haar, opgeblazen lippen, foundation net wat te donker, jep, typische middelbare popieopie meisjes

dit ja _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:11

En rammen met dat gezichtje, in die makeuptas! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:12

Iris965 schreef:
van die twee cornrow vlechten in het haar.

@flying angel is die foto gemaakt op die school in leeuwarden?

Jaa klopt in Leeuwarden!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:21

Ik denk niet in uiterlijk maar in types die juist heel zeker en stoer tonen maar in werkelijkheid juist heel onzeker zijn en daarom pesten om zichzelf naarboven te halen door anderen naar beneden te schoppen!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:30

Ik moest meteen denken aan Regina George uit de film Mean Girls :=
Ik vind haar echt het ultieme voorbeeld van een rijke verwende pestkop.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:46

elenaMM77 schreef:
Riel schreef:

nooit zwaar gepest?

simpelweg omdat anderen bang zijn om het slachtoffer te worden, worden het volgers, of zwijgers, waardoor een slachtoffer snel geïsoleerd raakt.

TS, en mensen die reageren beweren volgens mij ook nergens dat alle pestende meisjes populair zijn.

Dan ben je niet "echt" populair. Populariteit dwing je niet met angst etc... af. Ze worden misschien wel zo "genoemd" maar op het einde van de rit vallen ze vroeg of laat door de mand en valt het "populariteits"masker af. Verder is er inderdaad niets mis met het toneeltje en daarom heb ik TS veel succes gewenst.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-16 22:50

Bedankt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:55

Riel schreef:
elenaMM77 schreef:
nooit zwaar gepest?

Dan ben je niet "echt" populair. Populariteit dwing je niet met angst etc... af. Ze worden misschien wel zo "genoemd" maar op het einde van de rit vallen ze vroeg of laat door de mand en valt het "populariteits"masker af. Verder is er inderdaad niets mis met het toneeltje en daarom heb ik TS veel succes gewenst.
duidelijk nooit gepest ofwel je hebt in zeer harmonieuze klassen gezetten..

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:00

Riel schreef:

populair ben je meestal omdat je iets hebt dat anderen niet hebben, graag willen hebben, of bang voor zijn.. in zeer uitzonderlijke gevallen is iemand zeer populair omdat ze een prachtig karakter hebben.

populariteit wordt wel degelijk 'afgedwongen', niet altijd opzettelijk.
de massa geeft de persoon namelijk een bepaalde machts en centrale positie, vanwege een talent, karaktertrek of bezit. de populaire persoon bepaalt ook over het algemeen het algemene gedrag of soms uiterlijk van de groep als geheel.

simpel voorbeeld, wanneer denk je dat Maxima populairder was.. In haar thuisland nog (waar ze al populair was, mede door goed uiterlijk en bepaalde stand), of nu ze koningin is? Half Nederland loopt met haar weg.. Die populariteit is afgedwongen door de combinatie van goed uiterlijk en net karakter, maar vooral ook door haar titel en bekendheid. Zonder titel en bekendheid zou ze waarschijnlijk nog steeds wel een mate van populariteit kennen, maar lang niet zo populair als door titel en bekendheid.

wordt je uitgekotst door de populaire persoon in de klas? dan zit je in een sociaal isolement met hooguit 1 of 2 mensen die wel weerstand en vriendelijk blijven of zelfs vrienden zijn. kunnen geven en niet tot 'de groep' hoeven te horen, of die om wat voor reden dan ook respect ontvangen van de populaire persoon waardoor 'geoorloofd' zijn tegen de groep in te handelen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:06

elenaMM77 schreef:
ligt er helemaal aan vanuit welke context de hoofdpersoon populair is..
omdat ze anders is en stoer?
omdat ze 'rijk' is
omdat ze 'aggressief' is..

pas dan kun je haar stylen denk ik..

voor mij blijft dit de ultieme 'populaire (zolang het moraal het niet won had ze aanhangers)' pestkopje
[ Afbeelding ]

al moet ik zeggen, haar 'opvolgster' was naast 'populair' en 'rijk' + pestkop ook nog eens veel manipulatiever, dus misschien wint

[ Afbeelding ]

Hier moest ik even op reageren, man wat mis ik die serie eigenlijk. Hoe vaak ik me wel niet plaatsvervangend geschaamd heb voor die twee _O-
Al wint Nellie het toch echt qua personage omdat ze toch soms soort van goed was.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:08

Véél make-up! Stijl haar vaak en eruit zien als een rijk verwend nest dat niet hoeft te werken maar alles van pappie en mammie krijgt :D

xLillith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:23

Ik kan je m'n klassenfoto van de middelbare wel sturen, dan heb je genoeg inspiratie. :')

Uggs, kort shirtje met veel inkijk, jas met bontkraag, handtas, gestyled haar, veel make-up, kauwgum.. Dat is wel zo'n beetje hoe de meeste pestkoppen die ik ken er bij lopen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:35

Vergeet de oorbellen van formaat fiets velgen niet :D

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:37

Panterprint! :Y)