Vriendje heeft geen tijd meer :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:57

acera1991 schreef:
Desiree schreef:
Veel stalken, dan krijgt hij het benauwd en dan maakt hij het vanzelf uit.

Hihi heb hem nog net niet overladen met berichtjes xd maar ik wacht nu wel af wat hij zal doen. Bedankt voor de tips allemaal!

Niets afwachten. Live your life! Ga uit met je vriendinnen, leer nieuwe mensen kennen. Je bent nog lekker jong en je kunt alle kanten op.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:02

Het is nu even klote maar het is echt beter dat je voor jezelf kiest. Houd de eer aan jezelf en wees sterk. Maar onthoud de leuke dingen die je in je leven niet wil vergeten.

Spoiler:
Wanneer hij een gaatje voor je heeft; een gaatje in zn voorhoofd zal die bedoelen. Wat een sukkel zeg. Hij is jou niet eens waard.

Heb je nu niets aan maar werk aan je eigenwaarde. Wees positief! Vind jezelf het meer dan waard dat iemand uberhaupt je aandacht mag krijgen.

Maar leuk is anders! Zag het in mijn studententijd ook zovaak gebeuren deze situaties. Het is niet jouw schuld en ook niet jouw fout. Hij heeft een heel ander leven en geniet daar waarschijnlijk ook van.
Jij hebt daar ook recht op. Dus vecht voor jezelf en doe leuke dingen.

Sterkte ermee.

Ineke2

Re: Vriendje heeft geen tijd meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:07

Meid slaap een nachtje... Zwem even in verdriet, ga daarna leuke dingen dingen doen met vriendinnen en dan opzoek naar een andere leuke jongen.
Je huidige vriend heeft je net toch echt afgewezen... Helaas maar heus waar je bent echt heel veel meer waard dan te blijven wachten tot hij eens tijd voor je heeft.

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:21

Wat rot! Ik snap precies hoe je je voelt, maar laat je asjeblieft niet aan het lijntje houden. Dan doet het nog veel meer pijn...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:24

anniekow schreef:
Wat rot! Ik snap precies hoe je je voelt, maar laat je asjeblieft niet aan het lijntje houden. Dan doet het nog veel meer pijn...

Ja, daar krijg je spijt van.

Je zult nu verdriet hebben maar dat overleef jij wel. Velen zijn je daarin voorgegaan en velen zullen je nog volgen. Allemaal komen ze er doorheen, dus jij ook. Het duurt alleen wel even, maar als je afleiding zoekt is het goed te doen.

Ik heb het ook meegemaakt hoor. En ik ben nu heel gelukkig en getrouwd met iemand die mij heel graag wilde!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:42

Een bak ben & jerry's ijs (al dan niet van de avondwinkel) doet ook wonderen. :)*

kimbrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:14

Mijn vriend en ik zien elkaar vooral in het weekend, omdat we ook ver uit elkaar wonen, en af en toe komt het voor dat we elkaar 2 weken (in het ergste geval 3) niet zien door afspraken of stage. Gelukkig bellen we of skypen we doordeweeks wel of maakt een van ons toch nog doordeweeks de treinreis om toch maar een avondje en nachtje samen te hebben :)

Dus vooral omdat er wel een wederzijdse moeite gedaan wordt is het goed vol te houden, hopelijk is dat voor jou ook zo. Anders kan ik me voorstellen dat je er goed flauw van bent en zou ik er toch maar even met hem over praten. Vooral omdat sommige mannen het echt niet doorhebben wat bepaalde situaties met je doen, en het vaak ook niet zo bedoelen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 01:36

minikatje schreef:
Dag vriendje :)
Sorry, je bent het niet waard om aan het lijntje gehouden worden.
Hij kan je weer zien wanneer jij daar tijd en zin in hebt.

Van mij zou die niet meer hoeven komen na de sms ;)
Voor hem 10 anderen.

Lopen veel leuke jongens rond op de wereld.
Een jongen die alle afspraken met zijn vriendin, in de begin fase van de relatie van zich afschuift omdat hij het ''druk heeft'' is niet echt verlieft.

Dan doe je alles om bij elkaar te zijn.

Een excuus dat je met ov niet ergens kunt komen is ook vreemd hoor waar een wil is is een weg. Maar lange afstand relaties blijven ingewikkeld en houden alleen maar stand als beiden er zin in hebben ;) Het reizen e.d kan nooit van 1 kant komen. Dan loopt het al spaak.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 02:35

Heei ts.

Jou vriend is jou niet waard, een vriend hoort tijd voor je te hebben en niet of die even kan kijken of die tijd voor je heeft. Ik zou lekker opzoek gaan naar een ander die wel tijd heeft voor jou en tijd vrij maakt voor je.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:34

Kijken wanneer hij een gaatje voor je heeft?
Nadat jij hebt gezegd dat je moet praten? sorry hoor....
Mijn ex zag ik ook bijna nooit omdat hij het te druk had (we woonden nota bene 5 min uit elkaar).
Toen ik zei dat ik wilde praten had hij pas een week later tijd. Ja ammehoela je maakt maar tijd! Ik ben dus toen ook goed pissig geworden en we hebben goed gepraat. Hij wilde het nog proberen maar je gaat voor me of niet. Proberen had ik niets aan.
En ja ik vond hem nog heel erg leuk toen ik het uitmaakte maar het was wel beter.
Het moet wel van 2 kanten komen anders word je ook niet gelukkig...

Succes ermee TS ik ben benieuwd wat je beslist en wat hij te vertellen heeft

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:56

Oh wauw. Zoiets zeggen en dat pas over een tijdje tijd voor je maken? Ik zou eisen dat hij tijd voor me maakte, nu laat hij je een beetje hangen terwijl je geen idee hebt waar je aan toe bent.

Fijne kerel ts.. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, kijk meiden films met eenbak ijs en een goed glas wijn.. Pak nu lekker tijd voor jezelf.

Ik zou hem niets tot weinig laten weten en lekker je ding doen, kijken of ie jou iets llaat weten, zo niet, dan weet je (weer) meer dan genoeg.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:06

Als ik jou was zou ik terug zenden "laat maar zitten, je hoeft niet te zoeken naar een "gaatje" dan zeg ik het je zo wel; het is over."
Hij zal laten weten wanneer ie een gaatje heeft..... Die is niet helemaal goed.
Is dat de toekomst die je wil? Een afspraak met hem moeten maken zoals met je dokter als je over iets wil praten?

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:14

acera1991 schreef:
Ik heb wel aangegeven dat ik heel graag wil praten maar hij heeft de komende weekenden geen tijd. Doordeweeks heeft hij het druk met school en in de weekenden moet hij werken. Maar hij zou laten weten wanneer hij een gaatje heeft. Maar goed dat klinkt niet echt positief. Maar ik hou wel zoveel van hem. En als we elkaar zien is het goed. Ik voel me echt rot

Eerst iemand in onzekerheid brengen en dan vervolgens geen tijd hebben om te praten? Dat is gewoon echt laag. En maakt o zo duidelijk dat hij er niet mee zit. Ik durf eigenlijk zelfs te zeggen dat hij niet (meer) van je houdt, want anders doe je iemand zoiets niet aan.
Ik snap dat het echt heel moeilijk is, maar je gaat toch niet zitten wachten tot hij tijd heeft om je te dumpen?? Sorry voor de harde woorden, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dit met praten nog goed komt.

En over sommige reacties hier: Elk probleem is opzich net zo erg, niemand bepaald de waarde van een probleem, behalve de persoon zelf!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:15

Wauw, ik oordeel niet snel over zulke zaken maar ik moet toch meegaan met de rest: hou de eer aan jezelf! Twijfel via een berichtje uitspreken en vervolgens geen tijd hebben hier beter over te praten? Oei, dat vind ik wel vrij ernstig....

Wat voor oh zo belangrijke plannen heeft hij voor de pasen? Ik zou eisen dat hij dan komt om dit uit te praten. Wil hij die ruimte niet voor je maken, dan weet je meer dan genoeg. Een gaatje maken, komop zeg.
Hbo en werken mag druk zijn, maar dat zijn wel dingen waarbij je prima kan blijfen communiceren via app, bellen, internet etc. Ik krijg de indruk dat hij daar zelfs niet de moeite voor neemt? Hij zit toch niet in de rimboe zonder bereik of is zooooo belangrijk dat er geen mogelijkheid is voor contact? Volgens mij laat jij je te makkelijk aan de kant schuiven.... Kies voor jezelf!
Mijn vriend heeft inmiddels een baan met veel verantwoordelijkheid en is soms hele dagen en weekenden aan het werk, maar hij maakt gebruik van de korte pauzes tussendoor om mij te laten weten of en wanneer hij thuis komt. Als ik iets zoiets belangrijks op mn hart zou hebben, zou hij zelfs daar tijd voor proberen te maken. Iig dezelfde dag zouden we voor elkaar krijgen....en zo hoort het imo ook! Hij zou je minstens moeten bellen na zo'n uitspraak en eigenlijk vanavond op de stoep moeten staan.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:25

Jeetje jullie zijn 2 jaar samen en hij durft zo'n uitspraak te maken via een berichtje?! Dat moet mijn vriend mij niet flikken hoor, dan sta ik zsm voor zijn deur :o Des noods laat ik mij brengen door iemand.

Was in die 2 jaar dat jullie samen zijn de communicatie wel goed of is hij altijd zo geweest? Ik zou gek worden als iemand mij zo behandeld.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:27

Flowery schreef:
Jeetje jullie zijn 2 jaar samen en hij durft zo'n uitspraak te maken via een berichtje?! Dat moet mijn vriend mij niet flikken hoor, dan sta ik zsm voor zijn deur :o Des noods laat ik mij brengen door iemand.

Was in die 2 jaar dat jullie samen zijn de communicatie wel goed of is hij altijd zo geweest? Ik zou gek worden als iemand mij zo behandeld.

Precies dat eerste.. ik zou direct duidelijkheid komen halen. Laat me niet zo behandelen

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 11:28

Wauw uhm ja ik weet echt niet wat ik nu moet. Ik ben niet zo een persoon die sterk in der schoenen staat. Ik wil gewoon te graag dat het nog goedkomt en daarom wacht ik af. Maar het doet wel verschrikkelijk veel pijn dat wachten...
vroeger was de communicatie veel beter tussen. Zelfs toen ik zevrn weken in afrika zat skypte we bijna elke dag! En nu wil jij dat niet meer..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:31

Klinkt Bijna alsof er een leukere meid in de buurt is... sorry maar als jongen zo weinig tijd voor je maakt..

Is de relatie zo leuk en fijn? Nee toch? Wat is dan de meerwaarde van relatie met deze jongen? Dat het leuk is als je hem eens na 6 weken ziet?

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:35

acera1991 schreef:
Wauw uhm ja ik weet echt niet wat ik nu moet. Ik ben niet zo een persoon die sterk in der schoenen staat. Ik wil gewoon te graag dat het nog goedkomt en daarom wacht ik af. Maar het doet wel verschrikkelijk veel pijn dat wachten...
vroeger was de communicatie veel beter tussen. Zelfs toen ik zevrn weken in afrika zat skypte we bijna elke dag! En nu wil jij dat niet meer..

Dan is er zeker werk aan de winkel. Aan je zelf. Kom op meid!!! Je leven is niet afhankelijk van een vent.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:36

acera1991 schreef:

Wat wil je nu zelf graag? Maak je hard voor wat je nu zelf Wwilt!

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:36

Meid tijd om steviger in je schoenen te gaan staan en voor jezelf te kiezen. Echt ik spreek uit ervaring. Dit gaat niet meer goed komen en dit moet je je niet laten zeggen.

Dit is zo respectloos van je vriend. Ik bedoel hij laat een bom vallen en heeft dan geen tijd. Erger nog gaat zoeken naar een gaatje.

Even sterk zijn ts. Ja het doet pijn ja het is moeilijk maar voor je zelfvertrouwen is het echt beter als je nu afhaakt. En misschien een tijdje alleen zijn zodat je kan ervaren dat je niemand nodig hebt om happy te zijn. Dan worden eventuele nieuwe relaties ook fijner.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:40

acera1991 schreef:

Hou de eer aan jezelf, je bent 24 en volwassen en ondanks dat het pijn doet moet het je toch wel duidelijk zijn dat het over en uit is.
Stuur hem een bericht dat je niet van plan bent om te wachten op die vijf minuten van hem en dat je hem een zeer onvolwassen jochie vind wanneer hij op deze manier jullie twee jarige relatie afkapt.
Wens hem succes in zijn verdere leven en bedank hem voor de twee fijne jaren en ga verder met je leven. Laat zijn dat jij wel fatsoenlijk en volwassen kunt zijn. En hopen dat het goed komt??? Mag maar ga er niet van uit, dit speelt bij hem al langer.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:48

acera1991 schreef:

Eigenlijk snap ik dat heel goed. En het siert je ook, want je geeft niet op.
Maar, misschien is dit het moment om wat aan het niet sterk in je schoenen staan te doen :) . Je zegt dat je hoopt dat het nog goed komt, maar hoe zie je dat gebeuren? Ergens is er iets bij hem veranderd waardoor hij niet zo gek meer op je is als eerst. En ergens heeft hij niet zoveel zin hier aan te werken, anders had hij wel sneller af willen spreken en het niet zover laten komen. Als je dan toch niet direct op wilt geven, zou ik nu nog onderweg naar hem gaan en wachten tot hij thuis komt, zodat je hem kunt confronteren. Jou zo aan het lijntje houden, ongeacht de reden, is gewoon heel erg gemeen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:57

Ik heb ook zo'n jongen gehad. En die studeerde niet eens en ik had wel gemakkelijk de mogelijkheid om tot bij hem te geraken. Maar nee, altijd was er wel iets. Of hij ging ergens iemand helpen, of hij moest eens op een zaterdag bijwerken, of hij voelde zich ziek, of hij moest aan zijn auto/in de tuin werken en hij had geen tijd om met mij bezig te zijn...door de week ging al helemaal niet, want hij was laat (7 uur) thuis van zijn werk en moe en wilde dan vermijden dat hij slechtgezind op mij zou zijn...

Ik had hem zo vaak gezegd dat ik echt niet van hem verlangde om met mij een hele avond op te trekken en mij alle aandacht te geven. Ik wilde gerust een uurtje komen 's avonds en dan naar huis. Wilde gerust tijdens zijn klusjes rond het het huis gewoon aanwezig zijn of hem zelfs gewoon helpen. Wilde gerust een heel uur naar hem rijden om hem slechts een half uurtje te kunnen zien. Maar nee alleen als hij van zichzelf vond dat hij tijd had (en zin!) dan wilde hij wel afspreken. Achteraf meermaals het verwijt gekregen dat ik altijd mijn zin moest hebben en ik een dikke egoïst was, omdat ik hem met flinke discussies toch een aantal keren heb kunnen overhalen om evengoed tijd voor mij te maken. Hij vond dat dus egoïstisch, dat ik hem gewoon wel eens wilde zien. Zeker op een dag als zondag, waar hij totaal niet gepland had "maar hij had de hele week plu zaterdag zoveel te doen gehad dus zondag wou die gewoon op de zetel liggen en niets doen, en had hij geen behoefte aan mij erbij want dat was alsnog geen volledige rust?"

Welja zoals je in de eerste zin al kan lezen "ik heb gehad" en ik heb dus echt hoooopen geduld gehad alvorens mijn klik kwam :+ . Echt waar als je tijd wil maken voor elkaar heb je àltijd wel tijd. Misschien geen hele avond, misschien niet iedere dag, maar zeker als jij dan nog degene bent die een beetje moeite wil doen om je te vervoeren naar de persoon die het oh zo druk heeft, dan is er wel een gaatje. Je bent echt niet 24 uur per dag bezig met leren en werken, je hebt ook ontspanning nodig, al is het maar een half uurtje. Je vindt echt beter dan dit hoor! En als je hem nu stuurt dat het voor jou zo niet hoeft en dat je dan maar helemaal niet wil afspreken, als hij dan niet in een paniek schiet dan weet je helaas voldoende over zijn motivatie.

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 12:16

Ja maar ik denk niet dat hij in paniek schiet als ik laat weten dat hij de pot op kan. Hij is keihard en ik weet niet of het hem iets kan schelen. Maar ik wil gewoon graag met hem praten want hij is superlief. Maar als hij het druk heeft verandert er iets bij hem lijkt wel...