Bij de action heb je voor 25 euro een ledstrip van 5 meter, met afstandsbediening, met allemaal mooie kleuren.ik heb ze heel makkelijk bevestigd met spijkers met een electrakabelbevestigingsding eraan, want t plakstripje werkte niet zo goed En deze boxen lijken me erg handig onder je schuine wand
MarJon
Geplaatst: 28-03-16 20:13
Wat gaaf, TS Helemaal mijn stijl haha! Vind de vloerkleedjes en het dekbed ook geweldig.
jorika1986
Geplaatst: 28-03-16 20:20
Ledstrips zelf kunnen wel van voor naar achter buigen maar niet van links naar rechts. Daar hebben ze wel een mooie oplossing voor bedacht. Met splitters, verlengers en koppelstukken. Met de website in mijn link heb ik zeer goede ervaring. Goed geholpen over het aansluiten van mijn leds in de kast en hoe ik dat het beste kon doen.
Uiteindelijk maar 1 adapter in het stopcontact en diverse losse strips met connectie materiaal. Heb hem nu een jaar en wordt dagelijks gebruikt voor korte periode (half uurtje) niets op aan te merken, alles werkt nog. Plakstrip had ik geen problemen mee overigens. Wel goed ontvetten en stevig aandrukken.