Zelfde humor, zelfde liefde voor paarden. Ik zou me echt geen leven zonder haar kunnen (en willen) voorstellen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Chiave schreef:Zou ik hier ook een vraag neer kunnen leggen?
Ik twijfel erg of ik wel in ga op de uitnodiging voor de bruiloft van mijn zus, waar ik een heel slechte band mee heb... Zijn jullie op komen dagen op de bruiloft van jullie broer of zus waarmee jullie een slechte band hebben/hadden? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om leuk te doen daar terwijl ik weet wat voor grappen ze uitgehaald heeft.
LadyMadonna schreef:luuntje schreef:Ts als jij je zo ergert aan je zus kan je beter afstand nemen.
Dat je familie bent, betekent niet dat je elkaar aardig moet vinden.
Overigens vind ik mijn schoonzusje ook erg aardig.
Die zie en spreek ik ook zeer regelmatig.
En m'n ouders dan? Pasen komt er weer aan....
LadyMadonna schreef:luuntje schreef:Ts als jij je zo ergert aan je zus kan je beter afstand nemen.
Dat je familie bent, betekent niet dat je elkaar aardig moet vinden.
Overigens vind ik mijn schoonzusje ook erg aardig.
Die zie en spreek ik ook zeer regelmatig.
En m'n ouders dan? Pasen komt er weer aan....
vilheide schreef:meisje2000 schreef:Ik heb een broer maar als iemand aan mij vraagt of ik broers of zussen heb zeg ik resoluut nee. Hij heeft te veel dingen geflikt bij mij en mijn ouders om hem nog als broer te zien. Tevens is hij van de aardbodem verdwenen en weet niemand waar hij is. (Zelfs instanties weten het niet) voor het zelfde is hij overleden en weten we het niet eens
Klinkt mij bekend in de oren. Ook mijn broer heeft dingen geflikt waardoor ik geen contact meer met hem wil. Ik heb ook geen idee waar hij momenteel woont. Hij heeft in elk geval behoorlijk wat mensen opgelicht.
Brainless schreef:marleen_usar schreef:Mijn broer is gehersenspoeld door zijn vrouw en wil met de hele familie niks meer te maken hebben al jaren? Een tijdje geleden hoorde ik via via dat ik 2 keer oud tante ben geworden.
Grappig...
Ik ben zo iemand die ervan beschuldigd wordt mijn man te hebben gehersenspoeld.