Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_love12_ schreef:- z'n zooi niet opruimen
- eten bestellen ipv zelf koken
- heeeel veel en lang gamen
- 'snachts gaan gamen en overdag slapen...
- Zeuren dat ik teveel plaats in bed inneem en vervolgens als ie slaapt mij er zowat uit duwen
- DEKENS JATTEN![]()
- z'n was niet doen en mij vragen om het te doen als ie erachter komt dattie geen schone boxers meer heeft..
- grote boodschap doen met de deur open en dan even zeggen dat ik moet luisteren omdat hij iets raars hoorde om vervolgens een kijharde scheet te laten en zelf helemaaal kapot gaat van het lachen (en geloof me, een vent die dat doet met de deur open terwijl dat je samen leeft op een studentenkamer van 15m2 kan ik echt niet om lachen!)
Maar verder hou ik heel veel van hem en kan hij ook echt wel heel lief zijn ^^
Gentlegiant schreef:Chiave schreef:Whut... Je begint het topic vanmiddag met dat je wilt verhuizen naar je lief en nu een paar uurtjes later twijfel je of je relatie het redt? Mis ik iets?
Hoezo missen ze is door dit topic wat wijzer geworden van mensen en hun ervaringen of ideeën dat is toch volkomen normaal?
Chiave schreef:Gentlegiant schreef:
Hoezo missen ze is door dit topic wat wijzer geworden van mensen en hun ervaringen of ideeën dat is toch volkomen normaal?
Is toch best 'apart'? Als je eerder plannen hebt om samen te gaan wonen en binnen een paar uur besluit dat je relatie het misschien niet redt? Wist je zoiets dan niet al eerder?
_love12_ schreef:Pff.. Hoe snel kan het gaan.. Net twijfel ik over verhuizing, nu twijfel ik over m'n relatie, ik kan met zekerheid zeggen dat die verhuizing er niet komen zal.. Probeerde er normaal over te praten met m en hij suggereert gelijk dat ik niet bij hem wil zijn etc.. Nadat ie de woorden 'ik wil daar met je samen zijn of gewoon m'n eigen weg gaan' liet vallen was het voor mij duidelijk dat het hem niks boeit hoe ik me erover voel en dat hij me een soort van de keuze op legt; of verhuizen en relatie of niet verhuizen en geen relatie... Simpel als het is, heb liever dat ik dan alleen gelukkig ben dan ongelukkig en een relatie hebben...
Gentlegiant schreef:Als je vriend nu al zo reageerd is het zeker een verstandige keuze om te blijven in je vertrouwde omgeving
Eigenlijk zet hij je gewoon voor een keuze dat is echt belachelijk is hij helemaal knetter geworden
Als hij gewoon werk had of z'n studie zou afronden dan had hij daar kunnen blijven wonen en omdat hij te lui is om op z'n eigen poten te staan moet jij daar maar de dupe van worden je zou wel gek zijn
Bereid je maar vast voor op n relatie breuk tis zeker niet leuk maar geen hand vol maar een land vol
Ik vermoed zo dat dit geen maanden stand gaat houden
Je bent verstandig en blijf ook verstandig luister niet na je hart maar na je verstand en zorg dat je zelf een goede toekomst hebt
Wel zou ik even t verhaal van htmd en de woonplaats d'r uit halen
Met 5 min Google had ik de aflevering incl namen gevonden en d'r Fb en daar heb ik nu n mening op gevormd en dat is niet zoals ik eerder omschreef
Maar een moeder die naakt foto's op d'r Fb zet ook al zijn d'r tepels en d'r schaamlippen bedekt vind ik nu niet echt n goed voorbeeld voor kinderen...![]()
En dus ook niet voor een meisje van 17 bijna 18
Je bent op die leeftijd zo invloedbaar dat gaat joh toekomst echt geen goed doen om in dat "milieu" te leven geloof me
Maar daar kom je wel achter als je wat ouder bent
Even een quote uit een ander topic_love12_ schreef:- z'n zooi niet opruimen
- eten bestellen ipv zelf koken
- heeeel veel en lang gamen
- 'snachts gaan gamen en overdag slapen...
- Zeuren dat ik teveel plaats in bed inneem en vervolgens als ie slaapt mij er zowat uit duwen
- DEKENS JATTEN![]()
- z'n was niet doen en mij vragen om het te doen als ie erachter komt dattie geen schone boxers meer heeft..
- grote boodschap doen met de deur open en dan even zeggen dat ik moet luisteren omdat hij iets raars hoorde om vervolgens een kijharde scheet te laten en zelf helemaaal kapot gaat van het lachen (en geloof me, een vent die dat doet met de deur open terwijl dat je samen leeft op een studentenkamer van 15m2 kan ik echt niet om lachen!)
Maar verder hou ik heel veel van hem en kan hij ook echt wel heel lief zijn ^^
Dit en de ergernissen zegt mij genoeg dat gaat echt niet ineens anders zijn
Zal wss misschien alleen maar erger blijven
Als hij de hele dag thuis is en tijd genoeg heeft om te gamen dan kan hij ook koken en de was doen
Wat denk je wat eten bestellen kost?
Lachen om n scheet te laten dat doet m'n halfbroertje van 4
Als m'n vriend dat zou doen ondanks dat hij 10 jaar ouder is dan jou vriend zou ik me toch ernstig gaan afvragen wat er mis met m is...
_love12_ schreef:Pff.. Hoe snel kan het gaan.. Net twijfel ik over verhuizing, nu twijfel ik over m'n relatie, ik kan met zekerheid zeggen dat die verhuizing er niet komen zal.. Probeerde er normaal over te praten met m en hij suggereert gelijk dat ik niet bij hem wil zijn etc.. Nadat ie de woorden 'ik wil daar met je samen zijn of gewoon m'n eigen weg gaan' liet vallen was het voor mij duidelijk dat het hem niks boeit hoe ik me erover voel en dat hij me een soort van de keuze op legt; of verhuizen en relatie of niet verhuizen en geen relatie... Simpel als het is, heb liever dat ik dan alleen gelukkig ben dan ongelukkig en een relatie hebben...

'ik wil daar met je samen zijn of gewoon m'n eigen weg gaan'. Klinkt een beetje dubbel.