Verhuizen.. Alleen en zonder paarden.. HELP!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamybol

Re: Verhuizen.. Alleen en zonder paarden.. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:08

Je klinkt als een verstandige meid, TO. Je komt er wel, als je altijd maar onthoud dat je voor jezelf moet kunnen zorgen en niet afhankelijk moet zijn van een man. En dat klinkt heel feministisch, maar is echt heel erg belangrijk.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:10

Whut... Je begint het topic vanmiddag met dat je wilt verhuizen naar je lief en nu een paar uurtjes later twijfel je of je relatie het redt? Mis ik iets?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:11

Als je vriend nu al zo reageerd is het zeker een verstandige keuze om te blijven in je vertrouwde omgeving
Eigenlijk zet hij je gewoon voor een keuze dat is echt belachelijk is hij helemaal knetter geworden
Als hij gewoon werk had of z'n studie zou afronden dan had hij daar kunnen blijven wonen en omdat hij te lui is om op z'n eigen poten te staan moet jij daar maar de dupe van worden je zou wel gek zijn
Bereid je maar vast voor op n relatie breuk tis zeker niet leuk maar geen hand vol maar een land vol
Ik vermoed zo dat dit geen maanden stand gaat houden
Je bent verstandig en blijf ook verstandig luister niet na je hart maar na je verstand en zorg dat je zelf een goede toekomst hebt

Wel zou ik even t verhaal van htmd en de woonplaats d'r uit halen
Met 5 min Google had ik de aflevering incl namen gevonden en d'r Fb en daar heb ik nu n mening op gevormd en dat is niet zoals ik eerder omschreef
Maar een moeder die naakt foto's op d'r Fb zet ook al zijn d'r tepels en d'r schaamlippen bedekt vind ik nu niet echt n goed voorbeeld voor kinderen... :n
En dus ook niet voor een meisje van 17 bijna 18
Je bent op die leeftijd zo invloedbaar dat gaat joh toekomst echt geen goed doen om in dat "milieu" te leven geloof me
Maar daar kom je wel achter als je wat ouder bent

Even een quote uit een ander topic
_love12_ schreef:
- z'n zooi niet opruimen
- eten bestellen ipv zelf koken
- heeeel veel en lang gamen
- 'snachts gaan gamen en overdag slapen...
- Zeuren dat ik teveel plaats in bed inneem en vervolgens als ie slaapt mij er zowat uit duwen
- DEKENS JATTEN ;(
- z'n was niet doen en mij vragen om het te doen als ie erachter komt dattie geen schone boxers meer heeft..
- grote boodschap doen met de deur open en dan even zeggen dat ik moet luisteren omdat hij iets raars hoorde om vervolgens een kijharde scheet te laten en zelf helemaaal kapot gaat van het lachen (en geloof me, een vent die dat doet met de deur open terwijl dat je samen leeft op een studentenkamer van 15m2 kan ik echt niet om lachen!)

Maar verder hou ik heel veel van hem en kan hij ook echt wel heel lief zijn ^^

Dit en de ergernissen zegt mij genoeg dat gaat echt niet ineens anders zijn
Zal wss misschien alleen maar erger blijven
Als hij de hele dag thuis is en tijd genoeg heeft om te gamen dan kan hij ook koken en de was doen
Wat denk je wat eten bestellen kost?
Lachen om n scheet te laten dat doet m'n halfbroertje van 4
Als m'n vriend dat zou doen ondanks dat hij 10 jaar ouder is dan jou vriend zou ik me toch ernstig gaan afvragen wat er mis met m is...
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 13-03-16 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:12

Chiave schreef:
Whut... Je begint het topic vanmiddag met dat je wilt verhuizen naar je lief en nu een paar uurtjes later twijfel je of je relatie het redt? Mis ik iets?

Hoezo missen ze is door dit topic wat wijzer geworden van mensen en hun ervaringen of ideeën dat is toch volkomen normaal?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:16

Gentlegiant schreef:
Chiave schreef:

Hoezo missen ze is door dit topic wat wijzer geworden van mensen en hun ervaringen of ideeën dat is toch volkomen normaal?

Is toch best 'apart'? Als je eerder plannen hebt om samen te gaan wonen en binnen een paar uur besluit dat je relatie het misschien niet redt? Wist je zoiets dan niet al eerder?

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 23:16

Pff.. Hoe snel kan het gaan.. Net twijfel ik over verhuizing, nu twijfel ik over m'n relatie, ik kan met zekerheid zeggen dat die verhuizing er niet komen zal.. Probeerde er normaal over te praten met m en hij suggereert gelijk dat ik niet bij hem wil zijn etc.. Nadat ie de woorden 'ik wil daar met je samen zijn of gewoon m'n eigen weg gaan' liet vallen was het voor mij duidelijk dat het hem niks boeit hoe ik me erover voel en dat hij me een soort van de keuze op legt; of verhuizen en relatie of niet verhuizen en geen relatie... Simpel als het is, heb liever dat ik dan alleen gelukkig ben dan ongelukkig en een relatie hebben...

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:18

Chiave schreef:
Gentlegiant schreef:

Is toch best 'apart'? Als je eerder plannen hebt om samen te gaan wonen en binnen een paar uur besluit dat je relatie het misschien niet redt? Wist je zoiets dan niet al eerder?

Dat d'r relatie het misschien niet red zou zijn als ze niet mee zou verhuizen zoals ik begreep

In mijn ogen gaat die relatie zwz op de klippen lopen als ik dit zo lees

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 23:18

Is toch best 'apart'? Als je eerder plannen hebt om samen te gaan wonen en binnen een paar uur besluit dat je relatie het misschien niet redt? Wist je zoiets dan niet al eerder?[/quote]

Ik had niet verwacht dat hij mij de keuze tussen relatie en hier blijven zo voor zou leggen... (Zie vorige reactie)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:20

_love12_ schreef:
Pff.. Hoe snel kan het gaan.. Net twijfel ik over verhuizing, nu twijfel ik over m'n relatie, ik kan met zekerheid zeggen dat die verhuizing er niet komen zal.. Probeerde er normaal over te praten met m en hij suggereert gelijk dat ik niet bij hem wil zijn etc.. Nadat ie de woorden 'ik wil daar met je samen zijn of gewoon m'n eigen weg gaan' liet vallen was het voor mij duidelijk dat het hem niks boeit hoe ik me erover voel en dat hij me een soort van de keuze op legt; of verhuizen en relatie of niet verhuizen en geen relatie... Simpel als het is, heb liever dat ik dan alleen gelukkig ben dan ongelukkig en een relatie hebben...

Lees die laatste zin nog een keer
Meid je bent verstandig laat die mafkees geen keuzes maken voor jou
Een hond heeft een baas een mens niet...
De enigste waar jij na moet luisteren zijn je ouders en jou eigen gevoel
Als hij geen respect heeft voor jou gevoel/keuzes dan moet hij gaan moeven en een andere gek zoeken waar hij beslissingen voor gaat maken

Als t op de klippen loopt is t allemaal klote en poedersuiker en voel je je ook zo
Maar na regen komt zonneschijn
Bereid je d'r maar vast op voor want dit gaat niet lang goed hoe erg ik t ook voor je vind :(:)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:22

Misschien overheen gelezen maar... Je bent 18, je vriend 19... Niet wat jong als stel zonder werk samen te gaan wonen? Straks gaat het uit, en dan?

Edit, lees nu laatste pagina, daar ga je al. Lekker thuis blijven wonen en dan over paar jaar kijken waar je dan staat

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 23:24

Gentlegiant schreef:
Als je vriend nu al zo reageerd is het zeker een verstandige keuze om te blijven in je vertrouwde omgeving
Eigenlijk zet hij je gewoon voor een keuze dat is echt belachelijk is hij helemaal knetter geworden
Als hij gewoon werk had of z'n studie zou afronden dan had hij daar kunnen blijven wonen en omdat hij te lui is om op z'n eigen poten te staan moet jij daar maar de dupe van worden je zou wel gek zijn
Bereid je maar vast voor op n relatie breuk tis zeker niet leuk maar geen hand vol maar een land vol
Ik vermoed zo dat dit geen maanden stand gaat houden
Je bent verstandig en blijf ook verstandig luister niet na je hart maar na je verstand en zorg dat je zelf een goede toekomst hebt

Wel zou ik even t verhaal van htmd en de woonplaats d'r uit halen
Met 5 min Google had ik de aflevering incl namen gevonden en d'r Fb en daar heb ik nu n mening op gevormd en dat is niet zoals ik eerder omschreef
Maar een moeder die naakt foto's op d'r Fb zet ook al zijn d'r tepels en d'r schaamlippen bedekt vind ik nu niet echt n goed voorbeeld voor kinderen... :n
En dus ook niet voor een meisje van 17 bijna 18
Je bent op die leeftijd zo invloedbaar dat gaat joh toekomst echt geen goed doen om in dat "milieu" te leven geloof me
Maar daar kom je wel achter als je wat ouder bent

Even een quote uit een ander topic
_love12_ schreef:
- z'n zooi niet opruimen
- eten bestellen ipv zelf koken
- heeeel veel en lang gamen
- 'snachts gaan gamen en overdag slapen...
- Zeuren dat ik teveel plaats in bed inneem en vervolgens als ie slaapt mij er zowat uit duwen
- DEKENS JATTEN ;(
- z'n was niet doen en mij vragen om het te doen als ie erachter komt dattie geen schone boxers meer heeft..
- grote boodschap doen met de deur open en dan even zeggen dat ik moet luisteren omdat hij iets raars hoorde om vervolgens een kijharde scheet te laten en zelf helemaaal kapot gaat van het lachen (en geloof me, een vent die dat doet met de deur open terwijl dat je samen leeft op een studentenkamer van 15m2 kan ik echt niet om lachen!)

Maar verder hou ik heel veel van hem en kan hij ook echt wel heel lief zijn ^^

Dit en de ergernissen zegt mij genoeg dat gaat echt niet ineens anders zijn
Zal wss misschien alleen maar erger blijven
Als hij de hele dag thuis is en tijd genoeg heeft om te gamen dan kan hij ook koken en de was doen
Wat denk je wat eten bestellen kost?
Lachen om n scheet te laten dat doet m'n halfbroertje van 4
Als m'n vriend dat zou doen ondanks dat hij 10 jaar ouder is dan jou vriend zou ik me toch ernstig gaan afvragen wat er mis met m is...

Hoe kan ik dat van htmd eruit krijgen?

Gentlegiant

Re: Verhuizen.. Alleen en zonder paarden.. HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:31

Even tem (tip een mod) zal t ff voor je doen ook wbt woonplaats

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 23:54

Gentlegiant schreef:
Even tem (tip een mod) zal t ff voor je doen ook wbt woonplaats

Dankjewel!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:41

_love12_ schreef:

Als hij jouw die keuze oplegt, dan is dat m zeker niet hoor :(:)
Wat een woorden zeg.. :n 'ik wil daar met je samen zijn of gewoon m'n eigen weg gaan'. Klinkt een beetje dubbel.

Ik ben ook voor mijn toenmalige vriend van Brabant naar Gelderland verhuisd (zo'n 50 km) en ik was daar net mijn leven aan t opbouwen, had het er fijn en mijn leven liep daar.. Ik had in principe wel alles hier opgegeven om daar te kunnen zijn, met hem.
Toen ging het uit -O-

Nu ben ik weer terug bij af, terug in mijn oude woonplaats en nooit meer dat ik alles zo 1, 2, 3 opgeef voor iemand..
Ik zeg niet dat ik nooit meer naar een andere woonplaats zou verhuizen voor iemand, maar ik zou er wel twee keer goed over nadenken of dat t m echt gaat worden.. :j