Fijn dat jullie er goed vanaf gekomen zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:Ja dit verzin je niet als je vertrekt...
Wat de storm betreft: Het was ruim bekend dat storm Imogen onderweg was, de meeste overtochten waren gecancelled. Stenaline is een paar uur eerder uit gevaren maar heeft een alternatieve (veiligere) route genomen. Deze kapitein is (wat ik achteraf pas hoorde uiteraard) ondanks negatief advies EN staking van personeel toch vertrokken. Een deel van de crew is van boord gegaan en er schijnt reserve personeel te zijn opgetrommeld.
Ik weet niet exact wat daarvan waar is maar het is een hardnekkig gerucht.
Wij overwegen om met een aantal andere passengiers een rechtzaak te beginnen maar daar moeten we ons nog in verdiepen.
chocobroodje schreef:Ja dit verzin je niet als je vertrekt...
Wat de storm betreft: Het was ruim bekend dat storm Imogen onderweg was, de meeste overtochten waren gecancelled. Stenaline is een paar uur eerder uit gevaren maar heeft een alternatieve (veiligere) route genomen. Deze kapitein is (wat ik achteraf pas hoorde uiteraard) ondanks negatief advies EN staking van personeel toch vertrokken. Een deel van de crew is van boord gegaan en er schijnt reserve personeel te zijn opgetrommeld.
Ik weet niet exact wat daarvan waar is maar het is een hardnekkig gerucht.
Wij overwegen om met een aantal andere passengiers een rechtzaak te beginnen maar daar moeten we ons nog in verdiepen.
Mondy schreef:Daar zou ik inderdaad eens over na gaan denken ja![]()
Dit soort heftig weer is niet iets waar je zomaar even in beland over het algemeen. Zeker met dit soort type schepen levensgevaarlijk.
Ook qua zeevast zetten heb ik mijn vraagtekens over als ik alles zo zie.
Jullie hebben echt ontzettend veel geluk gehad.
Super dat jullie verder wel gewoon blijven varen.
SusanH schreef:Ik vond windkracht 8 op de veerboot van Harlingen naar Vlieland al dood en dood eng. En dat pak je maar een heel klein stukje mee waar het echt even op en neer gaat, want de Waddenzee is vrij tam en je bent maar een klein stukje op de Noordzee. Wat hebben jullie een geluk gehad zeg.