Nieuwe banken met huisdieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat voor bank zou jij kiezen met huisdieren?

(nep)Leren bank.
62 (57%)
Stoffen bank.
35 (32%)
Anders..
10 (9%)

Totaal aantal stemmen: 107

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 13:10

KimD schreef:
Wij hebben Suède! Wat is dat spul goddelijk! <3 De honden gaan er zeiknat en moddervies opliggen en als alles droog is dan ga ik er met de stofzuiger en een vochtige doek overhemd en voila, schoon! *\%/*

Twee keer per jaar doe ik het met de stoomreiniger stomen en één keer per jaar breng ik de hoezen naar de stomerij voor het idee, maar dat hoeft niet perse.

Kortom, suède is fantastisch! En lekker warm. :))

Echt suede met deze kwaliteiten, waar koop je dat!!!!! Kan het me namelijk niet voorstellen, wel suèdine, dat is ook een soort van micro faser die zich inderdaad heel goed houd.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 13:17

Wij hebben net een nieuwe bank gekocht, wij gaan van leer weer naar stof.
Ik heb wel een deels te kat, maar die ligt altijd op z'n eigen kleedje op de bank.
Ik vind een leren bank gewoon eigenlijk heel kil in huis :=

Schuur_

Re: Nieuwe banken met huisdieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 08:45

Ik heb een leren bank en vind het zalig! Weinig schoonmaken, gewoon af en toe een doekje en met de stofzuiger tussen de spleten. Mijn hondje brengt veel tijd door in de zetel en hier en daar staat er een krasje op maar met mijn model bank is dit alleen een pluspunt. Het id een soort donkerbruine Chesterfield van Natuzzi Editions en die hoort er geleefd uit te zien

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 08:47

KimD schreef:
Wij hebben Suède! Wat is dat spul goddelijk! <3 De honden gaan er zeiknat en moddervies opliggen en als alles droog is dan ga ik er met de stofzuiger en een vochtige doek overhemd en voila, schoon! *\%/*

Twee keer per jaar doe ik het met de stoomreiniger stomen en één keer per jaar breng ik de hoezen naar de stomerij voor het idee, maar dat hoeft niet perse.

Hoezen van suede die naar de stomerij kunnen? Dat zal op suede lijkende stof zijn als suedine/microvezel zijn, suede is nl leer?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:43

bigone schreef:
KimD schreef:

Echt suede met deze kwaliteiten, waar koop je dat!!!!! Kan het me namelijk niet voorstellen, wel suèdine, dat is ook een soort van micro faser die zich inderdaad heel goed houd.

Bij een winkel met banken in Duitsland. _O- We hebben ruim 16 weken op ons bankje moeten wachten toen.

050206051012

Re: Nieuwe banken met huisdieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:52

Wij hebben jaren geleden een stoffen bank gehad (soort geweven stof), dat werkte voor ons niet met honden en katten. In ons huidige huis hebben we toentertijd een lederen bank gekocht, echt prima, maar na een aantal jaar ging het zitvlak scheuren (was niet al te beste kwaliteit). Vorige zomer hebben we een kunstlederen bank gekocht, maar de dikste en duurste versie 'nepleer' (bank was 1700 euro) en dit doet het vooralsnog erg goed met 8 katten en een hond, maar uiteraard krijg je wel nageltjes (die lomperiken springen altijd op hetzelfde punt op de bank, waardoor er wel 'hapjes' zitten, wij hebben hier een gezellig dekentje overheen gelegd).

Voor mij absoluut geen stoffen bank meer! Geen haren of vlekken op de bank.