Ik zeurde natuurlijk altijd om een paard mijn ouders hebben altijd geroepen eind 2e begin 3e. Nu staat na bijna een jaar zoeken mijn vent op stal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en kreeg ik alles wat ik wilde, maar meccano mocht nooit/ nooit gekregen.
Storm schreef:Een lolo-bal
Heb mijn ouders stuk gezeurd om zo'n ding toen ik een jaar of 8 was.
[ Afbeelding ]
Paar jaar geleden zag ik ze weer maar om op mijn leeftijd nu nog op zo'n ding te staan

.
Volgens mij ben ik de enige die vertelt dat ik dit nog nooit heb gehad. Als ik iets wilde, kreeg ik het. Nieuwste (barbie)pop? Ik kreeg het. Bepaalde schoenen of kleding? Ik kreeg het. Snoep? Etc. Dus heb dat eigenlijk niet kunnen ervaren
Niet dat ik er om dramde hoor, zo ging het totaal niet.
Altijd naar gekeken en gedacht: 'Hmm, is dit wat?!' En nu heb ik hem sinds gister en ik kan niet meer zonder, hahaha!

Koper schreef:Het was niet iets materieels maar ik mocht niet naar The Nanny kijken.
Wat ik uiteraard tot kotsens toe heb gedaan toen ik op mezelf ging wonen.
Yunaa schreef:Ik voel me echt ergVolgens mij ben ik de enige die vertelt dat ik dit nog nooit heb gehad. Als ik iets wilde, kreeg ik het.

Ik had zo'n groot hart, voor mij destijds ontzettend veel werk om iets op te maken. Mijn vader had me geholpen en we hadden heel dat hart gevuld met een voorbeeld, een rode rand met daarin water, plantjes en zwanen. Ik weet nog bijna precies hoe het eruit zag
Eindelijk was het klaar en wat doet mijn vader? Die kiept het om! 'Zo, dan kun je hem nog een keer maken!'. Hij was ervan overtuigd dat hij het goed deed maar ik heb gejankt joh! Al dat 'werk' voor niks. Mijn moeder weet het ook nog steeds 

Ik had in het Grote Wehkamp Boek een dekbedovertrek met een paard gezien, zó mooi! Dus had mijn moeder verteld dat ik die heeeel graag wilde hebben. Een tijdje later kwam een levering van Wehkamp, maar geen dekbedovertrek! Ik heb serieus tegen mijn moeder staan schreeuwen: 'Je wíst toch dat ik die graag wilde!'
lieveli schreef:Wat ik trouwens nooit heb gekregen maar wel wilde. Punica. Mijn moeder is van de anti-suikerbrigade. Soms lees ik oude Donald Ducks met een Punica reclame en dan doet het meteen weer pijn.
Ze moest hem wel komen terugbrengen van haar vader 
Elsje123 schreef:Vroegah hadden we wel eens snoep in huis en dat heette 'de drie musketiers'. Het was een raster van caramel met chocolade er omheen.
[ [url=m/jyJzh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaaaaaren niet te verkrijgen geweest, tot ik een paar jaar terug tegen Curly Wurlies aanliep. Of het helemaal hetzelfde is weet ik niet, ik denk het haast wel, want wat ik wel weet is dat ze retelekker zijn!
[ [url=m/RvZUs3.jpg]Afbeelding[/url] ]