Ik zeurde natuurlijk altijd om een paard mijn ouders hebben altijd geroepen eind 2e begin 3e. Nu staat na bijna een jaar zoeken mijn vent op stal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Een lolo-bal
Heb mijn ouders stuk gezeurd om zo'n ding toen ik een jaar of 8 was.
[ Afbeelding ]
Paar jaar geleden zag ik ze weer maar om op mijn leeftijd nu nog op zo'n ding te staan
Koper schreef:Het was niet iets materieels maar ik mocht niet naar The Nanny kijken.
Wat ik uiteraard tot kotsens toe heb gedaan toen ik op mezelf ging wonen.
Yunaa schreef:Ik voel me echt ergVolgens mij ben ik de enige die vertelt dat ik dit nog nooit heb gehad. Als ik iets wilde, kreeg ik het.
lieveli schreef:Wat ik trouwens nooit heb gekregen maar wel wilde. Punica. Mijn moeder is van de anti-suikerbrigade. Soms lees ik oude Donald Ducks met een Punica reclame en dan doet het meteen weer pijn.
Elsje123 schreef:Vroegah hadden we wel eens snoep in huis en dat heette 'de drie musketiers'. Het was een raster van caramel met chocolade er omheen.
[ [url=m/jyJzh2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaaaaaren niet te verkrijgen geweest, tot ik een paar jaar terug tegen Curly Wurlies aanliep. Of het helemaal hetzelfde is weet ik niet, ik denk het haast wel, want wat ik wel weet is dat ze retelekker zijn!
[ [url=m/RvZUs3.jpg]Afbeelding[/url] ]