Lastige situatie met vriend.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 17:51

Wdj schreef:
Ben ik nu de enige die dit een rare reactie vind???

Neu, maar er zitten wel meer rare mensen op Bokt dus denk dat je je daar niet al te hard over moet verbazen :+

Maare TS, ze vindt je toch al niet aardig, waarom hou je dan niet op met proberen aardig gevonden te worden? Ik zou daar totáál geen geduld voor hebben, beetje moeite lopen doen voor zo een die achter je rug om achterlijk over je doet, no thanks.
Als ze je niet mag, jammer dan, mensen doen dat soms nou eenmaal. Zoveel mogelijk negeren die hap en lekker doorgaan met je leven :)

Anoniem

Re: Lastige situatie met vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 18:44

Ik heb alles gelezen maar ik ben op visite dus ik reageer later nog diepgaand! (Ook op PB's).

Ik heb sowieso een goed gesprek met mijn vriend gehad en hij ziet K. vanavond. Ik heb K. ook gewhatsappt maar niets gehoord nog.

Ik ga waarschijnlijk vrijdag alsnog naar mijn vriend om dat gesprek aan te gaan, en als K. dat afzegt dan zoekt ze het maar lekker uit...

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 18:50

Ik wil niet oordelen over een situatie die ik niet ken maar ik vind dit soort meiden erg gevaarlijk. Het lijkt erop alsof zij probeert te stoken tussen jou en je vriend. Kan daar iets achter zitten? Ik zou het absoluut niet vertrouwen maar misschien komt dat door mijn eigen slechte ervaringen ermee.

Helemaal omdat jij straks weg bent zou ik dit goed uitgepraat willen hebben. Het komt op mij over alsof zij interesse heeft in hem. Ik kan het volledig fout hebben natuurlijk..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 18:52

Nee, je bent niet de enige. Ik denk dat bij 90% van de dames uit dit topic momenteel de alarmbellen afgaan ;)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 19:04

Wdj schreef:
dnieSz schreef:

Ik sta aan K haar kant, zij heeft duidelijk goede mensen kennis en heeft jou goed door ;)

Inderdaad, Ik werd namelijk goed bevriend met een toen der tijd vriendin van Ts en toen heeft Ts duidelijk laten merken hoe ze in mekaar zit.

Ben ik nu de enige die dit een rare reactie vind???[/quote]

Ik vind van niet. Verhaal heeft altijd twee kanten en dat blijkt nu maar weer.

:')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 19:04

Oh, blijkbaar heb ik iets gemist, even terug lezen :=

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 19:08

Sorry hoor, maar ik zou niet blij zijn als mijn vriend omgaat met een meisje die negatieve praat over mij loopt te verkondigen :') . Misschien ben ik de enige in dit topic, maar ik zou eens een hartig woordje met vriendlief wisselen :o

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 19:12

Geen onnodige aandacht aan verspillen.
Zij heeft een doel met haar gedrag en dat raakt jou. Geef haar haar zin niet.

Je vriend hoeft overigens ook niet voor doorgeefluik te spelen.

En verder Zijn beloop laten gaan. Dit loopt of dood of je relatie is er niet tegen bestemd tegen zoiets kinderachtigs maar dan had je het toch wel op een ander later punt gemerkt..

Denk dat ze jaloers op je relatie is. Mooi toch? Jij hebt wat zij wil. Gewoon kop op en er volwassen en trots mee om gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 20:02

Ik zou hier dus mooi boven gaan staan en al helemaaaal niet met zn drietjes gaan optrekken alsof alles koek en ei is.
Als iemand negatief over mij wil praten hoef ik diegene niet te zien. Wil ze dr excuses aanbieden dan belt ze mij maar lekker. Niks vriend erbij betrekken!
Em wat is dat nou voor reden dat jij teveel je best doet om aardig gevonden te worden? Dominantje is het die jou naar beneden wil halen. En je vriend is een slappe zak.
Ik zou zeggen of je spreekt met mij af, of met haar maar niet met ons allebei.
Opgelost!

Oja: ik vind het wel knap hoe je de opmerking van dniesz gewoon negeert! Als je dit nou ook gewoon zo doet bij K dan ben je ook van het probleem af :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 20:05

Citaat:
Citaat:
Inderdaad, Ik werd namelijk goed bevriend met een toen der tijd vriendin van Ts en toen heeft Ts duidelijk laten merken hoe ze in mekaar zit.

Ben ik nu de enige die dit een rare reactie vind???

Nee hoor, ik vind het ook raar. Maar het voegt niets toe. De ts heeft een probleem en bovenstaande reactie voegt niets toe. Ik vind het stoken, en was al blij dat niemand er op in ging. Kunnen we ook beter zo laten, want wij kennen ts niet persoonlijk en ik wil mijn mening over de ts in deze kwestie niet laten beïnvloeden door iemand die ik ook niet persoonlijk ken.

TS, ik denk dat even een berichtje naar K. sturen geen gek idee is. Hou het luchtig, maar wees wel duidelijk. Zo kun je hopelijk een enorme confrontatie uit de weg gaan, en dat is beter. Ik zou zelf ook dicht klappen, zeker omdat je haar eigenlijk helemaal niet goed kent maar ze wel veel commentaar op je heeft.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:29

Jou vriend moet niet accepteren dat zijn vriendin negatief over jou praat, dus duidelijker zijn tegenover haar. Ik vind dat hij altijd voor jou op moet komen tegenover wie dan ook.

( je weet natuurlijk niet wat jou vriend over jou verteld waardoor zij zo naar jou kijkt.. het komt over alsof jou vriend meer verteld over jou waardoor ze jou niet mag als jullie bv ruzie of iets hebben)

En voor jou, ik zou duidelijk zijn tegenover jou vriend dat jij er niks meer over wilt horen en dat als zij iets over jou te melden heeft dat rechtstreeks moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:59

Ik zou me vooral niet laten kennen. Zij is duidelijk een stuk kinderachtiger dan jij en je vriend vindt het waarschijnlijk moeilijk om tegengas te geven omdat hij de vriendschap niet kwijt wilt raken. Ben zelf ook niet heilig, mijn beste vriend kreeg een vriendin en ik vond haar gewoon niet aardig, had het idee dat ze niet goed voor hem was. Ik deed niet gemeen tegen haar, maar het was wel duidelijk dat we geen beste vriendinnen gingen worden. Uiteindelijk heeft hij aangegeven dat ik niets met haar hoef te hebben maar dat het wel zijn vriendin is en dat het mijn eigen keuze is om niet langs te komen als zij er is. Ongeveer hetzelfde als wat jouw vriend tegen haar doet, heb ik het idee.

Ik zou gewoon gaan vanavond, en ook morgen lekker blijven als zij er is. Wat huiswerk maken of een boek lezen ofzo.. Dan laat je je tenminste niet kennen, be the bigger person :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 20:18

Ik ben op dit moment bij mijn vriend en wij hebben het er samen goed over gehad. Hij begrijpt mij heel goed maar vindt het wel heel knap van K. dat ze het dus wilt bespreken. ''Als zij er over begint kan je het er toch gewoon over hebben?'' zegt hij dan. Ja natuurlijk, maar als ze er morgen niet over begint hoeft het van mij helemaal niet meer. Ik heb niet raar gedaan.

K. heeft mij via mijn vriend uitgenodigd voor een festival etc., dat zou dan met zijn drieen zijn, dat zie ik niet zitten en ga dat dus ook niet doen.

Ik ben benieuwd wat ze dus morgen te zeggen heeft en daar update ik dan nog wel over...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 19:50

Ik heb K. gesproken, zij begon zelf met 'nou dan zullen we het er gelijk maar even over hebben', en zij heeft toegegeven mij geen eerlijke start te hebben gegeven. Het kwam voort uit het feit dat mijn vriends eerdere relaties op prut uit liepen en zij was bang dat ik ook zo zou zijn. Dat is niet eerlijk en dit vindt zij ook.

Persoonlijk vind ik het nogal makkelijk zo, maar ik kan ook blij zijn met het feit dat ze er zelf al mee kwam dus heb tegen haar gezegd dat ik het geen toffe manier van handelen vond maar het wel stoer vind van haar dat ze er zelfstandig wat van zegt.

Ik hoop dus dat het hier bij blijft...

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 17:32

Goed dat jullie het er over gehad hebben! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Wel makkelijk, maar goed.. Wie weet is het nu klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 20:38

In ieder geval wel netjes dat ze inderdaad toegeeft dat ze je nou niet bepaald het voordeel van de twijfel heeft gegeven. Ik zou ook zoiets hebben van 'lekker makkelijk na eerst je gal te spuien tegen m'n vriend' maar wie weet draait het nog bij en wordt ze nog een beetje gezellig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 21:04

Ja precies := Ze vond zelf dat ze wel een schouderklopje verdiende want 'ze had me toch meegevraagd naar een festival en haar doping, via mijn vriend?'.
Dat geeft je toch niet het recht om zo poedersuiker te doen...
Ook vond ze dat ze niet hoefde te reageren op dat appje en dat ze me gewoon zaterdag zou aanspreken. Nu snap ik dat je mij niet op gaat bellen om te vertellen dat je graag iets kwijt wilt, maar je kan toch even reageren als ik vraag of het klopt, wat ik gehoord heb...

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 01:01

Hmm. Als mijn beste vriend mijn vriend niet mag en achterlijke dingen zegt over hem... Dan is de vriendschap voor mij gedaan. Ik bouw aan een toekomst met mijn vriend.. Niet met mn beste vriend. Bovendien heb ik de ervaring dat je ook met vrienden opeens uit elkaar kan groeien dus voor mij betekend vriendschap gezelligheid voor zolang het duurt. Mijn vriend gaat daarom ook altijd voor.
Ik zou het niet kunnen waarderen als mn vriend af zou spreken met n vriendin van hem, terwijl ik hem al bijna niet zie.. Ik vind dat hij uit zichzelf die afspraak met haar af had moeten zeggen. Je hebt n relatie met hem, niet met haar. Weet niet hoe oud je bent, maar heb het geen behoefte aan prive tijd met hem? Heeft hij wel behoefte aan tijd met jou?
Ik vind persoonlijk dat je partner centraal moet staan in je leven.. En dat je andere dingem daarom heen plant.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 02:31

Jeetje RoyceMack, ik vind jou nogal enorm claimend in je gedrag hoor!
Beste vrienden of goede vrienden zijn net zo waardevol als je partner, en dat kan partner van TS bevestigen aangezien die goede vriendin wel nog steeds aan zijn zijde staat ondanks de andere partners die hij reeds heeft gehad voor TS!
Die bouwden ook aan een toekomst met hem, maar waar zijn die nu dan?

En mag mijn vriend geen leven meer hebben als wij daten? Als in tijd voor zichzelf en tijd om met vrienden/vriendinnen af te spreken zoals hij voorheen ook deed?! Nou nee, zo belangrijk acht ik mezelf nou ook weer niet en toevallig kan dat gebeuren dat die andere vrienden/vriendinnen van mijn partner net dezelfde werkuren (als voorbeeld) hebben als ik en dus ook enkel kunnen op ogenblikken dat ik ook zou kunnen... nou dan is het om en om hé met wie die afspreekt maar vinden dat ik absoluut voor ga en dat ie het maar af zeggen moet met hun? Nee dan moet ik mezelf wel heel erg onovertreffelijk gaan vinden!

En partner centraal? Nee JIJZELF staat centraal in je leven, je partner kan daarrond gepland worden, net als de rest van je vriendenkring en ja je partner heeft een stipje voor maar nou niet zo dat hij je hele dagen moet gaan betekenen of inkleuren, want wat doe je dan als die partner op een dag weg valt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 08:27

Ja, mijn vriend heeft zeker behoefte aan tijd met mij, Roycemack. Zoals je kan lezen heeft hij K. vaker afgezegd omdat hij met mij was maar nu had zij de afspraak al eerder staan met hem.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 08:37

TS nu heb je hier niks meer aan, maar trek in de toekomst eerder je mond open want je hebt het nu veel te ver laten komen. Zeg dat je gedrag niet prettig vind voor het zover komt dat sorry het niet meer op kan lossen.

Verder zou mijn partner heel gauw meer met andere vrienden en minder met zo'n vriend omgaan, ik zou daar echt naar van worden als iemand kwaad over mij spreekt tegen hem en hij verdedigt mij niet.

Edit: persoonlijk zou ik m'n partner haar af laten zeggen en even heel duidelijk maken dat 't jouw vriend is en dat er niets uitgemaakt word en dat zij 'm niet kan claimen. :=
Het kan maar duidelijk wezen zeg maar.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 16:30

Little_Gift schreef:
Jeetje RoyceMack, ik vind jou nogal enorm claimend in je gedrag hoor!
Beste vrienden of goede vrienden zijn net zo waardevol als je partner, en dat kan partner van TS bevestigen aangezien die goede vriendin wel nog steeds aan zijn zijde staat ondanks de andere partners die hij reeds heeft gehad voor TS!

ik citeer dit even, want de rest is puur jouw mening. net als dat de mijne... uh ja.. de mijne is:)
en wij allebei een andere invulling hebben van onze relatie waarschijnlijk en dat is maar goed ook.. want wat voor mij en mijn vriend werkt (we lijken overigens veel op elkaar) hoeft niet voor jou te werken en andersom.

Maar even reagerend op bovenstaand... Jij vindt dus dat die beste vriendin van de vriend van TS een goede vriendin is omdat ze nogsteeds aan zijn zijde staat? Ik denk dat zij zeer zeker niet bewijst dat ze een goede vriendin is. Want dan zeg je namelijk niet van die achterlijke dingen over de vriendin van je beste maatje .. ook nog eens achter haar rug om. Nee, vriendschap betekend voor mij veel minder dan mijn relatie met iemand waarmee ik aan onze toekomst bouw. Maar nogmaals, zo sta ik in het leven. en dit zijn mijn persoonlijke ervaringen.

en jij leest dingen wel enorm zwart wit hoor. waar zie jij staan dat mijn vriend en ik geen leven meer hebben naast ons leven samen? Haha. We zijn veel samen, en vinden het heel prettig om samen te zijn, en daar hoeven wij geen pottenkijkers bij. Ik zit daar ook echt niet op te wachten. Maar we hebben gewoon een soort structuur. vanaf donderdagavond ben ik bij hem tot maandag ochtend. Ik ga werken vanuit mijn vriend, naar school, naar mn paard. En hij gaat ook gewoon werken, maar plant bv vrienden en zijn familiebezoekjes op de dagen dat ik niet bij hem ben. simpel toch?