Little_Gift schreef:Jeetje RoyceMack, ik vind jou nogal enorm claimend in je gedrag hoor!
Beste vrienden of goede vrienden zijn net zo waardevol als je partner, en dat kan partner van TS bevestigen aangezien die goede vriendin wel nog steeds aan zijn zijde staat ondanks de andere partners die hij reeds heeft gehad voor TS!
ik citeer dit even, want de rest is puur jouw mening. net als dat de mijne... uh ja.. de mijne is:)
en wij allebei een andere invulling hebben van onze relatie waarschijnlijk en dat is maar goed ook.. want wat voor mij en mijn vriend werkt (we lijken overigens veel op elkaar) hoeft niet voor jou te werken en andersom.
Maar even reagerend op bovenstaand... Jij vindt dus dat die beste vriendin van de vriend van TS een goede vriendin is omdat ze nogsteeds aan zijn zijde staat? Ik denk dat zij zeer zeker niet bewijst dat ze een goede vriendin is. Want dan zeg je namelijk niet van die achterlijke dingen over de vriendin van je beste maatje .. ook nog eens achter haar rug om. Nee, vriendschap betekend voor mij veel minder dan mijn relatie met iemand waarmee ik aan onze toekomst bouw. Maar nogmaals, zo sta ik in het leven. en dit zijn mijn persoonlijke ervaringen.
en jij leest dingen wel enorm zwart wit hoor. waar zie jij staan dat mijn vriend en ik geen leven meer hebben naast ons leven samen? Haha. We zijn veel samen, en vinden het heel prettig om samen te zijn, en daar hoeven wij geen pottenkijkers bij. Ik zit daar ook echt niet op te wachten. Maar we hebben gewoon een soort structuur. vanaf donderdagavond ben ik bij hem tot maandag ochtend. Ik ga werken vanuit mijn vriend, naar school, naar mn paard. En hij gaat ook gewoon werken, maar plant bv vrienden en zijn familiebezoekjes op de dagen dat ik niet bij hem ben. simpel toch?