Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Xivura schreef:Ben alleen met dit soort bikini's altijd bang dat de maten niet goed vallen. Zijn allemaal van die chinezen of japanse dingen die mega klein vallen ...DideH schreef:
Ik ben ook fan van LascanaOtto had laatst een sale dus nog maar ff eentje erbij gescoord, blijf toch ook altijd een dure hobby
Zitten wel altijd erg mooi!
![]()
Kwam laatst ook tot de ontdekking dat christine le duc stiekem ook nog wel wat leuke bikini's heeft (op wat over de top setjes na), dus daar ook nog eentje gekocht
![]()
Heb zelf ook zo'n moeilijke maat. E cup met smalle taille, maar ook toch wel weer een kont![]()
Deze heb ik gekocht
http://www.christineleduc.nl/bikinitop- ... NhdDFjYXQ4
Ennnn deze
http://www.otto.nl/product/10006646964/ ... color=rood
Heb ook nog een donkerblauwe van lascana, lijkt een beetje op die donkerblauwe lascana hierboven, maar dan bankjes vanaf tussen de cups
Allebei heel erg leuk.wil je mij misschien een foto van je bikini sturen als je hem aan hebt? Ben heel erg benieuwd hoe die valt en past.
Heb ze allebei al thuis liggen haha
Xivura schreef:Pantykous schreef:Ik koop niet meer van de H&M, waardeloze kwaliteit.
Ja, niet de beste kwaliteit inderdaad. Maar dat maakt vrij weinig uit als het maar 1 zomertje mee hoeft vind ik.![]()
Daar is de prijs ook naar.
@DideH: Allebei

vaxie schreef:@pantykous hier gaan ze vaak echt jaaaaren mee, maar ik ga ook niet elk weekend naar het zwembad bijvoorbeeld, dus slijtage is minimaal. (als we de pasvorm even buiten beschouwing laten, want die is bij sommige bikini's die ze verkopen in de winkel echt belabberd). Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor, een bikini van een duur merk/hogere prijs is vaak van zichtbaar betere kwaliteit. Ik heb nu een heleboel H&M vergelijkbaar materiaal aan bikini's in mijn kast liggen, maar ik wil binnenkort toch wel een 'echte' kwalitatief goede bikini. Maar wat afwisseling voor een laag prijsje is ook wel eens leuk.
@Xivura ik zou ze even in de winkel passen als ik jou was. De keren dat ik een beugelbikini van de H&M pastte was het echt niet mijn model. De pasvorm pastte mij toen niet goed.

Ik vind het oprecht een mooie bikini maar zou het niet mooi vinden als ik een bruin hoofd heb en dan een shirtje aan en op m'n hals zit een wit vlak. Jildau schreef:Maar hoe doe je dat dan met bruin worden Yasmine? Dan heb je toch een wit vlak op je hals?Ik vind het oprecht een mooie bikini maar zou het niet mooi vinden als ik een bruin hoofd heb en dan een shirtje aan en op m'n hals zit een wit vlak.
Xivura schreef:http://www.twinkledeals.com/swimwear-cc ... lkid_27596
Dit is een beetje het zelfde als aliexpress geloof ik.
Jester_ schreef:Gianti schreef:Deze 2 staan op mijn wish list
[ [url=m/6u8GsX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B86BjH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke mast zoek je xivura?
Waar kan je de bovenstbestellen?
Helaas wel £40 voor het broekje alleen al. Oeps. Eline_S_S schreef:[ Afbeelding ]
Ik zocht deze vorig jaar ook, maar toen werden het twee paar bikini's van dr H&M. Enig idee waar ik deze kan krijgen?
Edit: ook in andere kleurtjes
)