Heel veel sterkte! weet hoe het is, 28 december 2007 ook mijn broer verloren door zelfmoord.
Heel veel sterkte toegewenst a.s zaterdag!!!
Imker
Geplaatst: 02-03-16 16:32
Lieve Wendy,
Heel veel sterkte in de komende tijd. Uit eerste hand weet ik hoe erg het is om je broer op die manier te verliezen. Het is zó onwerkelijk en het drong bij mij pas door toen we zijn huis moesten gaan leeghalen. Wat er dan door je heen gaat.... Neem de tijd om dit een plekje te geven, huil, schreeuw en deel je verdriet. Mijn PBbox staat voor je open.
Onthoud 1 ding: hier heeft hij zelf niet voor gekozen, het is hem overkomen. Hij heeft niet hoeven te lijden voor zijn dood en heeft er weinig van meegekregen. Maar heet blijft een gemis!
Gecondoleerd. Wat een schok! Verschrikkelijk dat je broer zo plotseling en onverwacht is overleden. Ik wens jou en je naasten heel veel kracht de komende tijd. Het is bijna onmogelijk om troostende woorden te vinden, ik kan alleen maar zeggen dat ik weet dat de tijd de scherpe kantjes er van af haalt al gaat de pijn van dit verlies nooit helemaal weg. Heel, heel veel sterkte, ook met het onvermijdbare overlijden van je schoonmoeder.
Lieve hemel, wat is het leven toch oneerlijk en hard soms!
Ik heb het meegemaakt met mijn moeder 62 jaar jong en ook in haar slaap overleden. Zelf heeft ze niets gemerkt want ze lag gewoon met haar ogen dicht, net of ze nog sliep. Nooit ziek, wandelde iedere dag 2 uren. Het is deze maand 3 jaar geleden, en het ergste gemis is dat ze zo plots "weg" was. Ik zou achteraf nog een keer haar willen knuffelen en zeggen dat ik van haar hou maar helaas.
Ik weet hoe je je voelt dus nogmaals heel veel sterkte.