amoj schreef:Het is idd de vage persoon waar ik het over heb. Zou voor de meesten wel genoeg zijn als ik dat zeg. Ik heb er hier op bokt nogal wat verhalen van gemaakt, maar om kort te zijn is het iets voor de fun wat vooral hij leuk vindt en wat mij steeds verdriet doet. Tuurlijk zijn eer leuke momenten, maar ook zoveel kwetsende en verdrietige dingen. Als we een x alleen zijn gaat het hem maar om 1 ding. Ik probeer de leuke, lieve zorgzame vrouw/vriendin uit te hangen maar het loopt steeds uit op teleurstelling. Ik hoop op dingen die ik niet mag hopen.
Hij zou nooit eens zelf een arm om me heen slaan, hij vind me al vervelend als ik iets uit zn haar haal of als ik hem knuffel.
Een ongezonde situatie maar kom er maar niet uit.
Goed, beetje offtopic misschien. Maar ik voel me gewoon af en toe eenzaam en mis relatie dingetjes.
Zoals lekker met zn twee savonds relaxen of samen ergens naar toe leven.
Ben best wel onzeker en vind mezelf niet veel waard. Dat helpt natuurlijk ook niet echt.
Maar TS, serieus... Die man is getrouwd en heeft vijf kinderen. Waarom doe je dat jezelf toch aan?
Ga werken aan je minderwaardigheidscomplex, als je jezelf al niet veel waard vind, waarom zou een ander dan wel van je houden? Je kunt geen liefde geven als je voor jezelf geen liefde hebt...