iirrssjjee schreef:Brainless schreef:
Denk je dat echt?
En tot die tijd moet ik in een paasei bende bivakkeren en hopen dat ze een x tot inzicht komen?
Wat ze op hun kamer doen moeten ze zelf weten, maar de gezamenlijke ruimtes hebben ze gewoon opgeruimd te houden.
Nouja, bij ons heeft het altijd zo gewerkt ja. Samen leven is je ook aan bepaalde dingen aanpassen.
Het is van de zotte dat iemand anders JOU zooi moet opruimen omdat zij er last van hebben? Gadverdamme wat een egocentrische instelling. Jij komt er wel in het leven.
. Samen leven is je ook aan bepaalde dingen aanpassen.
zennnnn, adem in, adem uit.
Ik heb een grote kamer waar ik me terug kan trekken maar heb 2 huisgenoten met kleine kamers, die dus altijd in de woonkamer bier zitten te drinken en peuken zitten te roken, hun bierblikken vervolgens laten staan en de asbak omgooien waardoor ik 's morgens met m'n blote voeten door as loop. Ik haal even diep adem en beuk ze hun bed uit om het op te ruimen, dikke prima. Het gaat gewoon om concessies doen. Als je kritiek gaat leveren op iemand die 1 avond een bord laat staan dan kan je het niet maken om vervolgens zelf wel je borden te laten staan.
ik vind dat je juist in een studentenhuis verdraagzaam moet zijn.. wij zeurden nog niet naar elkaar als een pan met eten er een week stond
lekker belangrijk.. huishouden kan je later nog wel doen in je leven