Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik wordt altijd helemaal gelukkig dat ik mijn ocd trekjes daar betaald op los mag laten 
dan ben ik de hele avond bezig met een millimeter verstellen,achteruit stappen,vergelijken... Nee,nog niet gelijk,weer iets draaien

rainbow8 schreef:_mexx_lady_ schreef:Ja! Touwtjes hangen bij mij ook op dezelfde hoogte, maar doe het wel alleen bij mezelf.
En ja, als ik alleen moet autorijden dan doe ik alsof er iemand langs me zit waarmee ik hele conversaties kan voeren! Vaak nog in het Engels ook ( vraag me niet waarom! ).
Waarom??
) maar meestal wordt daar dan over gelachen of krijg ik er een terug.
Gelukkig helpt mijn beste vriend(hij is homo en heeft een vriend) me daarin en lopen we altijd omarmd over straat...
dan kan ik met 1 arm al niet meer slaan. Gelukkig kan mijn vriend(waar ik op verliefd ben
) dit accepteren, hij moet ook wel want hij woont 6 uur rijden van mij vandaan
.
best trots op mezelf) en vindt hij het dood normaal als ik mezelf weer een klap geef.
xLeoniee schreef:- Ik zing in de auto altijd engelse songteksten in het nederlands en lach dan keihard om mezelf.
- Ik moet altijd om :00 :05 :10 etc. uit mn bed komen. Is het bijvoorbeeld 7:06 moet ik blijven liggen tot 7:10.
- Ik moet altijd 2 m&ms tegelijk in mn mond stoppen en ook altijd een even aantal in mn hand hebben.
En zo heb ik nog veel meer dingen die een beetje apart zijn..![]()
Net als hardop zeggen welke formules en cellen / bereiken ik in Excel invoer ("is aantallen punt als haakje openen tabbladje januari cel n twee tot en met n driehonderdtweeenveertig puntkomma tabbladje tweeduizendzestien cel a drie haakje sluiten). Hilary schreef:Ik trek eerst mijn rechtersok aan, dan pas m'n linker. Eerst rechterbeen in broek, dan links. Eerst rechterschoen, dan links. Eerste traptrede op of af met rechterbeen.
Is na een jaar of 22 wel in orde denk ik, maar die gewoonte heb ik nooit laten vallen. Of nog meer van die ontzettend kinderlijke dingen: niet op zwarte tegels stappen, zo weinig mogelijk op de randen van de tegels staan (als het grote zijn), al let ik daar niet altijd meer op. Of nog veel erger: 

Cinderella schreef:Ik praat ook altijd heel veel tegen mijn kat. Ik heb het idee dat ze het wel waardeert. Als ik begin te praten, komt ze naar me toe en begint me onder te kwijlen en kopjes te geven. Toch nog iemand die vindt dat ik niet teveel ratel
. Mijn vriend kijkt me soms ook wel echt aan van.. uuhh..