M'n vriend en ik zijn inmiddels dik 9 jaar samen (december 2006) en hij vroeg me in april 2015 ten huwelijk. Hij had een verrassingsweekend geboekt. Ik wist alleen dát we weggingen maar had geen idee waarnaar toe. We kwamen terecht in Parijs!
Toen had ik al wel zo'n vermoeden dat hij me ten huwelijk zou vragen. Maar er kwam een einde aan het weekend en hij had me nog steeds niet gevraagd. Ik was stiekem best wel een beetje teleurgesteld, want wanneer dan wel?
Toen we eenmaal thuis waren vroeg hij me alsnog, hihi. Hij vond het te cliché om me te vragen in Parijs, waar al zoveel mensen ten huwelijk gevraagd zijn. Dus gewoon lekker thuis en precies zoals hij is. Zo lief! 
De datum meteen geprikt. Ik wilde altijd al op 12 mei trouwen, de trouwdag van mijn opa en oma die 67 jaar getrouwd waren op het moment van overlijden. Echt een voorbeeld voor mij! Helaas valt de 12e op een donderdag en "moeten" wij op een zaterdag trouwen ivm het familiebedrijf van mijn vriend. De 12 omgedraaid en dan krijg je de 21e
Hier alles al geregeld op de decoratie na. Mijn aanstaande moet nog op pad voor zijn pak. Ik ga in april mijn jurk afpassen, in maart een gesprek met de ambtenaar en in april het eindgesprek voor het boeket en de catering. En dan zijn we er helemaal klaar voor!
) wat spannend zeg! Een heel nieuw leven lijkt me dat.

Al ben ik er nu na ruim een jaar ook wel klaar mee hoor, laat die grote dag maar komen!
vorig jaar was het prachtig weer op 23 mei.