Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JoellaLoves schreef:Ik heb niet de hele topic doorgelezen dus sorry als het al gevraagd is!
ik heb een piaggio fly en ik heb het zelfde probleem gehad ! ookal is dit wel een fly kwaal kan dit misschien ook wel bij jullie mio aan de hand zijn.
hebben jullie de kleppen nagekeken ? dit is echt milimeter werk al staat dit te strak of te los krijg je scooter geen tot weinig bezine of te veel en dan verzuipt je scooter. het heeft ons ook speurwerk gezocht maar uit eindelijk was het een hele oplossing. ook raad ik je aan om even op internet te struinen wat hier mensen hun ervaring mee zijn met een mio! zo hebben wij het antwoord ook gevonden.
muzzy17 schreef:Patty14 schreef:Gewoon lekker weg brengen om te laten nakijken. Dan had je het nu waarschijnlijk al geweten.
Sommige mensen hebben het geld er misschien niet voor? Als het een beetje tegen zit kost het paar honderd euro.
Vind het een makkelijke gedachte. O laat maar maken alsof het niks Is.
? Valerie93 schreef:JoellaLoves schreef:Ik heb niet de hele topic doorgelezen dus sorry als het al gevraagd is!
ik heb een piaggio fly en ik heb het zelfde probleem gehad ! ookal is dit wel een fly kwaal kan dit misschien ook wel bij jullie mio aan de hand zijn.
hebben jullie de kleppen nagekeken ? dit is echt milimeter werk al staat dit te strak of te los krijg je scooter geen tot weinig bezine of te veel en dan verzuipt je scooter. het heeft ons ook speurwerk gezocht maar uit eindelijk was het een hele oplossing. ook raad ik je aan om even op internet te struinen wat hier mensen hun ervaring mee zijn met een mio! zo hebben wij het antwoord ook gevonden.
Maakt niet uit dat je niet alles hebt gelezen.
Kleppen waren in orde, Internet paar keer zelfde probleem tegen gekomen maar geen oplossing of dingen die we al geprobeerd hebben.
Het is heel lastig dit zijn al steeds meer aan het uitsluiten in de hoop het snel gevonden te hebben.
Rij zelf 2 takt en vind die toch veel makkelijker in elkaar zitten dan deze 4 takt van mijn vriend