friendly schreef:Inderdaad, dit en dat andere valentijnscadeau topic, maar de rest heeft er niets mee te maken. Als je iemand dan zo onuitstaanbaar vindt, dan reageer je er toch gewoon niet op? Ik weet mijn tijd wel beter te besteden dan aan mensen die de moeite niet waard zijn.Babeth schreef:En dat geeft automatisch een vrijbrief om hem bij een ander onderwerp maar aan te vallen? Dan had je toen in discussie moeten gaan en niet je irritaties later nog eens uiten in een ander onderwerp dat daar los van staat. Je kunt er ook voor kiezen het links te laten liggen voor je eigen rust en vrede.
Maar het staat dus niet los van elkaar helaas. Dit topic is een directe afgeleide van dat topic al zal het wellicht ontkent worden.
. Ik denk dat de mensen die zich afvragen waar deze reacties vandaan komen, hier wel een antwoord aan hebben.
En nee, ik ben het lang niet altijd met hem eens en ga er ook regelmatig hard tegen in. Maar HC zelf weet dat wel te plaatsen gelukkig.
En na zo'n discussie zijn we "even goede vrienden" als er voor. (voor zover we dat waren.) ook de reden waarom hij geen foei is. Hij is geen "vijand" voor mij.
Hij is één van de weinige die niet gaat huilen als er een bal terug gekaatst wordt. Dus op zich kan ik hem als forummer best appreciëren.