Valentijnscadeau van ex.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:27

friendly schreef:
Babeth schreef:
En dat geeft automatisch een vrijbrief om hem bij een ander onderwerp maar aan te vallen? Dan had je toen in discussie moeten gaan en niet je irritaties later nog eens uiten in een ander onderwerp dat daar los van staat. Je kunt er ook voor kiezen het links te laten liggen voor je eigen rust en vrede.

Maar het staat dus niet los van elkaar helaas. Dit topic is een directe afgeleide van dat topic al zal het wellicht ontkent worden.
Inderdaad, dit en dat andere valentijnscadeau topic, maar de rest heeft er niets mee te maken. Als je iemand dan zo onuitstaanbaar vindt, dan reageer je er toch gewoon niet op? Ik weet mijn tijd wel beter te besteden dan aan mensen die de moeite niet waard zijn.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:28

Regels zijn er om te zorgen dat mensen het heft niet in eigen handen nemen. Bokt is een goed voorbeeld van het laatste :'). Ik denk dat de mensen die zich afvragen waar deze reacties vandaan komen, hier wel een antwoord aan hebben.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:29

Ik ga niet voor de rest spreken maar ik bedoel in mijn reacties hier ook alleen op dat topic en geen andere. Kom HC (gelukkig) niet zo vaak tegen in topics.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:29

HC heeft soms wat moeite met "agree to disagree" en dat discussieert tamelijk vervelend.
Zijn standpunten bevatten zeker een kern van waarheid maar dat betekent niet dat het altijd "his way or the highway" is.

Door dit topic te openen (welliswaar met knipooog) zet hij de TS van het andere topic te kakken.
Dat vind ik niet oké.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 15-02-16 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:31

HC waarom stel je nu een vraag waarvan je het antwoord zelf al weet?

Ik snap het nog steeds niet?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:31

HC is op zich best te pruimen hoor. ;) En nee, ik ben het lang niet altijd met hem eens en ga er ook regelmatig hard tegen in. Maar HC zelf weet dat wel te plaatsen gelukkig. :D En na zo'n discussie zijn we "even goede vrienden" als er voor. (voor zover we dat waren.) ook de reden waarom hij geen foei is. Hij is geen "vijand" voor mij. :+ Hij is één van de weinige die niet gaat huilen als er een bal terug gekaatst wordt. Dus op zich kan ik hem als forummer best appreciëren. :D

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:34

Ayasha schreef:
HC is op zich best te pruimen hoor. ;) En nee, ik ben het lang niet altijd met hem eens en ga er ook regelmatig hard tegen in. Maar HC zelf weet dat wel te plaatsen gelukkig. :D En na zo'n discussie zijn we "even goede vrienden" als er voor. (voor zover we dat waren.) ook de reden waarom hij geen foei is. Hij is geen "vijand" voor mij. :+ Hij is één van de weinige die niet gaat huilen als er een bal terug gekaatst wordt. Dus op zich kan ik hem als forummer best appreciëren. :D

en het is genieten van de manier waarop hij iets zegt, de inhoud dan even uitgesloten. Alsof een lied wordt geschreven.

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:34

Ik zou het gewoon dragen. Zonde om in de kast te laten liggen. En als je huidige partner er geen probleem mee heeft en het verder met de ex verleden tijd is, maakt het niets uit.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:36

Oeps, ik zat even in het verkeerde topic.
Tekst verwijderd dus.
Laatst bijgewerkt door czarina op 15-02-16 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:37

Ik denk dat dit een afleidingstopic is t.o.v het andere topic. Een goede daad dus ;)

Maarre.. HC Lekker om doen hoor.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:37

czarina schreef:
Kan er niet een centraal HC tooic komen zodat jullie je ongenoegen kunnen uiten? Dit topic gaat de laatste pagina's maar over 1 persoon en helemaal niet meer over Ts haar probleem.

Ts, ik ben persoonlijk van menig dat je het gewoon beter aan je huidige partner kan vertellen.
De achterliggende gedachte met jaloerse ex etc zou ik ook zeggen van stuur het terug met een vriendelijk berichtje naar de verzender.

Verkeerde topic? :Y)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 14:38

czarina schreef:
Kan er niet een centraal HC tooic komen zodat jullie je ongenoegen kunnen uiten? Dit topic gaat de laatste pagina's maar over 1 persoon en helemaal niet meer over Ts haar probleem.

Ts, ik ben persoonlijk van menig dat je het gewoon beter aan je huidige partner kan vertellen.
De achterliggende gedachte met jaloerse ex etc zou ik ook zeggen van stuur het terug met een vriendelijk berichtje naar de verzender.

Dit ìs het topic van HC

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 12:07

Moderatoropmerking:
Na overleg is besloten dat dit topic op slot blijft. Het merendeel van de reacties hier reageert niet op de OP en gezien de insteek van het topic zien wij dit ook niet goedkomen.