) reed ik hem er zo in.. Ik was zo relaxed bij mijn examinator, dat het meteen heel relaxed aanvoelde en ik ook heel relaxed reed. Ik had hele gesprekken met mijn examinator waardoor ik me minder ging concentreren op wat nou allemaal fout kon gaan. Ik was gewoon heerlijk relaxed aan het rondrijden! Ik kon dus echt gewoon aan mijn manier van rijden merken dat degene die naast je zit enorm van belang is op hoe je rijd. Mijn lessen gingen altijd wat hakkelig en met veel spanning, omdat ik nooit wist of ik het nou goed deed, en ik werd hier ontzettend onzeker van. Maar ik ben in 1x geslaagd! Mijn examinator was ontzettend te spreken over mijn rijden, ik betrapte mijzelf wel nog op wat kleine foutjes, maar daar heb ik mijn examinator niet over gehoord. Nu heb ik al een tijdje zelf rond, en dat gaat hartstikke goed! Het inparkeren lukt nu bijna altijd, alleen de hele kleine vakken sla ik over, maar we hebben dan ook een erg lange auto. Ik wil je heel veel succes wensen alvast. Is er geen mogelijkheid dat je in de zelfde auto blijft lessen met een andere instructeur? Dan hoef je niet meer aan de nieuwe auto te wennen zo kort voor je examen.. Ik wens je heel veel succes in ieder geval!

Ik mocht overigens pas examen doen toen ik er klaar voor was, niet na een bepaald aantal lessen.