Wie wil hem hebben?Helm is in Groesbeek. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wie wil hem hebben?Helm is in Groesbeek. Stamper schreef:Ik heb hier nog een emmer marstall force vitaminebrokjes staan, voor de liefhebber.... Mijn paard eet het niet!
2 caps
1x Casco maat M, verstelbare knop.
1x Maatje 56, weet even het merk niet zo uit mijn hoofd.
Op te halen in Roosendaal, of verzenden tegen verzendkosten.

Bestaande uit; Bit, hoefslag, paard en sport, paard en leven. Jaargangen verschillen van 2011 tot 2013

winter stal laarzen maat 37, gebruikt maar nog in goede staat.
Lederen (?) chaps maat S/M, gebruikt maar ook nog in goede staat.
rubberen jodhpurs maat 39, zo goed als nieuw.
chaps van Harry's Horse maat xs/s, gebruikt maar in zeer goede staat.
Lederen jodhpurs maat 38, gebruikt maar nog in zeer goede staat!
Oud model cap van Horka maat S, ouderwets maar nog te goed om weg te gooien.
zwart zweepje, zo goed als nieuw.
harde borstel, nog gewoon goed.Jellybeans schreef:[ [url=m/FESxCe.jpg]Afbeelding[/url] ] winter stal laarzen maat 37, gebruikt maar nog in goede staat.
[ [url=m/asmG9F.jpg]Afbeelding[/url] ] Lederen (?) chaps maat S/M, gebruikt maar ook nog in goede staat.
[ [url=m/SlXjHL.jpg]Afbeelding[/url] ] rubberen jodhpurs maat 39, zo goed als nieuw.
[ [url=m/DVC8uR.jpg]Afbeelding[/url] ] chaps van Harry's Horse maat xs/s, gebruikt maar in zeer goede staat.
[ [url=m/qKilOL.jpg]Afbeelding[/url] ] Lederen jodhpurs maat 38, gebruikt maar nog in zeer goede staat!
[ [url=m/R0B6kG.jpg]Afbeelding[/url] ] Oud model cap van Horka maat S, ouderwets maar nog te goed om weg te gooien.
[ [url=m/KmNc77.jpg]Afbeelding[/url] ] zwart zweepje, zo goed als nieuw.
[ [url=m/ytC0ZZ.jpg]Afbeelding[/url] ] harde borstel, nog gewoon goed.
Alles is gratis af te halen in Hoogeveen (Drenthe) Wie kan ik ergens blij mee maken?