Bedankt voor het kado. Mijn vriend vind het beeldje echter afschuwelijk, dus ik geef hem je terug. Als je nou de volgende keer chocolade stuurt, hebben tenminste zowel mijn vriend als ik er iets aan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Inderdaad 8nnemiek. Een aardig kaartje terugsturen. Kan als dat zo hard nodig is ook een 'afwijzing' op met een vriendelijke draai;
'Wat een leuke attente verassing heb ik van je ontvangen!
Mijn vriend vindt het eveneens een lief gebaar, bedankt ook namens hem.'
Dat is netjes en helder zonder te kwetsen.
Pluttersput schreef:Of je stuurt het beeldje terug met een kaartje:
Bedankt voor het kado. Mijn vriend vind het beeldje echter afschuwelijk, dus ik geef hem je terug. Als je nou de volgende keer chocolade stuurt, hebben tenminste zowel mijn vriend als ik er iets aan

Smudge schreef:Een vriendin van me krijgt elk jaar een bos bloemen voor Valentijnsdag van haar ex. Ze hebben samen een kindje en ze krijgt altijd iets in de trant van "Omdat je als moeder van ons kind altijd een plekje in mijn hart hebt". Ze hebben beiden een nieuwe relatie en willen elkaar niet terug, maar dat zou ik nog wel kunnen begrijpen.
fleurtjeuh schreef:Cinderella schreef:Jouw leven is echt een soap he
T word er op deze manier niet beter van nee :p
Wat ben ik blij als ik weer gewoon 'saai' alleen school en stage heb.
. Ik bedoel dit overigens niet naar, maar als een tip.
. Huertecilla schreef:Pluttersput schreef:Of je stuurt het beeldje terug met een kaartje:
Alweer een nare reactie.
Al met al (de uitzonderingen bevestigen de regel) is deze draad geen reclame voor de vrouwelijke helft van onze soort.
fleurtjeuh schreef:Mijn vriend is niet jaloers. Hij is onzeker. Daar zit verschil in.
Ok ik geef toe. Ik ben vele malen minder stabiel geweest. Maar sinds ik met de pil ben gestopt voel ik me veel stabieler, en dat merkt mijn vriend ook.
Maar daar is weer een andere situatie uit ontstaan ondanks het gebruik van condoom.
Tulandro schreef:fleurtjeuh schreef:Mijn vriend is niet jaloers. Hij is onzeker. Daar zit verschil in.
Ok ik geef toe. Ik ben vele malen minder stabiel geweest. Maar sinds ik met de pil ben gestopt voel ik me veel stabieler, en dat merkt mijn vriend ook.
Maar daar is weer een andere situatie uit ontstaan ondanks het gebruik van condoom.
Zwanger?
Citaat:Bezette mensen moet je niet mee rommelen,
Citaat:maar laat ook zien dat je ex niet los kan laten.