Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 02:50

Wauw ik verbaas me over sommige exen zijn ....
Ik dacht altijd dat ik de enige was met oog op foute mannen.
vreemdgaan kwam regelmatig voor, ze gebruikte en dealde of allebei.
Losse handjes ...Zeer agressief.
Nee bedankt,heb er uiteindelijk wel een tik aan over gehouden en al lang vrijgezel.
Niet zozeer bindingsangst maar om de 1 of andere reden laat ik mijn gevoel niet zien en is altijd snel over als het wat verder gaat.

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 02:56

Ik heb de mijne gedumpt omdat:
Hij losse handjes had....
Ik totaal niks mocht en jij wel. denk aan niet afspreken met vrienden enz enz enz.
Me voor de vreselijkste dingen uitmaakte.
Me constant de grond intrapt.
En narcist was

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 03:04

Hij vond een trio hebben leuker dan een relatie met mij hebben :+ . Maar twee dagen later ontmoette ik m'n huidige vriend waar ik gelukkiger mee ben dan ooit, dus achteraf vind ik het niet zo erg :D .

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 03:22

Ex nr 1 heb ik gedumpt omdat hij mij wilde dwingen seks te hebben (niet gelukt) en daarna vreemd wilde gaan met m'n beste vriendin.
Ex nr 2 heb ik gedumpt omdat ik hem ervan verdacht vreemd te gaan. En in plaats van het te ontkennen werd hij heel erg boos, wat me eigenlijk ook wel genoeg zei :+
Ex nr 3 omdat hij ontzettend bezittelijk werd en me uiteindelijk verkracht heeft.

En nu ben ik van de week gedumpt omdat hij niet met m'n PTSS en depressie om kan gaan. Nee, ik ben niet bepaald gezegend met liefde :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 08:14

Omg, ik schrik er van hoeveel mannen hun handjes laten wapperen en seksueel grensoverschrijdend gedrag tonen :O

Mijn eerste ex, tja toen was ik 19 en 1,5 jaar samen en wou gewoon iets anders. Het was zo saai. En gelukkig voor hem want hij is nu al jaren samen met de liefde can zijn leven. Huisje boompje beestje,.. Alles wat hij wou.

Door mijn 2de ex ben ik bedrogen.

Mijn derde ex hield graag een uitgangsklok etc bij. Toppunt was toen hij een kamp moest begeleiden bij mijn ouders in de buurt en ik voorstelde dat ik wel met hem meeging met de auto en het weekend bij mijn ouders ging doorbrengen, ik maar de trein moest nemen want hij had al een passagier. En nee, op de achterbank was echt geen plaats meer voor mij.
Ook presteerde hij het om gewoon af en toe nachten weg te blijven, OK no biggie maar als ik een uur na mijn uur nog niet thuis was kwam meneer mij gewoon uit café halen. Ook het huishouden was hem vreemd.

En de man daarna heeft me ook flink bedrogen (als in vertellen dat je papa wordt aan tafel)

_rosequartz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 09:07

Zijn andere vriendin en ik werden vrienden.... :')

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 09:31

Ik ben er nog een paar vergeten wbt m'n ex.

- omdat hij mij om 21u heeft laten staan op m'n werk(tot 22u) omdat meneer in slaap was gevallen. Waardoor ik m'n kind uiteindelijk om 22.30u bij de oppas kon halen (ja ja, ik moest oppas voor mijn kind regelen want meneer had geen zin om op mijn kind te passen) hij vond t belachelijk dat ik pissig was, kon toch een keer gebeuren?!
- omdat hij met ruim 2 ton schuld bij mij kwam wonen (liefde maakt blind) en vervolgens ruzie maakte met mij dat ik niet met geld om kon gaan.
- van mij verwachten dat ik nog wel eten voor 's avonds zou halen terwijl ik die dag bij vrienden op bezoek was ruim 100km verderop, meneer was de hele dag thuis.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 09:48

*\o/* geniaal topic :D
Ik dumpte mijn ex omdat:

Hij altijd werken was als ik thuis was en altijd thuis was alsook werken/school had.

Hij niet elke dag in de douchen ging of zich schoor stonk vaak verschrikkelijk.

Zijn huis een zwijnenstal was wat ik elk weekeind op kon gaan ruimen als ik kwam.

Er geen toekomst was want hij wilde niet samen wonen ik mogt daar intrekken en niets veranderen.

En grootste ergernis kwa stank en zooi ruim een pak zware sjek per dag rookte overal kruim en peuken om over de stank maar niet te praten .

Verder echt schat van een kerel hoor !
Maar geen relatie martiaal voor mij

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 09:59

Eh, ik ben gedumpt (mag dat ook?)

1) omdat ik zwanger was van hem en hij er geen zin in had.

Redenen dat ik er uiteindelijk blij mee ben dat ik niet meer samen ben.

1)hij liet mij tijdens zwangerschap in de steek

2) verhuisde zonder wat te zeggen naar t buitenland

3) weigerde alimentatie te betalen

4) na een gerechtelijke uitspraak nog steeds

5)ik nu dus een LBIO op hem af moet sturen

6) hij liegt en bedriegt

7) een eikel is

8)Hij het mooiste meisje ter werled(mijn dochter) niet wil kennen

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:05

Jeetje wat een verhalen zitten er tussen :(:) wat erg eigenlijk! Dan heb ik het nog best getroffen met m'n exen.

Met de eerste drie exen heb ik het uitgemaakt omdat m'n gevoel gewoon weg was.

Mijn vierde ex heb ik vier jaar een relatie gehad en heb ik het uiteindelijk uitgemaakt omdat m'n gevoel voorbij was, maar achteraf met de volgende redenen(Ja liefde maakt blind):

-We woonden 200 km van elkaar vandaan, dus zagen elkaar alleen in het weekend. In het weekend was het een schatje, doordeweeks bestond ik niet.
- Als ik belde drukte die me altijd weg want hij was aan t gamen.
- Hij had geen leven behalve gamen en blowen
- Hij had geen toekomstvisie en vond het leven maar ruk
- Werd op een gegeven moment werkloos en ging in de slachtofferrol zitten
- Had nooit geld, maar rookte en blowde wel elke dag

Toen ik op een gegeven moment blij was dat die geen geld had voor een treinkaartje, begon het te dagen haha.

En iemand met weinig geld is geem probleem. Maar na 4 jaar te helpen, ondersteunen, hem geld geven zodat hij kan eten, maar wel doorgaan met roken blowen en noem maar op. Dan ben ik er wel klaar mee..

Nu liefste vriendje ooit en heerlijk weekendje weg met valentijn hihi.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:23

lieveli schreef:
Mijn ex werd heel onzeker. Vreselijk sneu maar ik kon daar écht niet mee omgaan. Aan me hangen, jaloers doen, willen samenwonen. Na anderhalf jaar wilde ik nog steeds niet samenwonen en dat was voor mij toch wel een teken dat het scheef zat. Ik heb het uitgemaakt via een smsje nadat praten steeds niet lukte, lees: iedere keer intense huilbuien en dan wilde ik het niet doorzetten. Ik heb nog steeds medelijden met dat joch, iedere keer als ik hem zie.

Volgens mij hebben we dezelfde ex dan :Y)
Heb nog steeds medelijden hem want hij is er 2 jaar later nog steeds niet overheen

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:34

Nummer 1: Hij zag mij als levende boksbal en opblaaspop
Nummer 2: Had hem betrapt op een datingsite, hij deed dit af als amusement en heb dan maar eens met een fake profiel een seksdate gemaakt met hem en ter plaatse gedumpt
Nummer 3: Was een ex-verslaafde, al 2 jaar clean (zei hij toch) tot ik van de dochter van een "vriendin" van mij te horen kreeg dat haar moeder en mijn vriend regelmatig sex hadden in ruil voor een lijntje coke.

Verder heb ik nog iets gehad met iemand die een dubbelleven leidde en toen ik daar achter kwam en hem wilde dumpen, kreeg ik als reactie dat dat niet nodig was want hij zocht geen bekrompen tr*t.

Veel geluk heb ik nog niet gehad, ben dan ook een bewuste vrijgezel nu (tenzij die ene toch verder wilt gaan) :')

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:37

Omdat hij te perfect was.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:41

czarina schreef:

You dumpt mister perfect??? 8)7 _O- zal ongetwijfeld een verklaring voor zijn!

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:57

jorika1986 schreef:
czarina schreef:

You dumpt mister perfect??? 8)7 _O- zal ongetwijfeld een verklaring voor zijn!

Na 10 jaar dacht ik is dit het nu. Op tv zag alles er zo passievolle uit :+
Ik was net 2 maanden 14 dat we een relatie kregen die bijna 10 jaar duurde.. Gebrek aan ervaring dus waardoor het gras groener leek

Edit:hij was ook een ja-knikker naar mijn ouders, dus als ik een idee had, overlegde hij dat eerst met mijn Ouders >;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:57

Ik schrik ook best wel van het aantal mannen die inderdaad geweldadig zijn of gewoon ontrouw .. Wow.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:59

Ik zag geen toekomst meer met hem.

Maar het blijft een enorme schat en ik zie hem nog regelmatig ookal hadden we een relatie van anderhalf jaar die nu al 3,5 jaar over is.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:40

1tje gedumpt omdat ik niets meer mocht. Niet alleen weg etc. Geen topjes zonder mouwen en geen korte broeken want dat was te bloot.

Nog eentje gedumpt die mij tot bepaalde dingen had gedwongen en financieel leeggezogen heeft en als klap op de vuurpijl doordat we getrouwd waren bleef ik achter met alle schulden die hij gemaakt heeft want meneer is na de scheiding met de noorderzon vertrokken.

En nog 1tje omdat hij niet voor zichelf kon zorgen. Zijn diabetes niet onder controle hield. En uiteindelijk bleek ook dat hij niet met zijn poten van minderjarige meisjes af kon blijven. Toen ik dat hoorde heb ik per direct mijn spullen gepakt en ben ik weggegaan.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:55

Sommigen zijn heel herkenbaar.

Ik kan mijn vorige post niet meer veranderen maar hier nog een aanvulling:

Hij loog een heleboel. Ook terwijl ik de waarheid wel wist, bleef hij stug volhouden.

Had altijd een grote mond. En is ontzettend discriminerend.

Hij denkt altijd dat hij jezus is en de rest voor hem moet wijken en er niet toe doen.

Is een ouders kindje want "mijn vader dit en mijn moeder dat".

Daarbij zaten zijn zusje en broertje (hij is nu 32 zijn zus geloof ik ook richting de 30 en zijn broertje nu 18 of 19. Ik ben 22) altijd te stoken. Ik zou een golddigger zijn en alleen maar op zijn geld uit zijn. Lees; meneer heeft geen enkel diploma en ook nog werkeloos. Ook tijdens de relatie. Jep ik ben een golddigger daarom ging ik ook met iemand die geen werk had en het ook verdomde om te gaan werken :+

Toen ik het na bijna 4 jaar eindelijk uitmaakte is hij geflipt. Lees; 2 jaar stalken met een doodsbedreiging op het einde. Een goede vriend van me heeft hem toen op het rugje gelegd en ik heb toen de politie gebeld. Hij is toen meegenomen in het busje waarna ik en die goede vriend, mijn ex zijn hond nog terug naar huis hebben gebracht :+

Na de rechtzaak heeft hij 2 jaar voorwaardig gekregen (jaar 2 is net ingegaan) en aangezien hij psygisch gestoord is en vol zit met medicijnen, wordt hij elke dag opgehaald door een busje om op zijn dagbesteding, voor mensen die niet alte alte zijn in hun koppie, vogelhuisjes te timmeren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:00

Even op een rijtje:

- Ging meerdere keren vreemd
- Kwamen beloftes/afspraken nooit na
- Had enorme schulden
- Loog over alles
- Kraakte mij altijd af
- Wou nooit werken
- Lag hele dagen in bed
- Zeer aggresief als hij drank op had
- Deed niks aan zijn schulden
- Was gewoon een enorme eikel :')

En geloof dat ik nog wel tig dingen vergeet _O-

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:02

Deze berichten in dit topic maakt mijn valentijnsdag compleet :')

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:05

Hij was een luie Evert.
Te plakkerig.
Verdomd jaloers.
Hij leefde in een compleet andere wereld, hij dacht dat hij Don Juan himself was.
En waardeloos in bed, ik kreeg er geen dorst meer op zeg maar.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:09

Hij ging altijd op laatste moment afspraken afzeggen.. Dus ik was hem al een beetje beu.. Toen ik erachter kwam dat hij loog was het klaar.. Helemaal toen hij zei dat ie niet wist wat er fout aan was.. _O-

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:19

Wat een heerlijk topic voor valentijnsdag :')

Ooit een vriendje gedumpt omdat ik er (gelukkig al na 3 weken) achterkwam dat hij handelde in zelf verbouwde wiet en in pilletjes in álle denkbare kleuren. Toen zei hij dat dat zijn zaak was en niet de mijne - damn right about that!! Ik kon die nacht nog wel blijven en moest dan de volgende morgen maar vertrekken. Ik dacht zelf van niet. Gelijk spullen gepakt en doei doei :evaw:

Ook schepte hij altijd op over zijn grote banketstaaf en dat was niet gelogen. Alleen hij kon er niks mee. Dus het cliché klopt wel degelijk: beter een kleine die ... ;-)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:28

Lekker afzeiktopic :+

Ik had allemaal lieve leuke exen tuurlijk had iedereen minpuntjes maar niet groot genoeg om te dumpen
Toch dumpte ik een x of 7 iemand om dezelfde reden...het boek was uit, had genoeg gelezen tijd voor volgende boek