Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:27

Wat hebben wij allemaal leuke vriendjes/vriendinnetje en echtgenoten/echtgenotes zeg :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 16:27

-Dat ie me helemaal instopt als ie 's avonds naar huis gaat en ik moe ben
-Dat ie chocola voor me haalt als ik ongesteld ben zonder dat ik erom vraag :))
-Altijd langskomen als ik ziek ben met cadeautjes of andere dingetjes
-Mn handtas dragen als ie zwaar is
-Meekijken naar mn favoriete series op Netflix (waardoor die zelf ook Gossip Girl volgde :') )

Hij heeft zelfs (geprobeerd) de stal uit te mesten toen ik last van mn rug had :+:

Lucia88

Re: Bijzonder leuke gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 16:36

Wat een schattig topic dit!

Oeh ik word ook grondig verwend, hij legt altijd dekentjes over me heen als we s avonds bankhangen, dankzij hem heb ik een leuk eigen paard, hij betaalt altijd de etentjes als we weggaan en zondags ga ik altijd 20 km paardrijden en hij rent t hele stuk mee!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 09:29

Hij warmt mijn chronisch koude voeten en handen op, brengt me kopjes thee en maakt op zondag altijd een lekker uitgebreid ontbijt. En oh ja, toen we pas een paar weken samen waren, heeft ie vijf uren in de auto gezeten omdat ie zo graag mijn nieuwe huisje wilde komen bekijken <3

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:38

Mijn vriend is anti-romantisch, maar toen hij me gisteren uitnodigde om uit eten te gaan en daarna een filmpje te pakken zei ik geen nee! Het is niet echt bijzonder, maar ik vond het toch wel heel lief <3

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:47

Ik krijg elke ochtend al 7 jaar lang warme croissants met boter en kaneel. <3

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 15:20

Mijne is zo romantisch als een vork. Maar toen hij een nacht weg was voor werk. Kwam hij thuis met een bos bloemen

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:05

Pfoeh, zoveel dingen. We zijn nog niet zo heel lang samen maar hij denkt echt op de kleinste momenten aan me.

- Gister waren we uiteten bij een restaurant en toen kreeg ik ineens een bierviltje mijn kant opgeschoven met 'I love you' erop, misschien heel suf maar ik vond het enorm lief.

- Kleine dingetjes meenemen, kan echt variëren van mijn favoriete producten van bijv de Lush tot iets kleins van Minions (ben gek op de Minions)

- Onvoorwaardelijk, wat er ook is, als ik me niet goed voel zorgen dat ik me toch op een andere manier fijn voel

- Spontane uitjes, dingen regelen

- Als ik s'avonds in bed weg rol (ik heb soms een beetje een benauwd gevoel van het 'helemaal naast elkaar slapen), na een tijdje komt hij toch weer bij me liggen en moet en zal hij me knuffelen haha

Zoveel :+ Amper te benoemen eigenlijk. Tis gewoon een schat.

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:26

wat een lief topic <3

Één van de leukste dingen aan mijn vriend vind ik toch wel dat hij net zo gek is met de beestjes als ik. Verder zorgt hij iedere dag voor mijn ontbijt en lunchpakket, maakt me altijd weer aan het lachen en weet precies wanneer ik een knuffel nodig hebt. Verder bewonder ik zijn engelengeduld als ik weer eens een 'lastig' momentje heb. Vind het ook super dat hij echt naar mij luister als ik iets vertel.
Ik zeg altijd dat hij me verpest heeft, ben nu echt een 'meisje' meisje wat enorm geniet van deze dingetjes en onze tijd samen :o

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:27

Als ik een zware dag heb gehad (=lees, vervelende niet werkende klasgenoten) dan haalt hij altijd wat lekkers zoals die witte bon bon bloc chocola!

Dat vind ik altijd zo lief, iets heel kleins misschien maar dat vrolijkt me altijd op!

En zo zijn er nog 100 andere dingen waarom ik zo gek ben op mijn vriend :)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:36

Heeeeel veel dingen! <3

- Mijn plekje en pyjama warm maken terwijl ik aan het tandenpoetsen ben <3
- Nooit zijn warme benen wegtrekken als ik mijn koude voetjes wil warmen <3
- Voor het naar werk gaan een knuffel en een kus brengen
- Koken, heel lekker.
- Zijn favoriete knuffel is een jumpknuf, waarbij ik in zijn armen spring en hij een rondje draait <3
- Mij lekker op de bank instoppen na een lange dag. Kussen in de rug, dekentje tot de kin en een kopje thee erbij <3
- Vasthouden wanneer ik een paniekaanval heb, alleen vasthouden, hij zegt er niets bij
- Soms stiekem chocolade voor me kopen omdat hij weet dat ik het lekker vind maar zelf nooit koop
- Tijd nemen om elkaars dag te bespreken
- Rekening met mij houden, altijd.

En nog veel meer <3 We zijn bijna zeven jaar samen. En elke dag ben ik net weer een beetje meer gek op hem :)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:39

*altijd en overal bereid mijn klaagzang aan te horen of het nu over school/werk/lichamelijke klachten oid gaat
*bed opwarmen als hij als eerste er in ligt
*mijn rug wassen, of we nu samen douchen of hij ondertussen wat anders aan het doen is in de badkamer
*alleen afwassen zodat ik aan de studie kan of bv naar mijn paard
*minstens elke week een keer naar stal om mijn paard te knuffelen. Ondertussen haalt hij ook stro voor het opstrooien, vult hij de hooiruiven bij, schept de mestbult op, sleept de bak of wat er ook maar moet gebeuren

Gelukkig werkt het andersom net zo en doe ik ook veel praktische en kleine dingetjes voor hem of nemen we van elkaar na een rot dag ff alles over. Nooit meer laten gaan <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 16:46

Mijn tassen dragen met winkelen. En zonder mokken de tassen van mijn vriendinnen er bij nemen.

400 km rijden omdat ik graag een weekendje naar mijn ouders/paard ga. Maar ook zonder mokken de vrijheid geven om zelf een week weg alleen weg te gaan.

Ik heb keelpijn en lig al meer dan een week wakker met hoestbuien. Maar ik mag niet in de logeerkamer gaan slapen, hij ligt liever wakker naast mij dan slapend in een leeg bed.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 17:07

Momenteel -helaas- geen vriend, maar door jullie vrolijke en lieve verhalen krijg ik weer hoop in het mannelijke geslacht. :D

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 17:12

Er zijn veel leuke dingen aan mijn vriend maar dit was wel erg leuk:

Gister had ik chocolaatjes gekocht voor valentijn, maar pas toen ik naar huis moest dacht ik er aan. Ik baalde als een stekker dat ik er niet eerder aan had gedacht. Dus toch nog snel allebei 1 chocolaatje gegeten.

Toen ik eenmaal in de bus zat, ( 2,5 uur enkele reis) moest ik in mijn tas kijken en daar zaten de helft van de chocolaatjes in. Dan kunnen we toch nog delen <3

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:44

Nadat ik vorige week mijn irritaties eruit gegooid heb in het andere topic, kan ik hier natuurlijk niet achterblijven.
Om te beginnen heb ik het allerliefste valentijnscadeau ever gekregen! <3
Twee kaartjes voor een concert van Marco Borsato <3 *\o/*

Hij helpt met koken als wij allebei een lange dag gehad hebben. Na het eten hoef ik niet te helpen met opruimen, omdat ik al zo veel in huis doe :o

De laatste tijd maakt hij het super gezellig en knus in huis door alle kaarsjes aan te steken als ik aan het douchen ben. Dat geeft zo'n heerlijk gevoel als je dan beneden komt <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 20:53

Als ik alles moet opsommen ben ik wel even bezig! :+

-Als we ergens samen lopen/staan, zoekt zijn hand altijd onbewust naar mijn hand zodat hij me kan pakken en dicht bij zich kan houden... zo schattig <3

-Als hij lager ligt dan ik met zijn pretoogjes omhoog kijken en dan iets liefs zeggen

-Altijd oprecht zijn. Hij zal nooit over iets liegen. Of het nou goed of slecht is.

Als me iets te binnen schiet, zal ik nog wel wat posten. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 22:16

Mag ik ook iets noemen wat van mezelf lief is? :))

Ik pak haar altijd bij de onderkant van dr jas aan de achterkant. Dat stamt van het allerprilste begin van de relatie toen ik nog niet hand in hand over straat durfde omdat ik bang was voor opmerkingen... :D

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 00:00

Hij let altijd heel goed op. Op wat ik zeg, wat ik belangrijk vind, waar ik veel over nadenk, waar ik over in zit of me zorgen maak.
En daar probeert hij op in te haken op een manier waarop hij denkt dat ik dat nodig heb op dat moment.

Als ik heel enthousiast ben over iets, dan is hij heel geinteresseerd en stimuleert mijn enthousiastme. Als ik me irriteer aan iets, maar twijfel of ik het wel bij het juiste eind heb, stelt hij me vragen en deelt waar nodig zijn mening.
Als ik gewoon domweg boos ben op iemand anders, dan doet hij net zo hard met me mee zonder vragen te stellen. Hij bromt dan net zo hard mee:P

En verder zet hij altijd koffie voor mij, en ik smeer savonds een lekkere boterham voor hem:)
Hij vind het leuk om mijn haren te wassen onder de douche haha.
Hij droogt me altijd af als ik een plekje ben vergeten.
Hij kriebelt altijd heeeeerlijk op mijn rug tot ik begin te kwijlen.
Hij helpt me echt heel veel met mijn studie en tentamens.
Af en toe trekt hij me weer bij de realiteit en laat me zien dat ik niet reeel ben soms.
Verder hebben we samen een zinnetje 'Second star to the right, straight on till morning' dat omschrijft hoe dol we op elkaar zijn. Eigenlijk zegt die zin niet veel zinnigs, maar kan het heel veel/oneindig veel betekenen.
Soms zegt hij tegen me het eerste deel van die zin. Zomaar. Dat vind ik lief.

Hij doet echt moeite, en dat kan ik enorm waarderen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 00:23

hij laat me lachen.

ook geeft hij me het gevoel dat ik alles aankan, stimuleert me, maar zonder mij het gevoel te geven dat ik fout bezig ben (geweest). ik wil afvallen, maar eet te graag. nog geen enkele keer een negatie woord van hem gehoord hierover, maar wel elke keer meegaan en stimuleren als ik weer eens een plan bedacht heb.

hij was bang voor honden, maar dankzij mijn (niet echt makkelijke) herder begint hij ze te waarderen.
bang voor paarden, maar van de week samen het bos in geweest. ik te paard, hij hardlopend

kan spontaan opeens uit eten willen, dan moet ik mee (hij betaalt, ik heb het geld op t moment niet) en oh wee als ik krenterig ga doen omdat ik het niet te duur voor m wil maken.

en als ik slaap en me omdraai, draait ie met me mee zodat hij me vast kan blijven houden <3

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 09:56

Mijn man houd niet van voetbal, heerlijk!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:59

Leuk topic! <3

Ik krijg elke avond trouw een massage.
Een paar weken geleden kwam ik thuis uit werk,deed de voordeur open,en daar dan hij in kleermakerszit op de grond, met kaarsjes die ' I L Y' spelden in een hartje.

Me elke ochtend voor hij de deur uit gaat nog een kusje komen brengen.

Als ik aan het koken ben vanuit het niets ineens me knuffelen en dan weer de keuken uit gaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:05

Gisteren toen ik thuis kwam even in de garage (waar hij aan het werk was) even wat gaan zeggen (zoals altijd) en er was een rustig liedje op de radio. Dus hij trok me ineens tegen zich aan en toen hebben we als twee pubers staan slowen tussen de auto onderdelen. :+: <3
Gewoon, omdat dat kan! <3

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 13:17

Die van mij zegt altijd dat ik mooi,lief, sexy ben.
Maakt me wakker en knuffelt me als ik weer eens een vreselijke nachtmerrie heb.
Masseert me als ik pijn heb.
Is er altijd voor me en luistert naar me.
Legt mijn deken goed als ik hem weer eens afgegooid hebt.
Verrast me vaak met leuke lieve dingen.
Knuffelt iedere dag met me.
Houdt me lekker warm als ik het koud heb.
En zit in het openbaar altijd aan m'n kont geen idee waarom.
Hij enorm romantisch ook al zegt ie van niet :P
Stuurt iedere avond een onwijs lief whatsappje

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 01:15

Een soort kussen/deken fort maken van de bank en me dan helemaal instoppen als ik het koud heb