DjunDjun schreef:Ik heb ook een soortgelijke situatie meegemaakt. Mijn vriend heeft meerdere malen aangegeven dat hij twijfelde aan de relatie. Het benauwde hem.
We zijn nu denk ik ongeveer een jaar verder en we hebben, naar mijn idee, nu een behoorlijk stabiele relatie.
Maar het zal áltijd in mijn achterhoofd blijven rond zweven dat er een kans is dat het weer omhoog komt bij hem..
Ik probeer er voor te zorgen dat ik niet te afhankelijk van hem word en probeer hem zo vrij mogelijk te laten, zoals hij dat ook bij mij doet.
Ik denk dat dat bij jullie ook belangrijk is, probeer het allemaal iets luchtiger te houden.
Dat zal je gek genoeg, samen sterker maken.
Ook is mijn vriend, net als de jouwe, niet erg complimenteus.
Maar je hoeft niet van iemand anders afhankelijk te zijn om je goed te voelen over jezelf.
Als je jezelf accepteerd zoals je bent is het leven zoveel fijner.
Zorg ervoor dat jíj je goed voelt over jezelf. En iedereen die jou niet goed genoeg vind, kan de pot op..
Fijn om een ervaring te horen, en dit bedoel ik niet dat ik het fijn vindt dat je in deze situatie zit/hebt gezeten.. Je snapt het wel hoop ik.
Ik ben niet afhankelijk van hem, integendeel, ik denk eerder andersom.
Als ik straks weg zou zijn, dan poetst hier niemand, eet ie bij zijn moeder en waarschijnlijk doet zijn moeder ook nog zijn was voor hem..
Wat maakte het voor jouw om toch te blijven?
Mag ook via PB, maar ik ben heel benieuwd. Jij had ook kunnen opgeven, waarom heb je dat niet gedaan?