Dingen waar je echt niet tegen kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:57

Cinderella schreef:
Koper schreef:
Oh en wc-papier wat verkeerd om hangt _-:(

En wat is dan verkeerd om? :')

Met het papier tegen de muur aan gok ik...
Tenminste dat vind ik. En met mij 70% van de bevolking.

Ik kan verder niet tegen kraken van vingers etc lopen de rillingen me over de rug.
Verder mogen mensen (sowieso liever geem vreemden op mn bed), incl ikzelf, niet met hun gewone kleren op mn bed gaan zitten behalve als die kleren net schoon uit de kast komen en altijd gedouched.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:58

Zo'n soort geluid als nagels over een krijtbord.
Het uitscharen van een bepaald soort pan met een lepel maakt ook zo'n geluid en hier hebben ze ook een soort stenen kaasplankjes waarbij je ook zo'n verschrikkelijk geluid krijgt.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 23:59

Slechte spelling.. ik ben nou eenmaal juf en ik vind spelfouten tenenkrommend, vooral het gebruik van me in plaats van mijn en na in plaats van naar. Niet om aan te zien gewoon!

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:01

Poepluiers ga ik van over mijn nek. Poep van dieren overigens geen enkel probleem mee :') Of als iemand moet kotsen, dan ga ik zelf ook bijna over mn nek. Ugh word al misselijk als ik erover praat, nou ja schrijf dan. En als iemand tijdens een lezing/ bioscoop of andere gelegenheid waarin het stil is, met snoepzakjes gaan ritselen enzo of zitten te telefoneren/appen.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:03

KimL86 schreef:
Watten hetzelfde. Wattenschijfjes kan ik nog enigszins hebben, maar gewoon plukken watten echt niet.
Alleen er aan denken geeft me al kippenvel.

Dit ja, toen ik dit las kreeg ik inderdaad al spontaan kippenvel.
En mensen die hun vingers knakken, dat vind ik echt zo'n naar geluid -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:19

Supervixen schreef:
Slechte spelling.. ik ben nou eenmaal juf en ik vind spelfouten tenenkrommend, vooral het gebruik van me in plaats van mijn en na in plaats van naar. Niet om aan te zien gewoon!

Me is ook verkozen tot het meest irritante woord. Sterker nog als ik hier iets typ en ik wil me typen gaat d'r door m'n hoofd dat ik dat niet moet doen wegens het irritante woord.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:21

Een ploppend geluid wanneer je een stekker in een stopcontact steekt, helemaal als je tot overmaak van ramp ook een soort van lichtje kunt zien. Om die reden loop ik nu meestal eerst naar de meterkast om de stroom eraf te halen voordat ik een stekker in een stopcontact durf te steken :o

Purny, ik heb precies hetzelfde, durf het woord 'me' amper meer te gebruiken, ook wanneer het grammaticaal gewoon correct is :')

Anoniem

Re: Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:22

Dat gewrichten knakken doe ik zelf (heeeeeel vaak) maar kan er wel gewoon tegen als anderen het doen. Als ik het niet doe heb ik heel snel last van gewrichtspijn. :=

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:31

Haha oei, volgensmij doe ik toch veel dingen waar mensen niet tegen kunnen als ik dat zo lees.

Waar ik niet tegen kan, veelal eigenlijk grote onzin en ook eigenlijk onterecht dus ik zal er ook nooit iets van zeggen :=
1. Op internaat zijn er altijd mensen die als we gaan eten hun bestek netjes recht gaan leggen op hun dienblad en alles netjes geordend hebben, maar dat kost echt veel extra tijd waardoor ik langer moet wachten
2. Ook op internaat. We worden om 7 uur gewekt, dan valnik altijd weer in slaap en dan gaat om 7.10 altijd op de kamer naarst mijn kamer muziek aan waardoor ik niet tot 7.15 kan slapen
3. Bij mij thuis is naast mijn huis een oude watermolen, en die gaat soms vanzelf piepen, overdag wordt dat snel opgelost maar snachts hoor je dan de hele nacht zen piep
4. Een nogal rare; schapen die knarsetanden. Als de schapen gaan lammeren volgen we die dag z'n nacht via een camera. En dan hoorde het heel fel als alle schapen rustig liggen en er dan 1 gaat knarsetanden
5. Een van mijn leraren van dit jaar. Heb in die 5 jaar middelbare no nóóit echt een vervelende leerkracht gehad. Maar nu heb ik er toch ene die zichzelf zóóó grappig vindt.... gelukkig maar 3 uur per week maar het zijn vreselijke uurtjes.
6. Mensen die altijd voor hun beurt spreken. Een vriend van mij doet dit altijd, en als iemand hem terug wilt ondebreken laat hij dat vooral niet toe (sorry als ge dit leest, k vind u nog altijd super tof!)

Verder gewoon de standaard dingetjes denk in :P

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:48

Ik kan niet tegen lichte aanrakingen. Druppels over mijn huid gaan nog wel, maar bijvoorbeeld droog haar dat over mijn rug kietelt vind ik vreselijk (en ik heb aardig lang haar (iets langer dan taille), dus dat komt best vaak voor). Ook als iemand mijn haar vlecht en vlak langs mijn nek komt met haar/zijn handen, krijg ik letterlijk de rillingen. Vooral dus het heel zachtjes aanraken van mijn huid, of het nét niet aanraken van mijn huid (maar wel de haartjes).

In de zomer hebben wij vaak last van beestjes die uit het graan komen, hele kleine zwarte diertjes zijn dat. De meeste mensen merken ze pas op nadat er tientallen zitten. Ik heb direct bij de eerste die plaatsneemt al door dat er eentje zit en krijg de kriebels. Trouwens ook van bepaalde soorten dekbedovertrekken die ook heel licht op je huid liggen. Brrrr..

Verder irriteer ik mij niet zo snel en kan ik echt heel erg veel hebben, alleen dat kriebelen... :brr:

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:12

Wat ik ook echt heel erg vind, als ik in de bios of trein zit, en de mensen achter mij zitten met hun benen ten mijn stoel te bewegen. Dan ga ik altijd boos achterom zitten kijken, haha. Laatst op t punt gestaan om in de bios van plek te wisselen!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:15

Nagels over het schoolbord. Als ik er alleen al aan denk krijg ik kippenvel :=

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:20

Als iemand de vingers kraakt. Andere lichaamsdelen geen probleem.

Piepschuim uit een doos schuiven, brrrrr.

Als een ander nagelbijt (lekker hypocriet want ik vecht zelf al sinds mijn jeugd tegen een erge nagelbijt verslaving :'))

Stukjes in de yoghurt, jam, appelmoes of dat soort dingen. Daar eet ik echt omheen, zo vies vind ik dat!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:34

Als het volume van de tv of radio op 17 staat. Het moet een even getal zijn,en dan het liefst 20. Op 15 mag wel.

Met mijn gezicht onder de douchestraal :x
Ik krijg accuut het gevoel dat ik stik en raak in paniek.

Mensen die met hun aansteker spelen (Zo eentje waar je met je duim over een ijzertje moet rollen) en die dan 100 keer aanrollen

Klassieke muziek. Word ik helemaal chaotisch en gespannen van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:40

Ik zie al heel veel herkenbare punten.

Maar ik kan niet tegen het woord "navel" of als iemand aan zijn navel zit.
Ik wordt echt kwaad als mijn vriend al alleen maar naar mijn buik wijst.
Mijn broek mag niet in de buurt van mijn navel komen.
En ik val serieus flauw als ik iemand aan zijn navel zie zitten.

Ik ben ook al lichtelijk misselijk nu ik dit zit te typen! Brrrr

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:43

Mensen die te laat komen, dat verpest echt m'n hele humor. Zo een gesprek aan respect vind ik dat, alsof jouw tijd belangrijker is dan mijn tijd. _-:( (en nee natuurlijk niet als mensen een berichtje sturen omdat er een noodgeval is. Maar noodgevallen komen niet zo vaak voor)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:44

Nikki schreef:
Ik zie al heel veel herkenbare punten.

Maar ik kan niet tegen het woord "navel" of als iemand aan zijn navel zit.
Ik wordt echt kwaad als mijn vriend al alleen maar naar mijn buik wijst.
Mijn broek mag niet in de buurt van mijn navel komen.
En ik val serieus flauw als ik iemand aan zijn navel zie zitten.

Ik ben ook al lichtelijk misselijk nu ik dit zit te typen! Brrrr

Nou,niemand mag aan mijn navel zitten,dan krijg ik meteen het gevoel dat ik moet plassen :?
Maar andermans navel vind ik dan weer fascinerend.

kel106

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:48

Wat grappig om dit allemaal te lezen, waar mensen wel niet van walgen dan.

Zelf vindt ik het ergste moment van de dag vooral in de winter als het wat frisser is, het moment dat je jezelf moet omkleden en je warme pyjama uitrekt, ijskoud! en dan ook nog is die koude bh aan moet trekken.

Ook waar ik van ril dat als je in bad gaat zitten, lekker warm en je dan onderuit wil zakken maar het bad zelf nog heel koud is en dan dat moment dat je koude rug tegen die koude wand komt.

BRRRR

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:52

kel106 schreef:
Wat grappig om dit allemaal te lezen, waar mensen wel niet van walgen dan.

Zelf vindt ik het ergste moment van de dag vooral in de winter als het wat frisser is, het moment dat je jezelf moet omkleden en je warme pyjama uitrekt, ijskoud! en dan ook nog is die koude bh aan moet trekken.

Ook waar ik van ril dat als je in bad gaat zitten, lekker warm en je dan onderuit wil zakken maar het bad zelf nog heel koud is en dan dat moment dat je koude rug tegen die koude wand komt.

BRRRR

Daarom leg ik mijn kleren op de kachel. En kleed me ook daar aan :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:15

Lente schreef:
Mensen die op hun bestek bijten. Brrrrr!!

Spoiler:
En een cliënt met een Spaanse kraag... (google)
%)

Ik bijt op mijn bestek :')

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:16

Misschien wel het ergste irritante geluid, watjes uit elkaar trekken.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:23

Citaat:
Spoiler:
En een cliënt met een Spaanse kraag... (google)
%)

OMG! :r

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:24

Nagels die over glad papier of ander glad oppervlakte krassen...een deur met verf bijvoorbeeld. :brr:
Ik kan daar echt niet tegen...als ik er aan denk zit ik al mijn nagels in mijn handpalmen te drukken. :')
Een mes over een bord, of een krijtje over het schoolbord vind ik minder erg. Maar nagels? Echt verschrikkelijk. :brr:

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:25

Als je vraagt hoe het gaat, er een verhaal van een kilometer uitkomt en ze niet naar jou vragen :+.

Of als je bezig bent met een toets en iedereen zit zijn neus op te halen. Niet zomaar dat gesnuif maar echt dat slurpende kledderige snot :') :r.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:40

Zuurkool! :oo
Vroeger stond er vaak bij de groenteafdeling een vat verse zuurkool, meestal met het deksel niet goed gesloten. Dus bij binnenkomst kon je tegen de lucht vd zuurkool aanleunen. Bah! Om misselijk van te worden, heb er nog trauma's van :r