Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan ontspan ik helemaal! SpeechLess schreef:Met stip op nummer 1: op m'n rug gekriebeld worden (door vriendje)
Op de verjaardagen zitten we dan achter elkaar zodat iedereen op zijn rug gekriebeld word
Ga ik beide vanavond doen

.SpeechLess schreef:Met stip op nummer 1: op m'n rug gekriebeld worden (door vriendje)![]()
En iets raarder: ik vind het heerlijk om folders te bekijken. Vooral die in plastic, daar zitten de leukste inIk word ook gewoon echt blij als ze er weer zijn
![]()

vuurneon schreef:Epileren. Haartje voor haartje met een pincet been haar etc verwijderen. Nog fijner als iemand anders dat doetdan ontspan ik helemaal!

Selina schreef:Ik vind het ontspannend om op m'n wang te kauwenM'n wang vindt het minder grappig.

Nayomie schreef:Sure? Het is best gek.
Ik kan erg ontspannen als er een vlieg op me zit. Die pootje, dat gekriebel, ontspannend
Ik word meteen rustig van zijn stem in combinatie met die heerlijke goed versus kwaad verhalen (Rode Ridder is niet heel diepzinnig zeg maar)

_sharona_ schreef:vuurneon schreef:Epileren. Haartje voor haartje met een pincet been haar etc verwijderen. Nog fijner als iemand anders dat doetdan ontspan ik helemaal!
Haha epileren vind ik ook echt heerlijk!! Snap niet dat mensen t pijn vinden doen. Puur genieten haha
dit is juist mijn helmoment