ijssnuiver schreef:Een tosti uit de pan(!!) met ham/kaas/champignons en pesto. Zoo lekker!
En de koude wraps met roomkaas en gerookte zalm...
Die tosti klinkt wel heel lekker, die ga ik eens proberen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dagmar80 schreef:Ik denk bij comfort food inderdaad ook eerder aan goulash, draadjesvlees en chili con carne enzo. Alles zonder pakjes en zakjes! Overigens net zo makkelijk en gezonder. Zie hier wel wat dingen voorbij komen die je beter niet te vaak kan eten haha!
Ik blijf volgen, benieuwd naar de verdere recepten, ideeën opdoen :p
prugelpiet schreef:_Sillebil schreef:Oh, dan heb ik het inderdaad verkeerd gedaan.Ik doe altijd boter in de pan namelijk!
Bij Mac& Cheese? Hoort officeel ookboter, bloem, melk, alle kaas over de macaroni en dan in de oven.
prugelpiet schreef:_Sillebil schreef:Oh, dan heb ik het inderdaad verkeerd gedaan.Ik doe altijd boter in de pan namelijk!
Bij Mac& Cheese? Hoort officeel ookboter, bloem, melk, alle kaas over de macaroni en dan in de oven.
Bjarni schreef:prugelpiet schreef:
Jaaa! Ik heb van de week een Jamie Oliver achtige Mac &Cheese gemaakt, inderdaad met een sausje van boter, bloem en melk. Verder wat courgette, champignon en tomaatjes als extraatje erdoor voor nog iets aan vitamientjes, maar was echt super lekker!

Mac&Cheese ben ik altijd lui mee en maak ik in de magnetron. ijssnuiver schreef:Een tosti uit de pan(!!) met ham/kaas/champignons en pesto. Zoo lekker!
Absoluut comfort food
)