rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 01:25

Niet mijn vriend, maar n Poolse bouwvakker hier in huis: Pissen met de deur open. Ben zooooo blij dat vriendlief netjes met de deur dicht plast en daarna zn handen wast.
Verder kan ie met mes en vork eten en krijgt mn moeder 3 zoenen bij komen en gaan :)

Simoonzel

Re: rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:31

3 dagen niet douchen en in een onwijs stinkend shirt zitten dat ik hem aan de andere kant van de woonkamer kan ruiken, maar absoluut niet gaan douchen als ik hem erop wijs. Maar als hij naar vrienden gaat, dan ineens wel. Hallo, ik moet met jou in bed liggen, zij niet. :')

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 01:34

Simoonzel schreef:
3 dagen niet douchen en in een onwijs stinkend shirt zitten dat ik hem aan de andere kant van de woonkamer kan ruiken, maar absoluut niet gaan douchen als ik hem erop wijs. Maar als hij naar vrienden gaat, dan ineens wel. Hallo, ik moet met jou in bed liggen, zij niet. :')

Herkenbaar! Doet die van mij ook!
Maar als ie naar mijn ouders of mijn vriendinnen gaat dan is ie fris gewassen en heeft een getrimde snor en baard!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 01:38

* Dat hij slecht nee kan zeggen tegen andere mensen, ondanks dat er soms flink misbruik van hem gemaakt word.

* Het soms mooi weer spelen voor de buitenwereld:
Iemand vraagt hem wat waarop hij zegt, ja regel ik voor je. Maar thuis is het van "wil jij dat ff doen voor die en die"?

* Als hij een keer stofzuigt doet hij altijd alsof hij het hele huis heeft schoon gemaakt.

* Als het eten op tafel staat, of ik roep hem dat hij kan eten. Duurt het altijd standaard nog wel even.

* Zodra hij in bed ligt een scheet laten en er keihard om lachen. En standaard dan lachend zegt "sorry de luchtbel verschoof'

Verder is hij hardstikke lief en heeft hij bij mij gerust ook wel irritatie dingetjes. Maar we zijn al bijna 21 jaar samen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 02:22

Het ergste vind ik dit wel:

Afbeelding

Ik lig as we speak ook weer op t randje.

Edit: ook leuk... Ze rolt gewoon bovenop me en blijf doodleuk liggen >;) ... In de tussentijd is dat zelfs gebeurt... Ik ga ff een duw geven hoor :+
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 06-02-16 02:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 02:24

kiki1976 schreef:
* Als hij een keer stofzuigt doet hij altijd alsof hij het hele huis heeft schoon gemaakt.

Dit :') zelfde met de afwas. En als we dan eens een discussie hebben gooit ie dat steeds in de strijd 'maar ik heb van de week (lees: 4 weken terug) de hele afwas gedaan in mn eentje!' (2 ontbijtbordjes en een paar glazen). De dagelijks terugkerende was, stofzuigen, kattenbak, afwas, bedden etc etc vergeten we voor het gemak even :=

Schoenen. Overal.

Lege pakken/flessen terugzetten in de koelkast. WHY?

Na het gamen/tv kijken de bank als 1 grote chaos achterlaten: plaids/kussentjes op de grond ed.

Zn natte sporthanddoeken in zn sporttas laten zitten en dan na 3 dagen eruit halen en al rottend in de wasmand gooien, bovenop de rest ipv ernaast ofzo

Kerels :+ wordt aan gewerkt.. zit al wel verbetering in moet ik zeggen, maar moet nog wel met enige regelmaat tot 10 tellen en weer terug :')

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 02:28

Maartje1990 schreef:

[ [url=m/RfaJeK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: ook leuk... Ze rolt gewoon bovenop me en blijf doodleuk liggen >;) ... In de tussentijd is dat zelfs gebeurt... Ik ga ff een duw geven hoor :+

Deze.. precies gewoon. Ik ga deze morgen aan m laten zien. Ik zorg elke avond standaard dat ik als eerste lig zodat ik een beetje extra ruimte kan claimen maar vaak eindig ik alsnog op het randje.. en als ik dan vraag oftie op wil schuiven is hij chagrijnig niet normaal :=

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 02:31

Ik kan niet echt wat 'ernstigs' bedenken.. Maar wel:

- Hij slaapt vaak op z'n rug met de rechterarm gebogen over zijn hoofd (raar)
- Hij laat vaak scheten, van die lange trompetten zeg maar. En moet daar dan heel hard om lachen. Dagelijks. (raar én irritant) :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 02:33

Resistance schreef:
Resistance schreef:
Dat hij in een kleuter verandert wanneer hij met vrienden is...

De opvoeding is in gang gezet. :D Hij ligt alweer aan mijn voeten. :Y)

Ook dat hier!! Behalve dat opvoeden

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 03:05

- z'n zooi niet opruimen
- eten bestellen ipv zelf koken
- heeeel veel en lang gamen
- 'snachts gaan gamen en overdag slapen...
- Zeuren dat ik teveel plaats in bed inneem en vervolgens als ie slaapt mij er zowat uit duwen
- DEKENS JATTEN ;(
- z'n was niet doen en mij vragen om het te doen als ie erachter komt dattie geen schone boxers meer heeft..
- grote boodschap doen met de deur open en dan even zeggen dat ik moet luisteren omdat hij iets raars hoorde om vervolgens een kijharde scheet te laten en zelf helemaaal kapot gaat van het lachen (en geloof me, een vent die dat doet met de deur open terwijl dat je samen leeft op een studentenkamer van 15m2 kan ik echt niet om lachen!)

Maar verder hou ik heel veel van hem en kan hij ook echt wel heel lief zijn ^^

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 03:25

Poeh, ik denk dat ik gezegend ben als vrijgezel :')

TS, maak je geen zorgen. Heb het er gewoon eens met hem over. Ik heb dat trekje ook wel eens, soms heb ik gewoon echt geen zin/tijd om met wie dan ook te praten. Als je niet zo verslaafd bent aan je telefoon heb je dat niet zo snel door. Ik tenminste...

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 03:30

Wow! Samenwonen op 15m2! Respect!
Ik vind echt mijn appartement van 65m2 net groot genoeg!
Wat vies trouwens, grote boodschap met de deur open...
Wij hebben alleen bij n nachtelijk plasje de deur wel eens open zodat we geen licht aan hoeven te doen ;)

Nog n vieze gewoonte van vriendje: shirts net iets te vaak achter elkaar dragen ;) Maar dat zal ook wel deels man-eigen zijn denk k ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 03:37

Vreemdgaan...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 06:02

Hij snurkt -O-

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 06:21

kiki1976 schreef:
* Dat hij slecht nee kan zeggen tegen andere mensen, ondanks dat er soms flink misbruik van hem gemaakt word.

* Het soms mooi weer spelen voor de buitenwereld:
Iemand vraagt hem wat waarop hij zegt, ja regel ik voor je. Maar thuis is het van "wil jij dat ff doen voor die en die"?

* Als het eten op tafel staat, of ik roep hem dat hij kan eten. Duurt het altijd standaard nog wel even.

* Zodra hij in bed ligt een scheet laten en er keihard om lachen. En standaard dan lachend zegt "sorry de luchtbel verschoof'

Verder is hij hardstikke lief en heeft hij bij mij gerust ook wel irritatie dingetjes. Maar we zijn al bijna 21 jaar samen.

We hebben dezelfde :))
Daarom roep ik al vijf minuten van te voren dat het eten klaar is,terwijl ik nog bezig ben }>

Als hij stofzuigt,zuigt hij ook overal ómheen.

Mijne laat zich ook gebruiken...het is al twee keer voorgekomen dat hij midden in de nacht een vriend heeft opgehaald die altijd Autopech heeft. Diegene presteert het ook om 2u 's nachts en 30km bij ons vandaan. :wave: nachtrust.
En tóch gaan,ookal had je tegen je maat gezegd dat hij niet meer met die auto de snelweg op moest gaan. Ookal moet je de volgende ochtend werken. Kan gewoon.

Maarja dat is misschien ook wel meteen zijn lieve kant.

Ik heb ook een romanticus die me opwacht met kaarsjes in de gang als ik thuis kom uit werk <3

Afbeelding

VivianHesen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 06:36

Wat vaak mijn grootste irritatie is:

Geen mening geven: 'wat wil je eten?' 'Weet ik niet'
'Wat zullen we naar toe gaan?' 'Weet ik niet' etc. Gek kan ik er af en toe van worden!

Verder eigenlijk niet zo veel :)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 06:51

VivianHesen schreef:

'Wat zullen we naar toe gaan?' 'Weet ik niet' etc. Gek kan ik er af en toe van worden!

'Maakt me niet uit' :))

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 08:07

Als hij zegt, ik kom zo je kant op... Moet ik minimaal nog 3 kwartier wachten terwijl 5 min lopen is.. Maar hij werkt er gelukkig wel aan

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 08:26

Murthul schreef:
-Bijna niets uit zichzelf vertellen. Hij heeft standaard "niets bijzonders" gedaan op zn werk iedere dag. :')

-Lege WC-rolletjes in het wasbakje neerleggen ipv in het prullenbakje doen

Maar verder dan dat is hij perfect voor mij <3 Mijn vriend heeft dus ook wel moeite met dingen uit zichzelf vertellen, maar niet vertellen dat hij ziek was en dagen niets van zich laten horen heeft hij gelukkig nog nooit geflikt, daar zou ik ook echt niet zo gezellig op reageren. :=

Dat eerste, ik dacht dat ik de enige was...

#je denkt wat leuks te vertellen en ondertussen gaat ie slapen -O-

#de berg kleren naast bed (na herhaaldelijke pogingen om dat in de wasmand te krijgen) om vervolgens te zeuren dat er niks schoon meer is

#en inderdaad het kruimelen op de bank, hoewel ik daar inmiddels de geschikte hond voor heb

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 08:52

Schreeuwen tegen de computer als hij aan het gamen is, maar niet met andere mensen communiceert. Hij doet dat het liefste als ik aan het studeren ben...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 08:59

Tivoli schreef:
VivianHesen schreef:

'Maakt me niet uit' :))

'Doe maar wat'

Wat een herkenbare dingen zeg!

Dat schoonmaken is bij de meeste mannen wel een dingetje.

Als ik uit mijn werk kom is het eerste dat ik doe: vaatwasser opruimen, dieren eten geven, kijken of het konijnenhok schoon moet, spullen klaarzetten voor het koken, gaan koken. Soms ook nog even een was erin. Als ik dan het eten bijna klaar is en mijn vriend komt thuis, ploft hij op de bank met zijn tablet. Als ik dan vraag of hij dit of dat wil doen is het commentaar: ja hallo ik ben net thuis..

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 09:08

Maartje1990 schreef:

[ [url=m/RfaJeK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit... iedere keer als we bij elkaar slapen.

-en dan ook nog snurken

- als ik een leuk setje of een keer hier romantisch aankleed ziet ze het niet. Afgelopen week overal kaarsjes en een spoor van bloemblaadjes. Haar reactie : wtf ligt er nu weer op de grond. *loopt verder* het ligt door heel het appartement, is hier een atoombom weer ontploft? *zet haar bril op* o nu zie ik het pas!

-ze is totaal geen ochtend mens en niet uit bed te krijgen. Ik wel en kan na 9 uur echt niet meer stil zitten. Dus dat gaat weleens mis :')

-ze is echt een captain obvious. Bloed irritant tijdens het kijken van een film.

Maar verder hou ik wel heel veel van der.

Ik weet dat ikzelf veel meer irritante dingen doe :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 09:18

Tivoli schreef:
Ik heb ook een romanticus die me opwacht met kaarsjes in de gang als ik thuis kom uit werk <3

[ [url=m/oSC8Hl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die kat op de achtergrond _O-

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 09:25

Wat een heerlijk topic. Denk dat er genoeg mensen zijn die wat te vertellen hebben over hun partner. Maar dat is geloof ik wederzijds.

Mijn man kan zo goed op de bank zitten. Dan vraag ik, ga jij de hond doen en afsluiten. Ja dat gaat hij doen. En blijft vervolgens zitten. Als ik dan na 20 min opsta om naar boven te gaan. Beweegt hij ook een toevallig Is dat dan het moment dat hij wat gaat doen. Met uit bed gaan ook. Hij doet het ene voor de kinderen. Een ik het andere. Hij blijft net zo lang in bed liggen totdat ik opsta. Heel irritant....

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 09:32

Aaaah wat lief Tivoli..
Speedfiets, echt he. Ook de romantiek van een stoeptegel dus.

En dat maakt niet uit. Echt, je zou ze de nek omdraaien wanneer ze dan later zeggen ja ik heb thuis niks te zeggen..........!

De hallo ik ben net thuis is ook herkenbaar.