Verder kan ie met mes en vork eten en krijgt mn moeder 3 zoenen bij komen en gaan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Simoonzel schreef:3 dagen niet douchen en in een onwijs stinkend shirt zitten dat ik hem aan de andere kant van de woonkamer kan ruiken, maar absoluut niet gaan douchen als ik hem erop wijs. Maar als hij naar vrienden gaat, dan ineens wel. Hallo, ik moet met jou in bed liggen, zij niet.
kiki1976 schreef:* Als hij een keer stofzuigt doet hij altijd alsof hij het hele huis heeft schoon gemaakt.
zelfde met de afwas. En als we dan eens een discussie hebben gooit ie dat steeds in de strijd 'maar ik heb van de week (lees: 4 weken terug) de hele afwas gedaan in mn eentje!' (2 ontbijtbordjes en een paar glazen). De dagelijks terugkerende was, stofzuigen, kattenbak, afwas, bedden etc etc vergeten we voor het gemak even 
wordt aan gewerkt.. zit al wel verbetering in moet ik zeggen, maar moet nog wel met enige regelmaat tot 10 tellen en weer terug
Maartje1990 schreef:Het ergste vind ik dit wel:
[ [url=m/RfaJeK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik lig as we speak ook weer op t randje.
Edit: ook leuk... Ze rolt gewoon bovenop me en blijf doodleuk liggen... In de tussentijd is dat zelfs gebeurt... Ik ga ff een duw geven hoor

Maar dat zal ook wel deels man-eigen zijn denk k
kiki1976 schreef:* Dat hij slecht nee kan zeggen tegen andere mensen, ondanks dat er soms flink misbruik van hem gemaakt word.
* Het soms mooi weer spelen voor de buitenwereld:
Iemand vraagt hem wat waarop hij zegt, ja regel ik voor je. Maar thuis is het van "wil jij dat ff doen voor die en die"?
* Als hij een keer stofzuigt doet hij altijd alsof hij het hele huis heeft schoon gemaakt.
* Als het eten op tafel staat, of ik roep hem dat hij kan eten. Duurt het altijd standaard nog wel even.
* Zodra hij in bed ligt een scheet laten en er keihard om lachen. En standaard dan lachend zegt "sorry de luchtbel verschoof'
Verder is hij hardstikke lief en heeft hij bij mij gerust ook wel irritatie dingetjes. Maar we zijn al bijna 21 jaar samen.

nachtrust. 
Murthul schreef:-Bijna niets uit zichzelf vertellen. Hij heeft standaard "niets bijzonders" gedaan op zn werk iedere dag.
-Lege WC-rolletjes in het wasbakje neerleggen ipv in het prullenbakje doen
Maar verder dan dat is hij perfect voor mijMijn vriend heeft dus ook wel moeite met dingen uit zichzelf vertellen, maar niet vertellen dat hij ziek was en dagen niets van zich laten horen heeft hij gelukkig nog nooit geflikt, daar zou ik ook echt niet zo gezellig op reageren.
Tivoli schreef:VivianHesen schreef:Wat vaak mijn grootste irritatie is:
Geen mening geven: 'wat wil je eten?' 'Weet ik niet'
'Wat zullen we naar toe gaan?' 'Weet ik niet' etc. Gek kan ik er af en toe van worden!
Verder eigenlijk niet zo veel
'Maakt me niet uit'
Maartje1990 schreef:Het ergste vind ik dit wel:
[ [url=m/RfaJeK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik lig as we speak ook weer op t randje.
Edit: ook leuk... Ze rolt gewoon bovenop me en blijf doodleuk liggen... In de tussentijd is dat zelfs gebeurt... Ik ga ff een duw geven hoor