Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik verwacht niks terug en verwacht ook niet dat ik terug moet betalen, dus het kan alleen maar meevallen
.
)
Solleke_Noah schreef:Ben benieuwd. In 2014 beginnen werken en toen kreeg ik een klein bedrag terug (had ook maar een halve maand gewerkt)
In 2015 fulltime gewerkt, maar verdeeld over twee halftijdse jobs. Daar zat heel weinig verschil tussen bruto en netto loon dus volgens mijn vriend ga ik een smak geld moeten bijbetalen. Hoop zo van niet
Snorlex schreef:purny schreef:Maar dit jaar is het toch anders. Ik zou dat niet doen. Zou juist tegenvallen als je dan ineens minder krijgt
Gewoon 2015 invullen.
eilleen333 schreef:Solleke_Noah schreef:Ben benieuwd. In 2014 beginnen werken en toen kreeg ik een klein bedrag terug (had ook maar een halve maand gewerkt)
In 2015 fulltime gewerkt, maar verdeeld over twee halftijdse jobs. Daar zat heel weinig verschil tussen bruto en netto loon dus volgens mijn vriend ga ik een smak geld moeten bijbetalen. Hoop zo van niet
Ik heb dat ook gehad. Ik werk al jaren bij hetzelfde bedrijf, en ik een jaar dat ik weinig studie had, heb ik fulltime gewerkt. Omdat mijn inkomen ineens zoveel hoger was, maar ik wel in de lage schaal zat moest ik inderdaad een hoop bijbetalen. Mijn vakantiegeld kon ik zo doorsluizen naar de belastingdienst![]()
Hoop voor jou dat het meevalt!