Jep. Ben ook niet meer flauw gevallen sinds de buisjes. Druk is dus helemaal weg.
Ik heb werkelijk nog nooit zo rustig in een vliegtuig gezeten. Was stik zenuwachtig, maar toen ik eenmaal door had dat we al 20 min aan het landen waren kon ik wel een vreugde dansje doen
Oooh TS, wat ben ik jaloers op je. Ik heb al mijn hele leven problemen met mijn oren. Ook trommelvliezen die bijna altijd hol staan. Altijd gezwommen met oordopjes om geen water in mijn oren te krijgen. Vliegen, bergen, tunnels, (ski)liften etc zijn een ramp, maar ook het openen en sluiten van treindeuren maakt dat de tranen in mijn ogen springen. Een paar jaar terug was het een periode heel erg en heb ik samen met de KNO arts besloten om buisjes te laten plaatsen. Onder volledige narcose want plaatselijk ging niet. Bij mij liep het uit op een ramp. Vanaf het moment dat de buisjes erin zaten deed het pijn, altijd. En na een week werd het niet minder. Ik moest maar afwachten tot het beter zou worden. En toen dat niet gebeurde kreeg ik weer te horen dat ik ermee moest leren leven. Gelukkig voor mij vielen mijn buisjes er al na 2 maanden uit. Dat gaf iets verlichting, maar nog steeds doen mijn oren veel pijn. En ze kunnen niets doen.
Maar ik kan me je opluchting, blijdschap en zenuwen zo goed voorstellen. Echt super dat buisjes voor jou de oplossing zijn!