Post NL vervalst handtekening?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Century

Re: Post NL vervalst handtekening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 14:11

't Is nobel dat je het zo voor ze opneemt litilaura. Maar fraude is gewoon niet toegestaan.
Daarnaast, nu maken de bezorgers van hun probleem, het probleem van de klanten. En dat is ook niet fair. Wij kunnen er ook niets aan doen. Natuurlijk, een beetje begrip hebben. Als een pakketje een dagje later komt vind ik dat echt niet erg. Maar je gaat niet aftekenen met je eigen handtekening, later bezorgen terwijl hij al op bezorgd staat, of zeggen dat het pakketje geweigerd is terwijl ik niet thuis was en hem dan maar terugsturen. Dat kan gewoon niet.

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 14:18

ik ben zelf ook pakket bezorger en ik zal nooit maar dan ook nooit een handtekening zetten, dan doe ik maar wat langer over mijn route ( ik krijg toch maar betaald voor zoveel uur ) een handtekening zetten omdat je geen tijd hebt is bullshit , je moet je werk gewoon goed doen en als het dan wat langer duurt so be it , ik heb vaak genoeg over gewerkt omdat er mensen niet open doen maar dat hoort er bij. je tekent gewoon niet af voor iets wat niet voor jouw is punt uit

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:35

Ik heb nu het zelfde probleem, de site van post nl zegt dat hij is afgeleverd (kan handtekening niet laten zien) maar wij hebben niks ontvangen en de buren ook niet..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:40

Balen TS ! Ik heb het ook al eens gehad bij postnl, was aangetekend en al. Hun zeiden is aangenomen en getekend, heb handtekening opgevraagd en was ook niet van ons. Uiteindelijk hadden ze hem gewoon bij 1 van de buren met handtekening afgegeven wat heel dus niet mag...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:42

Hier staat mooi hartje bij handtekening van 150 euro dure pakketje.. Heb ik niet gezet

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:45

PstNL is laatste maanden, al niet jaren, ook slecht bezig hoor.

Bezorgen waar niet hoort, aangetekende pakketten overal maar afgeven en medicatie pakketten ook elders dumpen terwijl je moet legitimeren ervoor en handtekening. Nee denk dat postnl nog steeds nit veel fans heb....

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:52

Tot nu toe dik tevreden met de bezorgers in mijn regio. Ik doe meestal een briefje op de deur met de plaats waar ze een pakje achter kunnen laten, na het deponeren van het pakje wordt het briefje keurig verwijderd.

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:53

Hier een soortgelijk verhaal! Verzekerd verzonden (kosten, 10 euro extra..), de postbezorger heeft getekend en afgeleverd bij de buren. PostNL weigert ook maar enige vergoeding, onder het mom dat 'verzekerd verzenden' dat niet dekt. Echter hebben ze die hele service niet geleverd, dus.. Ik vind het probleem bij PostNL liggen, ze zijn klantonvriendelijk & buiten werknemers uit. Niet netjes.

Verzend voortaan mooi met DHL. Die denken meer mee.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:54

Pakketbezorger bij ons is netjes.
Hij tekent, voor zover ik weet, geen pakketjes.
Ik teken voor de buren hun pakketten. Vinden ze makkelijk *\o/* .
Komen ze het ein van de middag bij mij ophalen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:59

Yep, ook ik ken het. Online stond 'afgeleverd', handtekening ontvanger erbij en mijn pakketje? Was pleite. Hebben ze het bij de buren bezorgd: let wel, ik was gewoon thuis (ik zag het busje komen en weer gaan...). Bezorger zag bij de buren beweging en nam niet eens de moeite om bij mij aan te bellen :+
Kreeg uiteraard ook geen briefje "afgeleverd bij de buren" in huis. Tot 2 keer toe gebeurd, zelfde bezorger.

Gelukkig heb ik eerlijke buren.

Uiteraard heb ik gelijk gebeld naar postnl. Als je je werk zo matig doet, dan dien ik een klacht in en kan hopelijk post nl actie ondernemen om de dienstverlening te verbeteren (en mens mag hopen haha)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 18:05

Mioux schreef:
PstNL is laatste maanden, al niet jaren, ook slecht bezig hoor.

Bezorgen waar niet hoort, aangetekende pakketten overal maar afgeven en medicatie pakketten ook elders dumpen terwijl je moet legitimeren ervoor en handtekening.

Plus bezorgde pakketten in grijze containers stoppen "zodat de doos droog blijft".. :') Dat had ik vorig jaar eens.. (op container-leeg-dag ook nog!)
Meerdere keren dit soort zelf-afteken-acties gehad, verdwenen, dubbelgevouwen, opengescheurde pakjes gehad, postbodes die onze oprit te lang vinden en het daarom niet aan huis afleveren... en daarom verzend ik nu alleen nog maar met DHL en Kiala :+
Een keer houdt het op, ze zijn al zo duur en de service is af en toe echt om te huilen..

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:21

Hihi, ik heb de laatste keer juist gevraagd of ze het pakje in de papier container wilden zetten, om eigenlijk dezelfde reden.
Niet netjes als ze dat uit zichzelf doen maar ik was wel blij toen ik mijn pakje ook keurig daar aantrof met het briefje er bij dat ik op de deur had geplakt.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:08

Mijn pakketje is 2 uur later toch geleverd!