Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KimD schreef:Jeetje ik schrik van de reacties hier.
Lekker aandoen waar jij je goed in voelt. Niet alles mensen hebben 't budget om speciaal iets te halen voor een bruiloft. Zeker als je alleen maar avondgast bent.
. KimD schreef:Jeetje ik schrik van de reacties hier.
Lekker aandoen waar jij je goed in voelt. Niet alles mensen hebben 't budget om speciaal iets te halen voor een bruiloft. Zeker als je alleen maar avondgast bent.

je bedoelt corsage denk ik?
Voornamelijk omdat bruiden enkel in wit trouwden omdat het zogenaamd maagdelijk is, en even eerlijk, hoeveel bruiden zijn tegenwoordig nog maagd ?
Als ik ga trouwen ga ik het anders aanpakken
Ik wil dat al mijn vrouwelijke gasten in het wit komen, dan draag ik een prachtig turquoise jurk
dán val ik pas op
Het overgrote deel van de mensen zou het namelijk dus toch niet tof vinden als een vrouwelijk gast met te veel wit in haar kleding op de bruiloft verschijnt. En daar kan iemand persoonlijk 'schijt aan hebben' maar het is wel een heel belangrijke dag in het leven van een ander, dus de etiquette in acht nemen is dan wel zo netjes (en voor de meeste mensen gelukkig geen probleem). 
lifaya schreef:Nooit geweten dat er zo'n taboe heerste op de kleur wit op een bruiloftVoornamelijk omdat bruiden enkel in wit trouwden omdat het zogenaamd maagdelijk is, en even eerlijk, hoeveel bruiden zijn tegenwoordig nog maagd ?
Als ik ga trouwen ga ik het anders aanpakken
Ik wil dat al mijn vrouwelijke gasten in het wit komen, dan draag ik een prachtig turquoise jurk
dán val ik pas op
Mavelle schreef:Het overgrote deel van de mensen zou het namelijk dus toch niet tof vinden als een vrouwelijk gast met te veel wit in haar kleding op de bruiloft verschijnt. En daar kan iemand persoonlijk 'schijt aan hebben' maar het is wel een heel belangrijke dag in het leven van een ander, dus de etiquette in acht nemen is dan wel zo netjes (en voor de meeste mensen gelukkig geen probleem).