Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:Tenzij de kwaliteit in NL sowieso minder is, daar kan ik niet over oordelen. Hier hebben we tot 18 maanden 1 persoon per 2 kinderen en vanaf 18 maanden 1 persoon per 3 kinderen.

Maar lijkt me ook wel weer een goede oefening 

Schandalig gewoon.piezze schreef:Ja kdv is gericht op werkende ouder en creche is meerbedoeld voor een ochtendje. Meer op spelen voor de kindjes. T kost allebei geld maar kdv wordt hier gesubsidieerd doorde overheid.
Sizzle schreef:Dan heb je gewoon een bar slecht kdv getroffen.
Ik moet vrij ver rijden voor onze, maar daar krijgt ze meer aandacht dan thuis.
Waar ik af en toe in huis wat moet doen zijn ze daar echt de hele dag leuke dingen aan het doen en vooral heel veel buiten.
Tenzij de kwaliteit in NL sowieso minder is, daar kan ik niet over oordelen. Hier hebben we tot 18 maanden 1 persoon per 2 kinderen en vanaf 18 maanden 1 persoon per 3 kinderen.
Wat ik ook fijn vind is dat ze allemaal samen warm eten waardor ze heel veel dingen probeert door de groepsdruk. Ook tandenpoetsen gaat daar beter dan thuis.
En eerlijk is eerlijk, het gaf mij ook rust.
Inmiddels is het trouwens gewoon ook weer noodzaak ivm werk.
en dat ze de eerste x jankend op het station had gestaan toen én ik én mn broer niet veilig thuis waren maar elders waren onder gebracht, arme moeders Sizzle schreef:Chanel, ik betaal ook flink kan ik wel zeggen
Bijten is hier ook wel eens gebeurd, maar dat kan met een buurkindje net zo goed gebeuren.
Het is dan wel heel slordig dat ze het niet opgemerkt hebben, dat zou ik wel een probleem vinden.