Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En ook door de weinig vega opties. In mijn eigen ervaring ben ik er achter gekomen dat restaurants/cafe's die goede vega opties hebben (zonder alleen maar kaas, kaas en nog eens kaas) ook betere niet-vega gerechten hebben. Dat (dure) restaurants met veel vlees opties en weinig goede vega opties, ook erg tegen vielen in de vlees opties.
Met name het lettertype, dat was echt hèt hippe lettertype eind basisschool.
En dan in combinatie met de roze stipjes, doet mij nogal aan een schoolopdracht denken van een 12 jarige. Anoeska schreef:Belangrijk lijkt me, kies je doelgroep en stem daarop af. Wil je fijnproevers die best wat willen uitgeven voor goed eten, dan kan zo'n kaart best. Wil je Jan en Alleman binnen, dan zou ik overstappen naar broodjes kaas en uitsmijters.
.
. Voor deze mensen zijn er andere locaties om te lunchen met bijvoorbeeld zelfservice
. Ik hoop niet dat ik iemand hiermee tegen het been stoot, zo wel; excuses.
! puagaus schreef:Huidige Lunchkaart
U kunt een keuze maken tussen bruin- of witbrood van
Bakkerij Boersma
▪Hamburger van Black Angus▪ € 12,50
Augurk, little gem, tomaat, cheddar, smokey bbq-saus,
huisgemaakte friet
▪Filet Americain▪ € 8,50
Gel van augurk, broodkrokant, little gem, mosterdmayonaise
▪Huisgerookte zalm▪ € 8,50
Zoetzure radijs, komkommerparels, limoenmayonaise
▪Carpaccio▪ € 8,50
Krokante ui, rucola, aceto balsamico, oude kaas
▪Uitsmijter▪ € 7,50
Boerenham, Olde Remeker kaas
▪Van Dobben kroketten▪ €7,50
Brood, mosterd
Salades
▪Gamba’s▪ € 11,50
Kaviaartomaat, groene kruidenolie, mangochutney
▪Huisgerookte zalm▪ € 9,50
Zoetzure radijs, komkommerparels, limoenmayonaise
▪Mozzarella▪ € 9,50
Gele tomaat, basilicummayonaise
▪Rosé eendenborst ▪ € 9,50
Knolraap, little gem, specerijen dressing
Soep
▪Wisselende soep van de dag▪ € 7,00
Twee gangen lunchmenu € 22,50
Dagelijks wisselende gerechten, inclusief koffie of thee.
Graag informeren wij u hierover aan tafel.
Keet schreef:Bij het pand uit jouw openingspost zou ik al niet naar binnen gaante statig en toont te duur > dan zal het eten ook wel duur zijn
Mariett schreef:Anoeska schreef:Belangrijk lijkt me, kies je doelgroep en stem daarop af. Wil je fijnproevers die best wat willen uitgeven voor goed eten, dan kan zo'n kaart best. Wil je Jan en Alleman binnen, dan zou ik overstappen naar broodjes kaas en uitsmijters.
Dat vind ik dus persoonlijk het gekke aan deze kaart. Het ziet er allemaal sjiek uit van buiten en binnen, ik zal er best heen willen. En het eerste 'gerecht' wat er vervolgens op de kaart staat is een hamburger. Dan ben ik snel weg, voor dat geld!
Inderdaad echt je doelgroep kiezen. Met zoiets ben je net niet sjiek genoeg voor een duur restaurant, en net niet knus en makkelijk genoeg voor een 'Jan en alleman' restaurant. Het is nu eigenlijk een beetje een dure tent met dure woorden, en een hamburger met Cheddar als eerste menu-item. Dan krijg je dus niet veel mensen binnen die een beetje geld ervoor willen uitgeven, en ook niet mensen die er geen geld voor willen uitgeven.