Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xLeoniee schreef:Hebben jullie het ooit over het roken gehad? Mijn (toenmalige) vriendje zei als je rookt ga ik bij je weg.. Vond dat dreigement zo groot dat ik het stiekem ben gaan doen en voor hem heb verborgen. Allemaal omdat ik bang was voor zijn reactie. We zien nu alleen jouw kant van het verhaal en een verhaal heeft altijd 2 kanten.
anjali schreef:xLeoniee schreef:Hebben jullie het ooit over het roken gehad? Mijn (toenmalige) vriendje zei als je rookt ga ik bij je weg.. Vond dat dreigement zo groot dat ik het stiekem ben gaan doen en voor hem heb verborgen. Allemaal omdat ik bang was voor zijn reactie. We zien nu alleen jouw kant van het verhaal en een verhaal heeft altijd 2 kanten.
Ik rook niet, maar ik kan me dit wel indenken. Als iemand je iets gaat verbieden wat je zelf niet slecht vindt, dan krijg je de neiging om het stiekem te doen. Al zou ik dan liever de relatie verbreken omdat ik van eerlijkheid houd, maar dat zal niet altijd een optie zijn.
doezel2 schreef:Zins mijn ma borst kanker heeft rookt hij.
doezel2 schreef:Sleeper schreef:Er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn dan het roken....
Hij zegt. Werk Maar hij heeft hiervoor een .... Baas gehad. Nu heeft ie een super baan dus dat geloof ik niet
Denk eerder een meeroker

PureSG schreef:Maar het roken is niet het probleem, dat geeft TS zelf ook aan.
Waar het om gaat is dat haar man het voor haar verborgen heeft gehouden en erover gelogen heeft.
PureSG schreef:Maar het roken is niet het probleem, dat geeft TS zelf ook aan.
Waar het om gaat is dat haar man het voor haar verborgen heeft gehouden en erover gelogen heeft.
TS, super dat jullie om de 4 weken om de tafel gaan met een begeleider erbij! Ik denk dat het wijsheid is om proberen erachter te komen waarom je man het idee heeft gehad dat hij dit niet aan je kon vertellen. Misschien schaamte? Bang om jou teleur te stellen? Er zijn zo veel antwoorden mogelijk, waar je niet achter gaat komen indien jullie er open over gaan praten.
Succes!
anjali schreef:xLeoniee schreef:Hebben jullie het ooit over het roken gehad? Mijn (toenmalige) vriendje zei als je rookt ga ik bij je weg.. Vond dat dreigement zo groot dat ik het stiekem ben gaan doen en voor hem heb verborgen. Allemaal omdat ik bang was voor zijn reactie. We zien nu alleen jouw kant van het verhaal en een verhaal heeft altijd 2 kanten.
Ik rook niet, maar ik kan me dit wel indenken. Als iemand je iets gaat verbieden wat je zelf niet slecht vindt, dan krijg je de neiging om het stiekem te doen. Al zou ik dan liever de relatie verbreken omdat ik van eerlijkheid houd, maar dat zal niet altijd een optie zijn.
MoonChloe schreef:Ik meen me te herinneren dat TS'er autisme heeft, mogelijk heeft dat ook invloed op communicatie.