Dagelijks geluidsoverlast (muziek) van de buren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NiG

Re: Dagelijks geluidsoverlast (muziek) van de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:18

Politie blijven bellen!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:19

Ik weet als geen ander hoe vreselijk het is, ik heb al zo lang ik in mijn huis woon last van de buren.
Helaas zijn mijn buren type tokkie en vandaliseren ze gerust mijn huis als ik de politie bel. Ik heb inmiddels het telnummer van mijn buuf en ik app als het te hard staat. Ongeveer de helft van de keren gaat de muziek dan zachter.

Maak inderdaad een soort dagboek, schrijf elke keer als je overlast hebt op wanneer en hoe lang.
Bij echt erge overlast zou ik toch echt de politie blijven bellen zolang je je daarbij veilig voelt (want dat doe ik zelf dus niet) op een gegeven moment zal de politie inderdaad grovere maatregelen nemen en de geluidsinstallatie innemen en evt een fikse boete opleggen.

Kijk ook eens in de apv van je gemeente wat daar in staat over geluidsoverlast. Daar staat als het goed is ook wat in over tijden en decibellen gemeten aan de gevel

Gianti

Re: Dagelijks geluidsoverlast (muziek) van de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:26

pfoe respect ts... ik zou doordraaien... heb het al gehad met mijn buurjongen, onze muur is niet goed geïsoleerd (studentencomplex), dus kon vaak meezingen ondanks dat zijn muziek niet hard stond en je wordt er gewoon zo gestresst en nerveus van := hier gelukkig super kunnen oplossen onderling

heel veel sterkte en idd dagboekje bijhouden