Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mioux schreef:Ja maar een trein kaartje koop je omdat je van plek van a naar b wilt bij wijze van, goederen verkopen in een trein vraag ik me af of dit wel toegestaan is....
rox_en_wilvy schreef:Mag ik vragen op welk traject dit was? Ik zelf werk bij de NS ( veiligheid & service) en wij willen dit altijd graag weten zodat we er wat aan kunnen doen, want als jij zo'n tissue gebruikt en wil niet betalen dan kunnen ze behoorlijk agressief worden en het zijn vaak Roemenen die dit doen...
Succes met je werk! Fijn dat jullie er blijkbaar wel mee bezig zijn.
Daantjee12 schreef:NinaCharlie schreef:Ik heb dit 1 keer meegemaakt op weg naar mijn werk. Eerst ging hij rond met deze kaartjes en daarna kwam de "geld-ophaal-ronde"
Deze ook gehad inderdaad, maar als je geen geld gaf wouden ze wel hun briefje terug
[/quote]
MariekeB schreef:Daantjee12 schreef:Deze vanmorgen op een blauw blaadje gehad tussen Bergen op Zoom en Goes. Had m in de prullenbak gedaan, toen het ophaal rondje kwam he briefje nadrukkelijk uit de vuilnisbak gehaald en terug gegeven
En dat vind je grappig ?
Dat jen iets geeft is meer dan je goed recht, maar iemand pesten die het moeilijk heeft. Dat is sadisme , bah
Lizzyy schreef:In de metro vanaf Amsterdam sjokt er veel een oude man in de metro. Hij loopt op 1 been en de ander schuift hij met zich mee en heeft veel te grote kleren aan.
Keek een keertje achterom toen hij de metro uitliep. Gewoon op twee benen
Toevoeging: voor de metro moet je wel een kaartje hebben, anders kom je de poortjes niet door