al is zijn raam wel dicht. Anders waait ie weg 
Ben benieuwd ts!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
al is zijn raam wel dicht. Anders waait ie weg 
nine1987 schreef:Wat hebben jullie je verwarming allemaal laag staan!!
Hier staat hij overdag op 22 graden en snachts (of als ik wrg ben) op 19 graden.. Ik heb t eeuwig koud..
dorientjuh schreef:Update:
We zijn nu een week verder en ik heb zojuist weer de meterstand opgenomen. We hebben de afgelopen 7 dagen 54 m3 verbruikt. Dit komt neer op 7,7 m3 per dag, wat weer neerkomt op 231 per maand. Ons gasverbruik in dezelfde tijd vorig jaar en het jaar daarvoor was 238 en 192. Die 238 was wel echt een uitschieter t.o.v. de andere wintermaanden, want een maand daarvoor was het 183 en het is nu ook niet bijster koud. Ons gasverbruik vorige maand was 116 m3.
Dus ik ben bang om te moeten concluderen dat ons verbruik niet verbetert (vermindert) als we de verwarming overdag op 18 graden laten staan.
Ojajoh schreef:nine1987 schreef:Wat hebben jullie je verwarming allemaal laag staan!!
Hier staat hij overdag op 22 graden en snachts (of als ik wrg ben) op 19 graden.. Ik heb t eeuwig koud..
ik verbaasde mij ook al!
hier als ik thuis ben op 22 en als ik m "uit" zet op 18 en dan daalt het hier tot 20 en vaak niet lager
overigens ben ik dan wel goedkoper uit
dorientjuh schreef:We zijn nu een week verder en ik heb zojuist weer de meterstand opgenomen. We hebben de afgelopen 7 dagen 54 m3 verbruikt. Dit komt neer op 7,7 m3 per dag, wat weer neerkomt op 231 per maand. .
Tieme schreef:dorientjuh schreef:We zijn nu een week verder en ik heb zojuist weer de meterstand opgenomen. We hebben de afgelopen 7 dagen 54 m3 verbruikt. Dit komt neer op 7,7 m3 per dag, wat weer neerkomt op 231 per maand. .
zooo, dat is echt een verschil met wat ik verbruik zeg. ik zit nu van deze maand op totaal 38m3. vorig jaar had ik voor de hele maand 55m3.
mijn maandbedrag (gas en stroom) staat op 85 euro en ik krijg altijd nog geld terug.