Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Top, goed dat je tante meedenkt en beseft dat jij weg moet van huis. Ook al reageert je moeder misschien niet zoals je wil, dit komt later wel, eerst voor jezelf zorgen.
Goof schreef:![]()
Ik val helemaal nergens over, maar het heeft geen zin om 20 x te herhalen dat TS aangifte moet doen, dat lijkt me duidelijk namelijk.
Een verhaal heeft echter 2 kanten en TS heeft zich zelf OOK niet netjes gedragen, verre van zelfs. Ik geef als tip dat TS (naast die aangifte etc die al genoeg genoemd is nu) OOK naar eigen gedrag gaat kijken, want haar gedrag is OOK niet goed te praten.
VivaLaVida schreef:Ayasha schreef:Denk dat vriend van moeders meer te vrezen heeft wb aangifte dan TS.
Waarom dan als ik vragen mag?

Joliieeenn schreef:Nou, voor de geintresseerde. Ik heb bij de aangifte verder gezegd dat ik niet wilde weten wat er met hem gebeurde als ze maar iets deden. Stel ze zouden hem oppakken (even overdreven nu) en hij wordt weer in de cel gestopt zal hem dat erg weinig interesseren. Net zoals elke andere straf.. Wel heb ik doorgegeven dat ik wil dat hij uit mijn buurt moet blijven en niet met mij mag spreken. Dit zouden ze aan hem doorgeven dus ben benieuwd. Verder wil ik het gewoon achter mij laten en liever ook niet meer teveel over die aangifte enzo hebben.
Wat betreft het appartementje. Ben ergens gaan kijken en voelde mij daar niet helemaal op mijn plek. Aangezien ik perse naar Belgie wil vertrekken en je daar bij de meeste appartementen een contract krijgt van bijvoorbeeld 9 jaar en je er pas na 3 jaar uit mag zonder boete te betalen wil ik wel graag ergens zitten waar ik me ook thuis voel. Deze week staat vol met bezichtigingen dus ergens zal wel iets bij zitten!
Nu zit ik voorlopig bij mijn tante. Auto is al naar Belgie ondertussen. Hondje zit tijdelijk bij mijn zus. Ik heb uiteindelijk toch besloten om geen contact meer met mn moeder te willen hebben aangezien ze die beste vriend van mij ook heeft proberen tegen mij op te zetten, net zoals mijn tante en de rest van mijn vrienden. Ze vertelt verschrikkelijk veel leugens over me en ik heb nu echt helemaal geen zin om het positief te eindigen. Misschien over een jaar ofzo.
Sinds ik bij hen thuis weg ben kan ik weer eten, ik slaap weer, ik kan weer lekker mezelf zijn. Heb de goeie keus gemaakt door te vertrekken! Komt allemaal goed!
Iedereen heel erg bedankt hier!