Marieke_K schreef:De eerste dagen zijn wennen: eerste keer alleen thuis komen, alleen slapen, maar het went en er zijn ook echt wel voordelen. Afleiding is echt de beste remedie. De tijd vliegt dan echt voorbij.
Ik heb altijd dat er van alles kapot gaat thuis, net als mijn vent weg is. Kan daar altijd enorm van balen. Maar dan ben ik wel altijd trots op mezelf dat ik het zelf gefixt heb.
Haha dat zal je altijd zien. Maar inderdaad hoe mooi is het als je dat zelf ken oplossen/maken! Geeft je toch een boost!
Nu woon ik nog thuis bij mijn ouders en kom in niet alleen thuis. Ik heb tuurlijk steun van mijn ouders en die snappen het allemaal. Vinden het enorm knap van hem dat hij voor deze weg kiest. Dat het me zoveel verdriet doet geeft alleen maar aan hoeveel ik van hem hou zei mijn moeder net nog.
Afleiding zou er meer geweest zijn al mijn paard niet met een belesue zou lopen. Dan had ik lekkere lange buite ritten kunnen maken en lekker met hem aan het werk kunnen gaan. Nu ben ik al snel klaar op stal. Geef het hooguit een uurtje. Afleiding moet ik dus ergens anders gaan zoeken en ga ook wel dingen vinden maar alsnog zullen er aldoor momenten zijn zoals savonds in bed en smorgens bij het wakker worden waar ik geen afleiding heb.
Laat dat verdriet er maar af en toe zijn hoor, geeft niks.

Focus op je studie en je paarden en dan zijn die twee weken sneller om dan je denkt! Niet de dagen gaan tellen iig. Dan duren ze heel lang.