Bokkers die niet meer in het paardenwereldje zitten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:00

Oh ik vond wel laatst paarse peesbeschermers en een paars halstertouw bedenk ik me nu!

Haha als je ze niet meer past is het wel zonde om te bewaren, maar verkopen is vaak ook lastig inderdaad met op het laatst afziende kopers.

Wanaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:01

Ik ben hopelijk slechts tijdelijk gestopt met de paardjes. :D

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:04

5, 5 jaar geleden getrouwd en verhuisd waardoorr ik afscheid moest nemen van me verzorg paardjes.

Had hier al snel wat anders maar was zwanger er de manier op stal beviel me niet.

Toen een proefritje ergens gehad maar niets geworden.

Toen een korte tijd ergens gereden maar dat paard was te zwak.

Daarna een welsh gedaan maar kindje nummer 3 kwam er aan.

Het is nute lastig om te combineren.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:05

Pff, al niet meer sinds 2007 |(
Hoe graag ik het ook zou willen, m'n leven is gewoon te druk voor een paardje. En qua centjes is het ook niet meer haalbaar |(

Ik blijf hier voor de gezelligheid, de goede adviezen, de meeslepende verhalen en als perfect tijdverdrijf.

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:07

Hier nog een!

Ik rij ook al 1,5 jaar geen paard meer.
Mis het vooral als ik mensen buiten zie rijden. Heerlijk in het zonnetje door een prachtig natuurgebied!

Woon trouwens in Den Bosch :)

En heb nog steeds 2 halsters van m'n Haf en vorige verzorgpony, rijbroek, cap, touwen. komt ooit wel weer van pas :D

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:08

Jammer dat jullie zo ver weg wonen, anders mochten jullie eens naar mijn paard komen knuffelen rijden iets

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:09

Ik meld me hier ook maar. 2 jaar geleden mn paard en pony verkocht omdat het te druk was met mn studie. Maar toch altijd blijven bokken. Ik rijd heel soms nog bij een vriendin maar verder helemaal niet.

Ik woon in Leeuwarden en heb al mn rijkleding nog wel. Zelfs net een nieuwe rijbroek gekocht omdat de vorige echt niet meer paste en ik eigenlijk wel weer vaker wil rijden

kelliiee1993

Re: Bokkers die niet meer in het paardenwereldje zitten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:11

Meeting bij Sunshinee om haar paard te knuffelen hahaah

rapunzelx

Hier nog een! Vind het af en toe wel leuk om hier en daar wat te lezen. Heb zo'n 1,5 jaar geleden mijn paard moeten verkopen wegens omstandigheden. Ik mis eerlijk gezegd mijn paard wel heel erg, maar ik zou niet weer aan een ander paard beginnen.

Gucci_

Ik zit nog half in het paardenwereldje, telt dat ook :P Rijd 's zomers regelmatig, maar zit er vaak over na te denken helemaal te stoppen...

Wanaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:12

Sunshinee schreef:
Jammer dat jullie zo ver weg wonen, anders mochten jullie eens naar mijn paard komen knuffelen rijden iets

Waar woon je? :D

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:13

Jaaa, allemaal naar Sunshine!! :D {:}

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:15

Ik zit er nu tijdelijk uit. Ben 5 dagen per week 12 uur per dag weg voor stage en zodra deze stage is afgelopen, ga ik stage lopen in het buitenland. Ik hoop het daarna wel weer op te kunnen pakken! Maar als ik een fulltime baan na mijn studie krijg, vraag ik me echt af waar ik de energie vandaag ga halen.

Ik mis het niet echt doordat ik de hele week in bezig ben. Maar laatst zag ik ergens wel weer een paard staan en toen mistte ik het wel weer een beetje..

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:17

Ik heb ook al mijn spullen nog en doe het ook niet weg omdat ik, zoals ik eerder ook al schreef, ergens (misschien nog dit jaar, maar dan wel richting het einde vermoed ik) het rijden weer op wil pakken.

Weet je zeker dat je paard vrolijk wordt van een stuk 0f 10 bokkers die allemaal willen knuffelen, Sunshinee? :P

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:19

Met zn allen om en om een rondje op sunshine dr pony :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:21

Ik heb ook vrij wel al mijn spullen nog. Heb immers het paard ook nog voor de paardenspullen. 400 km bij huis vandaan.

Ruiter spullen heb ik ook nog omdat ik ergens nog hoop koester.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:23

Wooow we gaan hard :))

Haha ja met zn alle naar sunshine!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:24

Ik heb de afgelopen 1,5 jaar 2x wat rondjes gehobbeld op de paarden van vriendinnen maar de periode dat ik echt fanatiek reed heb ik in de zomervakantie van 2014 afgerond toen mijn bijrijdpaard verkocht werd. Sindsdien wel de bokt markt en marktplaats in de gaten aan het houden voor een eventueel verzorgpaard maar tot op het heden geen succes. Mis het echt verschrikkelijk -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:25

Hoop mensen uit omgeving Leeuwarden trouwens, of valt het wel mee _O- ?

Weinig uit Den Haag omgeving volgens mij?

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:27

Smee__ schreef:
Ik heb de afgelopen 1,5 jaar 2x wat rondjes gehobbeld op de paarden van vriendinnen maar de periode dat ik echt fanatiek reed heb ik in de zomervakantie van 2014 afgerond toen mijn bijrijdpaard verkocht werd. Sindsdien wel de bokt markt en marktplaats in de gaten aan het houden voor een eventueel verzorgpaard maar tot op het heden geen succes. Mis het echt verschrikkelijk -O-

Is weer op een manege rijden geen optie dan? Iig totdat je weer een bijrijdpaard hebt. Dan kan je toch rijden. :)

Ik kom trouwens uit zuid-holland, dus redelijk dicht bij Den Haag in de buurt.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:30

Hier ook Leeuwarden inderdaad :P

En ik zou wel willen, weer naar de manege. Maar dat is toch een flink dure grap als student, levend van stufi :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:33

Wat grappig! Mijn vriend woont in Leeuwarden vanwege zijn studie, gaan jullie vaak uit?

Wat doet derestverder in het dagelijks leven?

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:34

Ik rijd zelf niet meer paard, maar ga wel regelmatig mee met vrienden die paarden hebben en meetings enzo, dus zit er nog voor een klein stukje in :)

Kletstopic lijkt me leuk :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:35

Haha geloof dat ik de enige uit de kop van noord holland ben ook.

Meerdere uit leeuwarden inderdaad!

Verder in het dagelijks leven opleiding gedaan tot pedagogisch medewerker maar daar is 0 werk in. Dus ik ben 32 uur per week aan het werk in de supermarkt.
Twijfel nog over een verdere studie, aangezien 5 dagen per week naar school geen optie is in verband met inkomen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:35

Sneek heeft weet ik een goede manege, maar is inderdaad schreeuwend duur. Vriendin zit erop en heb nu 2x een les meegereden, heerlijk. Is niet een maak-nu-een-volte-in-draf manege, maar rij maar wat je wil en ik geef je tips met waar je mee bezig bent.

Esmee is het voor jou misschien ook een idee een vakantiebaan in de paarden te zoeken? Vooral veel sites langs gaan met ponykampen of buitenritten en gewoon mailen!

Ga niet vaak uit, ben inmiddels meer in Groningen te vinden dan in Leeuwarden ivm studie.
Dagelijks leven is nu studie en studieontwijkend gedrag :+