Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liesje1611 schreef:Jaaazeker! Ik ga als Sandy uit Grease (dan wel Sandy in de slotscéne)
Het haar wordt wel een flinke uitdaging.. Heb zwaar, lang haar tot halverwege mijn rug haha.
Als iemand daar nog tips voor heeft?
[ [url=m/F631lo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niniane schreef:Pieter25 schreef:Ik meld me ook weer eens en gelijk met een vraag..
Wat vinden jullie van dit soort pakken of gewoon weer als prins zonder wit paard gaan?![]()
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Een vriend van mij droegen samen met een aantal andere ook zo'n pak voor kerstmis en oud en nieuw. Stond leuk hoor.
Zal er nog een nachtje overslapen haha
Olikea schreef:Ik vind het echt lastig een pak te vinden. . De meeste vrouwen pakken zijn zo bloot. . Daar houd ik helemaal niet van.
Wij hebben nu voor 1 dag iig pink Elvis pakken en voor 1 dag ben ik te minions..
Olikea schreef:Ik vind het echt lastig een pak te vinden. . De meeste vrouwen pakken zijn zo bloot. . Daar houd ik helemaal niet van.
Wij hebben nu voor 1 dag iig pink Elvis pakken en voor 1 dag ben ik te minions..
LadyMadonna schreef:Ooghoek m'n pak is binnen! Hij is zo mooi!![]()
![]()
Vind veel pakjes idd wel "sletterig" hoor.... *kziejepoesnetnie*
En dat kan misschien leuk zijn als je een heel mooi figuurtje hebt en heel zelfverzekerd bent, maar niet als je onzeker bent en maatje xxxxl.....
Snap ook nooit zo goed waarom het allemaal bloot bloter blootst moet
en heel veel wagens over boeren. Mooie grote ook.

En als iemand anders er blij van word is dat mooi meegenomen! 
)
Ik ga weer als minion dit jaar, lekker spijkerbroek aan, groot overal er overheen, gele muts op en gaan 

Iemand zei.. mooi pak, maar niet voor jouw
.