Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pipo schreef:Ik vond het wel speciaal vandaag. Ik moest boodschappen doen en mn dochter wegbrengen naar school (1 rit) Maar de ijzel was niet te verwijderen van mijn autoruit. Ik moest echt (en daar heb ik zo'n hekel aan!!!) mijn auto al starten om maar iets van de waterellende te kunnen verwijderen.
Voor die tijd wou ik mijn paarden eten geven en stront ruimen.. maar het hek was dichtgevroren.Gelukkig meerdere ingangen dus het grote hek genomen en de beestjes gevoerd. Alles was echt bedekt met een mooie dikke vernislaag van ijs. Ik heb genoten vandaag.. ondanks de gevaarlijke wegen hier. Dit is genieten, overmacht en vooral aanpassen.. Ik kan er geen hekel aan hebben, ondanks dat als t nog gladder word, wij het terrein niet meer af kunnen.. Dit lieve mensen, is nederland, met al zijn grillen. Hoop dat het nog lang mag blijven (die grillen)
germie schreef:Ben er niet blij mee, gisteren onderuit gegaan met die ijzel, enkel dubbel gehad en scheenbeen uit de kom gehad. Gelukkig is er verder niets stuk volgens de huisarts, maar moet nu een vakantie van komende vrijdag annuleren. En ik wil weer duiken, dus ik voorzie al voor komend weekend dat ik een overdosis aan pijnstillers naar binnen moet werken om toch nog beetje leven te kunnen hebben. Op m'n paard kan ik nu ook niet komen. Ik ben geen stilzitter, dus beweeg toch zo veel mogelijk. Maar kan niet veel.
Joaltijd schreef:pipo schreef:Ik vond het wel speciaal vandaag. Ik moest boodschappen doen en mn dochter wegbrengen naar school (1 rit) Maar de ijzel was niet te verwijderen van mijn autoruit. Ik moest echt (en daar heb ik zo'n hekel aan!!!) mijn auto al starten om maar iets van de waterellende te kunnen verwijderen.
Voor die tijd wou ik mijn paarden eten geven en stront ruimen.. maar het hek was dichtgevroren.Gelukkig meerdere ingangen dus het grote hek genomen en de beestjes gevoerd. Alles was echt bedekt met een mooie dikke vernislaag van ijs. Ik heb genoten vandaag.. ondanks de gevaarlijke wegen hier. Dit is genieten, overmacht en vooral aanpassen.. Ik kan er geen hekel aan hebben, ondanks dat als t nog gladder word, wij het terrein niet meer af kunnen.. Dit lieve mensen, is nederland, met al zijn grillen. Hoop dat het nog lang mag blijven (die grillen)
Prachtig weer he!germie schreef:Ben er niet blij mee, gisteren onderuit gegaan met die ijzel, enkel dubbel gehad en scheenbeen uit de kom gehad. Gelukkig is er verder niets stuk volgens de huisarts, maar moet nu een vakantie van komende vrijdag annuleren. En ik wil weer duiken, dus ik voorzie al voor komend weekend dat ik een overdosis aan pijnstillers naar binnen moet werken om toch nog beetje leven te kunnen hebben. Op m'n paard kan ik nu ook niet komen. Ik ben geen stilzitter, dus beweeg toch zo veel mogelijk. Maar kan niet veel.
Grote knuffel
even een opmerking. Hoe kan een scheenbeen uit de kom raken?nog nooit van gehoord. Klinkt misschien stom, maar ik vind medische dingen wel interessant