Stappen jullie vandaag op je paard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stap jij op je paard op oudjaarsdag?

Poll eindigt op

Nee
68 (43%)
Ja, ik rij gewoon mijn buitenritje
17 (10%)
Ja, ik rij in een buitenbak
46 (29%)
Ja, ik rij in een binnenbak
25 (16%)

Totaal aantal stemmen: 156

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 15:57

Ik heb vanmorgen gewoon gereden in de binnenbak terwijl ze bij buren carbid aan het schieten waren. Ze gaf er niks om.

mandje

Re: Stappen jullie vandaag op je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:11

Ik heb besloten om niet te gaan vandaag. Afgelopen week was mijn haflinger al aardig onrustig met het geknal in de buurt. Ook wil ik graag thuis zijn i.v.m. mijn hond (border collie) Hij is zo gevoelig en dus erg bang voor het vuurwerk. Morgen ga ik weer lekker rijden.

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:16

Ik heb vanmorgen in de buitenbaan gereden. Er werd wel wat vuurwerk afgestoken in omgeving maar daar had ze niks van. Schrok alleen 1x van een harde knal bij de buren.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:18

ik heb heerlijk buiten gereden vandaag, paardje vindt vuurwerk niks. Maar als ik erop zit zet ze geen pas verkeerd. Af en toe kijkt ze even op

_Steffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:22

Ik heb vanmorgen ook gewoon in de buitenbak gereden, paard vond het wel iets spannend.. maar is een goede oefening.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:24

paard staat in the middle of nowhere, dus zelfs de hardste knallen van het dichstbijzijnde dorp (= ong 3 km) komen zo gedempt door dat rijden geen probleem was.
Buitenrit heb ik wel gelaten voor wat het was, ga problemen niet opzoeken natuurlijk. Jammer want was begin van de middag heerlijk weer met zonnetje.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:26

Ik zat er om 10u vanochtend op (buitenbak), paard woont wat in het buitengebied, dus knallen vielen wel mee, en waren wat verder weg. Heb er op geen enkele manier last van gehad, paard vind de knallen sowieso niet erg interessant wanneer ze in de werkmodus is, de bakkabouters bezorgden ons nog meer 'last' ;)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:29

Ik waag me er niet aan :=
Gisteren nog redelijk rustig kunnen rijden. Maar nu gaat het hier echt hard. We wonen midden in de polder en dat carbid schieten schijnt heel leuk te zijn :Y)
Ik heb geen bak dus moet door de polder langs al die jongeren die aan het knallen zijn. Alleen al de weg oversteken is een hele opgave aangezien de overbuurjongen de hele dag flink knalt {:)-:(
Ik durf zelf niet eens naar buiten. Ga wel met de auto die 400m naar ponylief _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:32

Ik heb gewoon in de buitenbak geredem vanochtend.

Buitenrit hebben we maar niet gedaan. Ben net weer bezig om mn paard zonder staken, ontspannen op buitenrit te krijgen. Dus dan ga ik het niet opzoeken dat we van die k*tkindjes tegenkomen die het heel stoer vinden om naar de paarden rotjes te gooien oid

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:34

Ik heb vanmorgen ook gewoon gereden in de buitenbak. Paard gaf niks om de knallen, hij was superbraaf. :)

Buitenrit oid laat ik ook altijd wel rond O&N.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 17:18

Ik heb begin van de middag heerlijk gereden in de buitenbak ondanks alle harde knallen. Ze was super braaf! :)