er zit nu nog een advocaat op omdat mn man blijvende medische kosten eraan over houdt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
er zit nu nog een advocaat op omdat mn man blijvende medische kosten eraan over houdt

Moest het even kwijt haha!
Lous schreef:Krijgen scholieren tegenwoordig eigenlijk nog wel verkeersles?
Yenni schreef:Ik moet zeggen dat ik zeer netjes fiets. Ik steek altijd mijn hand uit en leg altijd op mijn medeweggebruikers. En soms wil ik wel eens niet opletten maar goed.. ik vind het trouwens niet eerlijk dat de meeste van jullie het alleen maar over scholieren hebben. Jullie automobielisten kunnen er ook wat van. Bijv geen knipperlicht aan, op het fietspad staan.... maar goed.
martine12h schreef:ikzelf als scholier, ik ben 13 vind ik sommige anderen ook zo irritant![]()
Zelf zit ik op de fiets nooit op mijn telefoon en fiets altijd alleen.
Maar ik vind dat sommige automobilisten er ook een potje van maken hoor.
Ik moet over een ventweg naar huis, en dan durven sommigen met 80 voorbij te razen, knipperlicht vergeten de meesten ook wel.. En dan heb ik nog niet gesproken over tractors enzo![]()
toen kreeg ik een 'Sorry ! ging perongeluk' .. draken.
Automobilisten die kinderen aanrijden omdat ze allemaal zo snel naar t werk moeten.
Yenni schreef:Ik moet zeggen dat ik zeer netjes fiets. Ik steek altijd mijn hand uit en leg altijd op mijn medeweggebruikers. En soms wil ik wel eens niet opletten maar goed.. ik vind het trouwens niet eerlijk dat de meeste van jullie het alleen maar over scholieren hebben. Jullie automobielisten kunnen er ook wat van. Bijv geen knipperlicht aan, op het fietspad staan.... maar goed.
Amigo_stan schreef:Tja, of papa's en mama's die met 3 kinderen naar school fietsen en zelf voor op rijden?Automobilisten die kinderen aanrijden omdat ze allemaal zo snel naar t werk moeten.
Mensen op fietsen die ALTIJD voor bij groepjes moeten fietsen.
mensen die met muziek in rijden en geen idee hebben wat er om hun heen gebeurd.
Mensen van kantoren die midden op de straat lopen, hun broodzakje overal neer flikkeren.
Mensen in de trein die niet op staan voor ouderen. of hun tas niet op schoot willen nemen
Zo kan ik nog wel even door gaan
Ook vast erg goed voor het mileu. Maar goed, dan hebben al die automobilisten die dan elke dag een uur langer in de file staan geen last meer van al die scholieren op de fiets. Daar gaat het toch allemaal om?
xniieeenke schreef:Resistance zielige gedachte. Ik ga met de auto, velen gaan met de bus, krijg je geen overgewicht van, ik heb zelfs licht ondergewicht en eet elke dag gewoon lekkers.
Er zijn auto's die het milieu niet vervuilen, en ik zei helemaal niet dat men opeens met de auto moet gaan.
Je slaat enorm door, en je denkt echt heel dom nu.
Ik ben hier niet degene die doorslaat.
xniieeenke schreef:Steeph, allemaal op de fiets? Uh, nee.![]()
Verder ben ik het eens. Stoer doen doet een deel ook niet.
Resistance schreef:Ja, gingen ze maar net de auto! Dan krijgen ze nog minder lichaamsbeweging en heb je nog meer jongeren met overgewicht. Goed idee!Ook vast erg goed voor het mileu. Maar goed, dan hebben al die automobilisten die dan elke dag een uur langer in de file staan geen last meer van al die scholieren op de fiets. Daar gaat het toch allemaal om?
![]()