Maar zou het gebeuren, dan ga ik als eerste investeren in mijn gezondheid. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar zou het gebeuren, dan ga ik als eerste investeren in mijn gezondheid.
, en ik zou de buitenbak een nieuwe bodem geven. En als ik er zin in heb zou ik misschien een 2e paard erbij kopen want ik heb dan toch tijd genoeg!
als ik überhaupt wat win dan ga ik meteen voor mn e rijbewijs, en vraag ik mn startpas aan.. pff niet te betalen die dingen

Mars schreef:Wij doen ook elk jaar wel mee, meer om de traditie dan dat ik ook echt verwacht iets te winnen
Mijn opa kocht jaarlijks een straatje (dus 10 loten) toen hij nog leefde, maakte dan een uitdraai van de lotnummers en dan gingen we ze nakijken op teletekst. We hebben dat zeker 10 jaar gedaan met hem en nog nooit heb ik gezien dat er meer dan 50 euro op een lot viel
Maar dromen over 30 miljoen... blijft wel iets moois
), ga ik:
bigone schreef:ClaudiaHS schreef:Ik heb een hele en een halve.
Ik heb de paarden al aan huis, maar met 30 mil komt er een nieuwe stal, een nieuw huis (oude afbreken ) en misschien een binnenbak.
En man en ik beide een nieuwe auto.
Haha, dan heb je nog 29 miljoen over!!
Wij doen niet mee maar alleen al om jullie dromen te lezen zo vermakelijk.
Nell_ schreef:Wij hebben een heel lot met eindcijfer 3.
Als ik win stop ik absoluut niet met werken. We doen een mooie, verre vakantie, kopen en verbouwen een huis en sparen er van