Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoor hier ook regelmatig (volgens mij) illegaal vuurwerk. De hond wordt er helemaal onrustig van, alleen maar blaffen (stoer doen, maar eigenlijk is ze doodsbang) en janken.
tootje71 schreef:vanmorgen pilletjes gehaald bij de dierenarts voor de poes , meteen mee begonnen en ze is nu heerlijk relaxed . Zal morgenavond wel anders zijn..onze overuren halen troep uit het buitenland brengen vervolgens hun paarden elders onder om vervolgend boven mijn stal die ellende af te steken , paarden dus aan de tranquigel . Van mij mag vuurwerk verboden worden.
Ess_Ramona schreef:Vanmiddag gooide wel iemand een rotje naar mijn auto. Toen werd ik wel even heel boos, en volgens mij werd ie een beetje bang van mij, maar verder valt t wel mee! Vorig jaar rond dit tijdstip was er meer geknal.
mairead schreef:Ess_Ramona schreef:Vanmiddag gooide wel iemand een rotje naar mijn auto. Toen werd ik wel even heel boos, en volgens mij werd ie een beetje bang van mij, maar verder valt t wel mee! Vorig jaar rond dit tijdstip was er meer geknal.
Goedzo!![]()
Wat heb je gedaan; gedreigd om met je auto over m heen te rijden? Hooivork uit de kofferbak gepakt en er achter aan gerend?
. 
.