Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) , daar niet van..maar om dat nou t leukste van mn vrouw-zijn te vinden
Neee, dan is ongeveer 40+ jaar van je bestaan elke maand ongesteld zijn, oké op twee zwangerschappen na dan en ohja vreugde: twee bevallingen, loeiende hormonen en dan straks lekker afsluiten met de overgang...DAT is toch wel de tóp van vrouw-zijn
Nou, Ik was absoluut niet naar complimentjes aan het vissen, maar bij deze hebben jullie het dan al voor me beantwoord
ijssnuiver schreef:Ik vind het een beetje een kopie van de Yogi thee. Die hebben altijd een mooie spreuk op het theezakje staan, van de pickwick vind ik sommige vragen een beetje uhm stom..
Maar ik ben ook een echte theeleut en bij sommige vragen sta ik ook wel even stil en die beantwoord ik!
Yaralisa schreef:Paisano schreef:Ahhh.![]()
Misschien dat mijn droom je opvrolijkt: ik had een baard vannacht.
Hahaha, geniaal![]()
Had je er ook beeld bij?

Silly_Woman schreef:Paisano schreef:"In welk tijdperk zou je willen leven?" Sissi tijdperk! Die jurken, op stap met paard en wagen, alle etiquette etc.. Maar Sebas merkte net aan tafel terecht op dat mijn beeld van die tijd wel enorm geromantiseerd is, zo geweldig was het allemaal niet.
Dat maakt niet uit, ik wil ook ooit een keer zo'n bal mee maken gemaskerd en wel (sissi is een van mijn favo kerst films!) (Die met Romy Schneider dan he)
Als je op wikipedia het verhaal van Sissi leest, is het een stuk minder leuk haar levensverhaal...
Maarja ik houd mij vast aan de films
edit: en de boeken die ik vroeger had
ps on topic: Ik heb ze toevallig laatst ook gezien, maar nu net geen thee van thuis meer op mijn werkZal morgen eens kijken...

Maaaarije schreef:MamaMiesje schreef:"Welk liedje zou je mee nemen naar een onbewoond eiland"
Ehmm...pfoeh...één liedje maar?
Op een onbewoond eiland natuurlijk

Esmee_98 schreef:Leuk topic! Ik had net: Wat is jouw mooiste lichaamsdeel?
Mijn oren, zonder twijfel. Ik vind mijn oren echt heel mooi, zo stom![]()
Dat vraagt om een foto!