De zoektocht naar de perfecte pump

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:10

Varekaj schreef:
Ik heb inderdaad in een aantal paar pumps zo van die geldingen die je tegen je hiel aan kleeft zeg maar. Werkt goed maar helaas niet altijd, ik slip er alsnog af en toe wel eens uit. Dubbelzijde fashiontape heb ik nog niet geprobeerd. Hoe stap je dan uit je schoen? Haal je elke keer de tape van je zool af en kleef je de volgende draagsessie dan een nieuwe of hoe moet ik dat zien?

Yep :j Strategisch plakken en voor de zekerheid wat fashiontape meenemen in je tasje (al heb ik nog nooit hoeven bijtapen, als t zit dan zit 't :) ) Ik zou dit niet met Louboutins ofzo doen maar het is dé oplossing voor m'n cheape en evengoed erg leuke pumps (heb bij gebrek aan fashiontape zelfs wel eens gewone dubbelzijdige plakband gebruikt :P ) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:14

Enige tip waar ik zoiets kan vinden? Lijkt me zoooo handig :))

kjoetie

Re: De zoektocht naar de perfecte pump

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:17

H&M heeft 't als Hollywood tape of anders ff googlen... De Gamma heeft dubbelzijdig plakband :P :D

Mijn ergste paar killerheels heeft voorin de teen watten, dan zo'n bal vd voet anti slipzooltje, zo'n hielplakker én fashiontape := . Je loopt ook minder snel als Bambi als die schoenen gewoon goed aan je voet plakken :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 21:19

Gebruiken ze die tape ook niet bij van die jurkjes zodat je tiet er niet uitfloept? :+

Bij een schoenenwinkel hebben ze neem ik aan ook wel paar dingen voor in de pump, proberen me altijd van die dingen aan te smeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:24

Dubbelzijdig plakband van de gamma ooit getest: geen goed plan (lees: kwam niet meer los van de zool, ging uitdrogen aan de bovenkant en schoen om zeep). H&M ga ik deze week een keer bekijken, moet toch de stad in!

Ik heb in de Primark zo'n soort inleggel gescoord voor €3 die je als een soort zooltje in je schoen legt. De hele onderkant van je voet is als het ware gesteund daardoor. Heb het echter nog niet kunnen testen.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:39

ik zou de fashiontape ook aanraden boven dubbelzijdige tape (das idd van die anti-floeptiettape :D)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 21:41

Ga deze ook maar passen:

Afbeelding